دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سنگین و سبک مخصوص پاکسازی و جوانسازی

سایان سنتر یک محصول 8 کاره با جهت جوانسازی و لیفت پوست به شما معرفی می کند دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) که به آکواجت هم نیز معروف است. مزوگان در دستگاه هیدروفیشیال ۹ کاره تعبیه شده است و مخصوص تزریق انواع مواد فیلر صورت، لب و… و کوکتل‌های مزوتراپی است. چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد. در نوع ۷ کاره فقط هندپیسهای مختلف پاکسازی و جوانسازی تعبیه شده است. دستگاه هیدروفیشال در انواع مختلف ۷، ۸ و ۹ کاره و در دو نوع موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو طلایی موجود است.

  • می توانند بعد از اتمام دوره گارانتی 12 ماه با تخفیف نسبت به سایر مراکز دستگاه های خود را برای تعمییرات تخصصی ارسال نمایند.
  • همچنین، این دستگاه نتایج درازمدت فراهم می کند و به بازیابی حالت ارتجاعی پوست کمک می کند.
  • همچنین، این دستگاه لایه مشهود مرده پوست را حذف می کند و پوست را با یک محلول فعال هیدراته می کند.
  • بله، این درمان برای تمام انواع پوست از جمله برای آکنه، پیری و پوست رنگدانه دار و تحریک پذیر مناسب است.
  • ونوس اسکین سال های زیادی است که در زمینه دستگاه لیزر فعالیت دارد و شما میتوانید جهت سفارش به صورت حضوری تشریف فرما شوید.

“قرمز” طول موج قرمز 640 نانومتر به منظور بازسازی سلول های پوست به پوست 1 ~ 6 میلی متر نفوذ می کند ، گردش خون را تسکین می دهد، زخم های آکنه، درماتیت آلرژیک، تسکین درد و فعال کردن مواد فعال تأثیر خوبی دارد. میکروقطرات آب دستگاه، سلول های لایه مرده پوست و سایر آلودگی هایی که در پوست نفود کرده را شل میکنند تا منافذ پوست از این آلودگی ها پاک شود. سری هیدروفیوژن که مواد مغذی و هیالورونیک اسید را به پوست تزریق میکند و باعث ترمیم و احیای پوست میشود.

این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند. حباب های ریز لایه مرده، چربی اضافی و سایر ناخالصی های پوست را شل می کنند. از طرف دیگر، این حباب ها به عمق پوست نفوذ کرده و منافذ را پاک می کنند. در ابتدا، این محلول به سطح پوست می‌رسد و فرآیند پاکسازی را شروع می کند.

کاربرد های هیدروفیشیال

این سری ها عبارتند از چکش سرد ، پاک کننده صورت آکواپیل ، اتوی صورت ، سری اولتراسوند ، اسپری هیدراته پوست ، میکرو جریان یا آر اف مولتی پولار . همین ویژگی محصول، یعنی جای دادن 7 کاربرد متنوع در یک دستگاه، آن را به یکی از محبوب ترین دستگاه های زیبایی در دنیا تبدیل کرده است. در ادامه موارد کاربرد هر یک را به طور جداگانه مورد بررسی قرار می دهیم. درمان زیبایی پوست با واتر جت بطور کارامدی چندین مشکل مانند پیری، کم- آبی، حساسیت پوست و خطوط ریز را درمان می کند.

هیدروفیشیال روشی غیرتهاجمی دارای خاصیت لایه برداری و جوانسازی پوست است که نتایج سریع درمانی و بهبود بخشی را به همراه دارد. در کل درمان، نوک دستگاه در امتداد پوست سر می خورد که حباب های کوچکی تولید می کند. در ابتدا، حباب های کوچک هوا از طریق فشار منفی خلاء یک جریان خلاء ایجاد خواهند کرد که مواد مغذی و حباب های فوق- ریز را ترکیب می کند. بواسطه سر مکنده مارپیچی شکل که برای مدت طولانی در تماس با پوست باقی می ماند این مواد مغذی مستقیما بر روی پوست عمل می کنند و لایه برداری را تقویت می‌کنند. این فرآیندها باعث می شوند مواد مغذی بدون آسیب به بافت های پوست به لایه های عمقی تر نفوذ کنند.

با شستن منافذ پوست، روغن و ناخالصی های اضافی را مانند یک جاروبرقی از اعماق پوست بیرون کشیده و تمیز می کند. علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند.

آموزش کار با دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین

اختلاف انواع مختلف دستگاههای ۷، ۸ و ۹ کاره در تعداد ابزارها و قدرت موتورشان است. علاوه بر آن، سرم‌ها و لوسیون‌هایی که در طی جلسات هیدرودرم پوست استفاده می‌شوند ممکن است برای شما تحریک‌کننده یا حساسیت‌زا باشند. از این رو، بهتر است ابتدا مواد موجود در سرم‌ها و لوسیون‌ها را بررسی کرده و سپس به سراغ انجام این روش بروید. از مصرف ویتامین C، آلفا هیدروکسی اسید، گلیکولیک اسید و دیگر مواد شیمیایی لایه‌برداری پوست برای مدت 2 روز پس از درمان خودداری کنید. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست منتظر بمانید. استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است.

حتی افراد سالم و فعال سرانجام علائم پیری را بر چهره خود نشان می دهند. درمان با پاکسازی پوست شروع شده و سپس لایه‌برداری و برداشتن پوست با اسید گلیکولیک و سالیسیلیک انجام می‌شود که هیچ‌گونه قرمزی یا عواقب بعدی را در بر ندارد. همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. کوکتل های تغذیه کننده و جوانسازی پوست به اعماق لایه اپیدرم پوست تزریق شده و سلول ها را آبرسانی و احیا میکنند.