دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱ ملت مارکت-لیفت نخ

این دستگاه با ریز تر کردن مولکولهای آب به اندازه ۰٫۰۰۰۵میلی متر تا ۰٫۰۰۰۳ باعث جذب بهتر مواد مغذی و افزایش رطوبت و مراقبت از پوست می شود. این آب قلیایی است که می تواندبه طور موثری پوست چرب آکنه دار را که دارای pH اسیدی است، بهبود ببخشد. می تواند به سلول های پوست نفوذ کند و به طور موثر عوامل پیری اضافی (رادیکال های آزاد) را در بدن حذف کند، گونه های فعال مجله خبری میکاپ اکسیژن را حذف کند و اجزای مضر را به آب کاملاً بی ضرر تبدیل کند و اسیدهای فعال مضر را در همان زمان حذف کند. رطوبت را دوباره افزایش دهد (این ابزار دارای عملکرد هیدروالکتریکی است که به پوست کمک می کند سوراخ ایجاد کند و اضافه کردن آب به پوست راحت تر است). فوتوفیشیال IPL برای افرادی خوب است که دارای رنگ‌پریدگی سطحی، رزاشیا و سایر مشکلات پوستی هستند.

  • این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد.
  • این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.
  • چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.
  • می تواند به سلول های پوست نفوذ کند و به طور موثر عوامل پیری اضافی (رادیکال های آزاد) را در بدن حذف کند، گونه های فعال اکسیژن را حذف کند و اجزای مضر را به آب کاملاً بی ضرر تبدیل کند و اسیدهای فعال مضر را در همان زمان حذف کند.

حتی افرادی یا بیماری های پوستی نظیر پسوریازیس و اگزما نیز می توانند از این روش درمانی نوین بهره مند گردند. در روش هیدروفیشیال از تزریق و یا سایش پوست استفاده نمی‌شود و به همین جهت این روش سبب ایجاد خراشیدگی و یا بروز درد نمی‌شود. در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است. هیدروفیشیال سبب ایجاد قرمزی بیش از حد پوست (انبساط رگ‌های خونی در پوست) نمی‌شود.

چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. روش هیدروفیشیال پوست جهت جوانسازی و پاکسازی پوست است که برای افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع رنگ پوست مناسب می‌باشد. توجه داشته باشید افراد دارای پوستی حساس یا دارای پوستی خشک، نازک، چرب، سالخورده و دیگر موارد را دارند با استفاده از این تکنیک به راحتی می‌توان روند پیری پوست را کندتر کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. که نتایج کلی استفاده از رادیو فرکانسی این است که پوست آن ناحیه که مورد استفاده از هندپیس RF دستگاه قرار گرفته لیفت می شود و چین و چروک ها کاهش می یابد پس ار اف یعنی لیفت صورت و خداحافظی با چین و چروک ها.

در برخی موارد دیده شده که از تیغه اتو صورت برای برداشتن جوش‌های سرسیاه استفاده می‌شود اما این کار به لحاظ فنی اشتباه است و بهتر است از تیغ کمدون استفاده کنید. دسته کول یا همان سرد جهت رفق قرمزی رفع التهاب و ضد حساسیت و ارام بخش است که در پایان کار فیشیال قابل استفاده است. ۳٫ پوست را تمیز کنید ، ضمن اینکه به پوست مرطوب کننده ، تغذیه کننده می دهید. پس از ۲۴ ساعت از درمان هیدروفیشیال میتوان از درمان های دیگر مانند بوتاکس یا تزریقات دیگر را انجام دهد. پس از یک جلسه درمان فوراً شاهد بهبودی خواهید بود و نتایج درمان جلسه به جلسه پیشرفت داشته و بهتر خواهد شد.

