دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره معرفی و بررسی کامل فروشگاه دستگاه های زیبایی و پوستی شرکت ایلیاطب تابان

زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد. همچنین، این درمان به بازسازی کلاژن موجود در پوست کمک می کند که رنگدانه اصلی موثر در پوست است. دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است. این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است. در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند.

  • آلودگی‌ها به همراه سلول‌های مرده در چربی تولیدشده توسط پوست به دام می‌افتند و منافذ پوست را می‌بندند.
  • بی شک با مطالعه ابتدای مطلب و دانستن این که هیدرودرم پوست چیست، به این مسئله هم پی بردید که فواید این روش درمانی برای پوست بی شمار است.
  • ④ سر اسکرابر پوست را با پوست صاف کنید و آن را مطابق بافت ماهیچه ها حرکت دهید.

محلول های موجود در بازار برای استفاده از این دستگاه در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلف عرضه می شوند. فروشگاه شفا بهترین محلول دستگاه هیدروفیشیال را با قیمت مناسب عرضه میکند. میکرونیدلینگ یکی از روش‌های تهاجمی برای تحریک کلاژن سازی و جوان‌سازی پوست است. میکرونیدلینگ سوزن های بسیار ریز دارد که با استفاده از آنها، در لایه بیرونی پوست سوراخ هایی ایجاد کرده و پوست را وادار به کلاژن سازی بیشتر می کند؛ در نتیجه پوست هموارتر می شود.

بهبود بافت پوست

دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) 8 کاره، بدون آسیب زدن و ایجاد عوارض بر روی پوست، پوست شما از هر گونه جوش و مواد شیمیایی پاک می کند. هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد.

هیدروفیشیال پوست برای چه کسانی مناسب می‌باشد؟

این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند.

روشی برای از بین بردن تیرگی آرنج و زانو

در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره باید در یک اتاق تمیز و دارای تهویه قرار گیرد دمای 5 تا 40 درجه سانتی گراد و رطوبت بیش از 80 درصد مناسب بوده و از تابش مستقیم نور خورشید خودداری کنید. با نفوذ به سد ملانوفور لایه اپیدرم، الیاف کلاژن پوستی را تا دمای درجه سانتیگراد گرم می کند تا انقباض را تسریع کند. خطوط ریز روی چشم را بهبود می بخشد، استحکام پوست را افزایش می دهد و چشم ها را درخشان می کند. منافذ را کوچک می کند، پوست را سفت می کند، چین و چروک ها را از بین می برد، باعث افزایش هایپرپلازی کلاژن می شود ، قرمزی و حساسیت را از بین می برد و حلقه های تیره و کیسه های زیر چشم را محو می کند.