دستور غذای بادمجان پخته شده سالم: وندی رو به زیبایی غذا بخورد


خوردن مواد تازه و فصلی نه تنها برای شما مفید است، بلکه برای سیاره زمین نیز مفید است. بدیهی است که چه چیزی تازه و محلی است به جایی که هستید بستگی دارد، اما در کتابم Eat Beautiful پیشنهادهای زیادی برای شروع با غذاهای سازگار با پوست و ایده‌های دستور العمل سالم برای بهار، تابستان، پاییز و زمستان دارم. بادمجان (یا بادمجان، اگر در ایالات متحده هستید!) یک غذای مورد علاقه در فصل بهار است و فواید زیادی برای سلامتی دارد. بادمجان حاوی فلاونوئیدهایی است که خواص آنتی ا،ید، آن به مق، با علائم پیری و همچنین ارتقای سلامت قلب کمک می کند. خوشمزه ترین راه برای دریافت غذای خود در این فصل؟ البته با دستور پخت بادمجان پخته شده خوشمزه من!


این پست شامل پیوندهای مربوط است

بادمجان پخته

خدمت 2
433 کا،ی در هر وعده

2 عدد بادمجان از طول نصف شده
2 قاشق غذاخوری روغن زیتون
کینوآ 180 گرم
1 حبه آب سبزیجات
2 عدد موسیر، ،د شده
2 مشت اسفناج
2 حبه سیر، ،د شده
15 گرم پنیر پارمزان

  1. فر را با دمای 210 درجه سانتیگراد / فن 190 درجه سانتیگراد گرم کنید.
  2. بادمجان ها را به سمت بالا، روی سینی فر قرار دهید. با روغن بریزید و به مدت 20 دقیقه یا تا زم، که نرم شود بپزید.
  3. در همین حین کینوآ را در تابه ای بریزید و مکعب مایه کیک و 360 میلی لیتر آب را اضافه کنید. بگذارید بجوشد، شعله را کم کنید و 20 دقیقه بجوش،د. 5 دقیقه آ، را در بسته بپزید تا کینوا ،بناک شود.
  4. وقتی بادمجان ها تمام شد، داخل آن ها را بردارید و پوست ها را روی سینی بگذارید. گوشت را داخل غذاساز بریزید و موسیر را اضافه کنید.
  5. اسفناج و سیر را در صافی بریزید و آب جوش بریزید تا سفید شود. به غذاساز اضافه کنید و هم بزنید تا یکدست شود. در ظرفی بریزید و کینوآ را هم بزنید.
  6. پارمزان را در مخلوط کینوا رنده کنید قبل از اینکه با قاشق دوباره داخل پوست بادمجان بریزید. 5 دقیقه دیگر بپزید یا بلافاصله سرو کنید.

بعدی را بخو،د: Frittata دوستدار پوست | بسته بندی صبحانه | کیک پرتقالی بدون آرد

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.


منبع: https://wendyrowe.com/wellness/recipe-baked-aubergine