دانلود برنامه میکاپ و آرایش صورت برای اندروید مایکت-لیفت نخ

اگر دوست دارید که لب هایتان براق باشد بر روی رژ لب برق لب بزنید. لب پایینی با رژ لب بزنید هنگام زدن رژ دقت کنید که رژتان از لب بیرون نزند. از گوشه لب خط لب کشیدن را آغاز نمایید و این کار را ادامه دهید تا خط لبتان کامل شود. برای کشیدن یک خط چشم راحت ، با خط چشم انتهای مژه ها را نقطه گذاری کنید و سپس نقطه ها را به هم وصل کنید. از گوشه ی داخلی پلک شروع به کشیدن یک خط باریک کنید و سپس یک سوم انتهایی پلک را پهن تر بکشید.

ماندگاری آرایش صورت در روزهای گرم , از اسفنج یا برس های آرایشی استفاده کنید. انجام کارهایی مانند لایه برداری که باعث نازک شدن پوست صورت می شود در تابستان فوق… در فصل تابستان بیشتر آرایش های تیره و برنزی برای پوست انتخاب می شود و از…

کلاس های تخصصی میکرو در سالن شبنم نظیف با تخفیف ویژه در حال ثبت نام است.ظرفیت کلاس ها محدود می باشد. پیشنهاد می کنیم از کرم های مرغوب با چربی کم استفاده کنید. در غیر این صورت در مدت زمان کوتاه آرایش روی صورتتان جلوه بدی پیدا می کند و صورت چرب و براق دیده میشود. چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد. چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

رنگ بنفش به چشمان قهوه ای، ظاهر خوبی می بخشد و آنها را زیباتر می سازد. شما تنها می توانید زمانی از سایه های آبی رنگ استفاده کنید که تیره باشند. رنگ های سفید و نقره ای برای چشمان سبز رنگ مناسب نیست.

  • برای داشتن یک خط لب خوب باید از یک خط لب یک یا دو درجه تیره‌تر از رژ خود استفاده کنید.
  • به متخصصان پوست یا آرایشگاه‌های معتبر می‌توانید مراجعه کنید.
  • ولی جای نگرانی نیست و با انواع کنترل کننده‌های چربی می‌توانید به راحتی چربی اضافه پوست صورتتان را کنترل کنید و منافذ باز آن را ببندید.

برای چشم های درشت نیز خط چشم پهن و تیره بسیار مناسب است. برای چشم های نزدیک به هم ، خط چشم را از ابتدای چشمتان آغاز نکنید اما مجله خبری میکاپ تا انتهای چشم خط چشم را بکشید. برای یک آرایش روزمره و زیبا از رنگ های روشن مثل گل بهی، صورتی و قهوه ای روشن استفاده کنید.

آرایش صورت

برای راحت‌تر انجام دادن این کار می‌توانید به کمک مداد ابتدا فرم ابرو را بکشید و سپس داخل آن را به صورت هاشوری پر کنید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. پنکیک فیکس کننده بیرنگ آرت دکو، به عنوان یک فیکساتور پودری بدون روغن و پارابن به تثبیت آرایش شما کمک می‌کند. این محصول آرت دکو مناسب برای انواع پوست است و اگر دوست دارید آرایشتان در نهایت مات باشد می‌توانید از این محصول برند دوست داشتنی آرت دکو کمک بگیرید. با رطوبت رسانی کافی کمک می‌کند تا پوست شادابی‌اش را حفظ کند و میکاپ مدت زمان بیشتری دوام داشته باشد.

پوست مختلط یا ترکیبی:

در گذشته تونرها بعد از شستن پوست با صابون‌های قلیایی به کار می‌رفتند تا pH پوست را به حالت طبیعی برسانند. از آنجا که شوینده‌های ملایم و با pH مناسب ساخته شدند، تونرها قابلیت‌های بیشتری پیدا کردند. تونرها بین دو مرحله‌ی مراقبت از پوست به کار می‌روند، یعنی شستشو و مرطوب کردن پوست. با مصرف آنها می‌توانید مطمئن شوید که پوست‌تان تمیز شده است و تمام موادی که موجب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند، کاملاً از بین رفته‌اند. این محصول بدون اینکه پوست را خشک کند، سلول‌های مرده‌ی آن را حذف می‌کند.

مراحل کلی که قبل از آرایش صورت باید انجام دهید

برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید. سپس با استفاده از رنگ های روشن وسط پیشانی، وسط تیغه بینی، وسط چانه و سیب گونه را روشن کرد. در آخر با یک براش یا اسفنج تمیز همه ی رنگ ها را سر جای خود پخش می کنیم و مرز بین رنگ تیره و روشن را از بین می بریم. در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود. بعد از اینکه به خوبی توانستیم رنگ پوستمان را تشخیص دهیم، می توانیم بهترین و مناسب ترین نوع رژ گونه را تهیه نمایم.

برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. برای استفاده از کانسیلر هم حتما ار براش استفاده کنید تا نتیجۀ بهتری بگیرید. استفاده از کانسیلر چشمان شما را شاداب‌تر نشان می‌دهد و احساس خواب‌آلودگی را از چشمان شما می‌گیرد.

دختران جوان بهتر است مدلهای ساده خط چشم را انتخاب کنند. اگر دارای چشم های گردی هستید ، از نیمه اول چشم خط چشم را به صورت باریک بکشید و سپس خط چشم را کمی پهن تر کنید و بعد از گوشه خارجی چشم امتداد دهید. رنگ صورتی نیز با رنگ چشم قهوه ای تیره و خط چشم تیره ظاهر عالی خواهد داشت.