دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره خرید و قیمت هیدرافیشیال تروکالا-لیفت نخ

شرکت تجهیزات پوست و زیبایی بِلپو با سال ها سابقه در زمینه واردات و تامین دستگاه ها، کرم ها و مواد مصرفی مشغول فعالیت می‌باشد. همچنین مشاوره و همکاری موفق با کلینیک های پوستی، سالن‌های زیبایی باعث افتخار مجموعه بِلپو می‌باشد. جهت اطلاع از قیمت و انواع دستگاه هیدروفیشیال با کارشناسان فروش مجموعه بلپو تماس حاصل فرمایید. چه بخواهید سلامت پوست خود را حفظ کنید و چه نگران چین و چروک ها، آکنه یا پیگمانتاسیون هستید، هیدرودرم (هیدروفیشیال)می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. از به کارگیری هر گونه روش لایه‌برداری پوست (پیلینگ و لیزردرمانی) به مدت 2 هفته پیش از هیدروفیشیال خودداری کنید.

  • برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.
  • بر خلاف درمان‌های دیگر در تکنیک هیدروفیشیال فقط چند هفته طول می‌کشد تا به نتیجه فوری و پایدار دست یافت.
  • با دستگاه هیدروفيشيال 7 کاره نیوفیس یکی از جدیدترین دستگاه جوانسازی و پاکسازی صورت در حال حاضر دنیا را که آب خالص را به یونهای هیدروژن و اکسیژن تبدیل می کند در اختیار خواهید داشت.
  • حساس ترین انواع پوست هم میتواند به راحتی هیروفیشیال پوست را تحمل کند.
  • چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد.

با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. مدیکال راد با مجموعه ای گسترده از مدل های مختلف دستگاه هیدروفیشیال جهت راهنمایی و خرید دستگاه کارامد مطابق با نیازتان در خدمت شماست. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.

دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱

تمیز کردن با استفاده از ورتکس- به این منظور از هیدروپیل جهت آبرسانی پوست استفاده می‌شود. این کار با استفاده از محلولی انجام می‌شود که با وارد شدن در منافذ پوستی سبب رفع آلودگی‌ها و در عین حال نرم شدن پوست می‌شود. در این مخزن آب ریخته می‌شود که بر اثر فرایند الکترولیز در کاتد داخل مخزن، اکسیژن تولید و در آب دمیده می‌شود. نتیجه آن تولید آبی غنی از اکسیژن است که در مراحل مختلف از جمله در مرحله پایانی درم ابریژن کاربرد دارد. در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود.

لایه‌برداری شیمیایی برای بیمارانی که دارای چین و چروک، پیری پوست و دیگر مشکلات پوستی هستند و پوستی حساس، تیره و مشکل‌دار ندارند خوب است. کسانی که پوستی حساس دارند و دارای مشکلات پوستی نظیر اگزما، التهاب پوست (درماتیت)، رزاشیا، پسوريازيس و … هستند نباید از روش لایه‌برداری شیمیایی برای درمان استفاده کنند. نوک مارپیچی اجازه می دهد تا پوست های SERVMS طولانی تر بر روی پوست باشند ، در حالی که لبه های مارپیچی طراحی شده اند تا سرم ها را به سمت اعماق پوست فشار بیاورند و جلوه ای بهم خورده ایجاد کنند!

درمان با استفاده از فن آوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این نرم افزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. BIO MICRO CURRENT با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده در بدن ، می تواند از طریق پوست وارد سلول های عضلانی شود ، با استفاده از ATP انرژی موجود در سلول ، سلول را قادر می سازد عملکرد طبیعی و سرگرمی را بازیابد. این واحد از نرم افزارهای کاربردی برای برنامه ریزی از پیش تعیین شده برای رایانه است که می تواند به شکل دهی بهتری برای خط ، تیز کردن صورت ، چانه های دو لایه ، چین و چروک ، کلاغ ، پا ، چشم سیاه و غیره کمک کند. یکی از کارهای دستگاه ۶ کاره مجله خبری میکاپ Hydro Peeling برای جوانسازی پوست صورت ، منافذ پوستی را کاهش می دهد.

معرفی دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس موتور سنگین

هیدروفیشیال نیز در میان سایر روش های پاکسازی و زیبایی پوست، در دوره آموزش تجهیزات پزشکی آموزش داده می شود. شما نیز می توانید با شرکت در این دوره و گرفتن مدرک معتبر آن، در کلینیک های زیبایی مشغول به کار شوید. که این پروسه باعث بهبود و تقویت بافت های پوستی فرد مورد نظر می شود.

هیدروفیشیال چیست و کاربرد هیدروفشیال

ممکن است در ساعت یا ساعات اولیه ی پس از درمان مقداری سفتی و سرخی در سطح پوست احساس شود اما به طور کل از مقایسه ی این روش با روش های دیگر درمانی خواهید دید که عوارض جانبی و خطرات آن جزء کمترین مقدارها می باشد. مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند. افراد می‌توانند از متخصص مراقبت از پوست درخواست کنند که روش درمان را بر حسب نیازهایشان و نوع مشکلات پوستی مطابقت دهد تا به نتیجه مورد نظر دست پیدا کنند.

جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود. روش هیدروفیشیال پوست بر روی منافذ آشکار و خطوط ظریف پوستی تأثیر فوری دارد. در نهایت هیدروفیشیال باعث افزایش طراوت و شادابی و همچنین روشن و درخشان‌تر شدن پوست می‌شود. علاوه بر دو مورد ذکر شده، هندپیس التراسونیک منجر به تولید گرمای درونی در پوست می‌شود، این گرما باعث افزایش گردش خون می‌گردد که نتیجه آن افزایش اکسیژن‌رسانی و افزایش جذب مواد مغذی از سطح پوست است. مزایا دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره نیوفیس برند سایان موتور سنگین کره ای اورجینال گرید A پلاس آکواجت میکرودرم هیدرودرمی ابرسان و H2O2 اکسیژنو التراسونیک با قدرت 24 کیلو هرتز دسته کول اتو صورت…

این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند. علم پزشکی مدرن معتقد است که پوسیدگی فرایند اسیدی شدن است(اکسیداسیون). جذب O2، نوشیدن و سیگار کشیدن ، آلودگی محیط زیست و غیره می تواند رادیکال های آزاد اکسیژن را در بدن انسان تولید کند. معمولا کسانی که میخواهند برای حضور در یک مراسم خاص پوستی شفاف و لطیف تر داشته باشند یک جلسه درمانی برایشان کافی است.