کارکرد دسته های دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره

اگر تحمل درد را ندارید پس هیدرودرم (هیدروفیشیال) راهی بسیار بهتر خواهد بود. هیدرودرم (هیدروفیشیال) گاهی اوقات با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می‌شود زیرا بسیار شبیه به درمان‌های میکرودرم ابریژنی است که توسط متخصص پوست صورت می‌گیرد. در این قسمت به رایج‌ترین دلایل خرابی دستگاه هیدروفیشیال می پردازیم و سعی داریم پاسخ های کاملی را به شما عزیزان ارائه دهیم. اما دقت کنید که هرگز خودتان برای تعمیرات دست به کار نشوید و تعمیرات تخصصی دستگاه هیدروفیشیال را به مدیکال تک بسپارید.

هم هیدرودرم (هیدروفیشیال) و هم لایه‌برداری شیمیایی سلول‌های مرده را از بین می‌برند. لایه‌برداری شیمیایی سطوح مختلفی دارد، از لایه‌برداری سطحی گرفته تا لایه‌برداری عمیق. در این درمان از اسیدهایی مانند سالیسایلیک اسید، آلفا هیدروکسی اسید و دیگر اسیدها برای از بین بردن خطوط چهره، چین و چروک‌ها، پیری پوست، لک‌ها و زخم‌های کم‌عمق استفاده می‌شود.

در نتیجه نواقص پوست از جمله جوش‌های سر سیاه در این درمان کاملاً از بین رفته و هیچ اثری از آن‌ها بر جای نخواهد ماند. هیدرودرم (هیدروفیشیال) یک درمان چند مرحله‌ای است که در آن از یک تکنولوژی مخصوص برای پاکسازی، لایه‌برداری و درمان پوست استفاده می‌شود. سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست در طول درمان از بین رفته و پوست توسط آنتی اکسیدان‌ها و پپتیدها هیدراته می‌شود. بر خلاف درمان‌های دیگر در هیدرودرم (هیدروفیشیال) فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتایجی فوری و پایدار دست یافت. دستگاه 2022 کمپانی آلما دارای هندپیس جدید است که مانیتور تنظیمات اختصاصی روی هندپیس به سهولت کار با دستگاه کمک شایانی می نماید. این امکان باعث می شود اپراتور دستگاه هر گاه نیاز به تغییر تنظیمات باشد به راحتی بتواند به مقادیر متناسب با شرایط بیمار دست یافته به بهترین وجه و در کوتاهترین زمان از امکانات دستگاه آلما استفاده نماید.

امواج اولتراسونیک در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

ممکن است این لرزش ها به دلیل اختلال در عملکرد موتور هیدروفیشیال باشد. علت دیگر را می توان شل شدگی اتصالات موتور دستگاه به صفحه‌ی پایینی آن بیان کرد. استفاده بیش از حد از این هندپیس در یک جلسه باعث آب شدن چربیهای بدن می‌شود، بویژه در ناحیه گونه باید با احتیاط کار شود. اگر این محصول را قبلا از تجهیزات زیبایی شفا خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید.

این دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس یک دستگاه فیشیال چندمنظوره می باشد که دارای هقت دسته عملکرد که می تواند پوست را سفت کند، آکنه، کک، مک و جوش سرسیاه را از بین ببرد. نمای کلی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین(۳) با توجه به اطلاعات متن و تصویر بالا در مورد رابط های خروجی در هر دو طرف هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس ، لوازم جانبی را در رابط های مربوطه قرار دهید. سپس لوازم جانبی را به طور مرتب روی نگهدارنده لوازم جانبی قرار دهید. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است.

مقایسه دستگاه هیدروفیشیال با دستگاه میکرونیدلینگ

خرابی برد دستگاه هیدروفیشیال، اختلال در نمایشگر دستگاه و قطع شدن اتصالات فلت متصل کننده ی برد به نمایشگر مهم ترین علت های این اختلال هستند. در این موارد مدیکال تک تست سیم فلت و یا اعمال تغذیه ی مربوطه به پین های تغذیه ی سوگت نمایشگر را توصیه می کند. عمل هیدرودرمی توسط دستگاه های هیدروفیشیال طی چند مرحله صورت می گیرد.