دستگاه هیدروفیشیال مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست-لیفت نخ

هیدرودرم یک روش درمانی مناسب برای پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش می‌باشد. درمان به شیوه میکرودرم هیدرودرمی به صورت کامل و کافی پوست را از طریق تکنولوژی ورتکس یا همان حرکات مارپیچی پاکسازی، لایه برداری، هیدراته میکند و چربی های اضافه را نیز تخلیه می کند. این روش درمانی فوق العاده قوی آب درمانی را با تکنولوژی های پیشرفته پزشکی برای رسیدن به نتایج آنی و ماندگار ادغام کرده است. پس این پروسه نرم کننده مرطوب کننده و غیر تهاجمی است در عین حال به شدت تاثیر گذار است.

  • درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند.
  • سطح پوست میتواند هیدروژن را تولید کند که در این حالت سلول های مولکول آب به آسانی به غشا یا همان لایه میانی پوست نفوذ میکنند که در این حالت به نیتجه دلخواه خود یعنی جوانسازی و سفید شدن پوست میرسیم.
  • ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج اولتراسونیک با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند.

هیدرودرم (هیدروفیشیال) مانند درمان‌های دیگر نیازمند آماده‌سازی و مقدمات خاصی نیست، بنابراین می‌توان آن را بلافاصله انجام داد. می‌توان کل فرآیند آن را در ۴۵ دقیقه انجام داد و مشتری می‌تواند بلافاصله نتایج آن را شاهد باشد. بسیاری از افراد مشهور پیش از ظاهر شدن در برابر دوربین‌ها این درمان را انجام می‌دهند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) برای انواع پوست مناسب است، پوست خشک، چرب، نازک، سالخورده و … این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.

هیدروفشیال ۶ کاره نیوفیس پلاس کندلا CANDELA

اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد.

توجهات در مورد دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

شش ماه قبل از انجام اکثر روشهای درمانی پوست، مانند هیدروفیشیال مصرف محصولاتی حاوی راکوتان را قطع کنید. آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال(۱) دکمه LED را انتخاب کنید، کار خواهد کرد. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای ۵۵-۶۵ درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند. خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند. “قرمز” طول موج قرمز ۶۴۰ نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست ۱ ~ ۶ میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است.

مهم ترین روش این دستگاه هیدرودرم ابریژن می باشد که جای روش قدیمی میکرودرم ابریژن را گرفته است. در این روش به جای پودر میکرودرم که معمولا در اثر استفاده نادرست خراش و جراحت ایجاد می کند از مایع ( اسید تراپی، ویتامین تراپی ، مواد مغذی ، آبرسانی ، لایه برداری) استفاده می کند. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس دارای 6 عدد سری و 1 عدد ماسک LED می باشد. این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار .

برای خرید این دستگاه هیدروفیشیال شما می توانید بصورت آنلاین از فروشگاه ملت مارکت اقدام کنید و بعد از تایید خرید همکاران نسبت به ارسال دستگاه به محل مورد نظر شما اقدام می کنند. همچنین شما می توانید برای مشاوره و راهنمایی خرید بصورت 24 ساعت روز و هفت روز هفته با کارشناسان ما در ارتباط باشید. هنگام استفاده از هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، اگر صدای ساز “بیپ بیپ” به گوش می رسد، لطفاً بطری زباله دان را مشاهده کنید.

از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. از این هندپیس جهت جذب مواد مغذی به لایه های پوست همراه با امواج فراصوت استفاده می شود. این رنگ هم لک و کک و مجله خبری میکاپ مک را درمان می کند و یک درمان عالی نیز برای آفتاب سوختگی و رنگ گرفتگی محسوب می شود نور سبز، پوست را بدون استفاده از محصولات روشن کننده، روشن می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.