دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره خرید و قیمت هیدرافیشیال تروکالا-لیفت نخ

اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید. در حال حاضر دستگاه های مجله خبری میکاپ زیادی در بازار موجود هسستند که هر کدام تفاوت هایی با یکدیگر دارند. قیمت دستگاه ها نیز بر اساس کاربرد و کیفیت ساخت محصول، بسیار متفاوت می باشد. به عنوان مثال هیدروفیشیال های کلینیکی قیمت بیشتری نسبت به دستگاه های خانگی دارند. بنابراین مهم است که قبل از اقدام به خرید دستگاه هیدروفیشیال ، حتما به مسئله قیمت توجه نمایید.

  • دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس جدیدترین دستگاه تخصصی فیشیال پوست صورت با استفاده از ژنراتور مخصوص به منظور تبدیل آب تصفیه شده به یون های هیدروژن و اکسیژن می باشد.
  • با کمک این صفحه نوع هندپیس مدنظر، زمان کارکرد، شدت و قدرت هر یک قابل تنظیم است.
  • جهت اطلاع از قیمت و انواع دستگاه هیدروفیشیال با کارشناسان فروش مجموعه بلپو تماس حاصل فرمایید.
  • یکی از جدیدترین درمان های پوستی غیرجراحی در بازار هيدروفيشيال می باشد که یک شیوه درمانی است.
  • اگر این یکی از نگرانی‌های شما در انتخاب روش درمانی غیرتهاجمی است، پس باید به میکرودرم ابریژن چند امتیاز اضافی بدهید.
  • فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود.

از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد. در آخرین مرحله، تغذیه پوست آغاز شده و موادی مانند هیالورونیک اسید، سرم های پوستی، ویتامین ها و پپتید ها روی پوست ماساژ داده می شوند.

چکش خنک‌کننده یا چکش فریز برای خنک کردن پوست بعد از تکنیک آر اف، بعد از درم ابریژن با مواد مخزن A و بطور کلی در هر مرحله از فیشیال و پاکسازی که نیاز به خنک شدن پوست، کاهش قرمزی و التهاب باشد استفاده دارد. با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. اسکین اسکرابر همان اتوی صورت است که با امواج الترسونیک کار می‌کند و علاوه بر برداشتن سلولهای مرده از روی پوست، برای آبرسانی و جذب کرم‌ها و سرم‌های آبرسان هیالورونیک اسید و کلاژن نیز کاربرد دارد. سرما درمانی ، درمانی آرامش بخش است که پس از هر نوع درمان ساینده صورت یا بدن ایده آل است. تسکین دهنده تحریک کننده پوست و کاهش قرمزی ، سرماخوردگی فواید زیادی دارد که باعث می شود مشتری احساس جوان سازی و تجدید نظر کند.

خرید دستگاه هیدروفیشیال ۷ کاره موتور سنگین نیوفیس ۲۰۲۱

با توجه به این میکرودرم ابریژن با بهم زدن تعادل رنگ پوست شناخته می‌شود و ممکن است لکه‌های روشن‌تر یا تیره‌تری را بر جای بگذارد. در عین حال هیدرودرم (هیدروفیشیال) تضمینی برای دستیابی سریع به پوستی نرم و هموار است. گرچه هیدرودرم (هیدروفیشیال) بر خلاف استخراج‌های دستی که با ساییدن پوست در میکرودرم ابریژن انجام می‌شود از یک مکنده برای از بین بردن و تمیز کردن آلودگی‌های عمیق استفاده می‌کند.

دستگاه هیدروفیشیال یا میکرودرم مایع چیست؟

با گذشت زمان افراد دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند. نکته امیدوار کننده این است که پوست شما توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد. مدیکال راد با مجموعه ای گسترده از مدل های مختلف دستگاه هیدروفیشیال جهت راهنمایی و خرید دستگاه کارامد مطابق با نیازتان در خدمت شماست. روش ها و دستگاه های زیادی برای جوانسازی پوست در دسترس هستند که هر مدام مزایا، معایب و کاربردهای مخصوص به خود را دارند. استفاده از این دستگاه معمولا در سالن های زیبایی که خدمات پوستی هم ارائه می دهند و همینطور مراکز اسکینکر و فیشال کاربرد دارد چون با یک دستگاه در واقع شما شش عمل مراقبتی و زیبایی پوست را یکجا خواهید داشت.

نحوه انجام هیدروفیشیال

فروشگاه شفا با سالها فعالیت در عرضه انواع دستگاههای زیبایی و درمانی تجربه موفقی برای خود کسب کرده و با حذف واسطه ها و ارائه مستقیم دستگاه ها، قیمت تضمینی بر روی دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره و هیدروفیشیال 7 کاره تنظیم کرده است. این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست و برداشتن جوش سرسیاه، آلودگی و چربیها از سطح پوست با استفاده از مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک جریان مایع). درمان اولتراسونیک با استفاده از امواج صوتی شدید برای تحریک سلولهای زیر پوست استفاده می کند. با رسیدن به درم ، این تولید کلاژن jumpstarts ، التهاب را کاهش می دهد و گردش خون را تقویت می کند. نتیجه کلی لایه های بیرونی پوست را محکم می کند و اثرات چین و چروک را کاهش می دهد. از آنجا که گرما زیادی درگیر است ، باید مقداری سرمایش به طور همزمان روی پوست اعمال شود.