دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز

سری اولتراسوند از طریق مکانیزم 1 تا 3 میلیون لرزش به عمق پوست نفوذ می کند و سلول ها را به آرامی ماساژ می دهد. همچنین متابولیسم سلول های پوست صورت و شانس زنده ماندن آن ها را افزایش داده و گردش خون و لنف را بهبود می بخشد. این وسیله یک دستگاه اتوماتیک متصل به سیستم پاکسازی و ضد- عفونی است. این دستگاه ناخالصی ها، مایت ها و چربی را از سطح پوست و لایه های عمیق تر حذف می کند. این درمان پوست را ترمیم کرده و تغذیه درازمدت و کافی برای پوست فراهم می کند. همانطور که مواد مغذی به لایه های عمیق تر عرضه می شوند، پوست فورا پاسخ داده و فرآیند التیام آغاز می‌شود.

  • این روش عمدتا برای لایه برداری پوست و افزایش گردش خون استفاده می شود.
  • به همین علت معمولا یک دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری مختلف با کاربرد های گوناگون است.
  • در پایان این مطب به سه مورد از رایج ترین سوالات در خصوص هیدروفیشیال پوست پاسخ خواهیم داد.
  • همچنین خودداری از مصرف محصولات رتینول و رتین A برای مدت دو روز قبل و بعد از هیدروفیشیال الزامی است.
  • این روش یک فرآیند ساده و آسان است؛ برای این درمان نیازی به پزشک یا افراد حرفه ای ندارید.

چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. آبرسانی، تغذیه و کلاژن سازی پوست پایه و اساس داشتن پوستی شفاف و جوان است. این روزها حرفه بیوتی‌تراپی جایگاه ویژه‌ای در کلینیک‌های پوست و مو و سالن‌های زیبایی پیدا کرده و به طور گسترده‌ای به نوعی روتین ماهیانه برای خانم‌ها و آقایان تبدیل شده است. از طرف دیگر هر روزه تجهیزات و دستگاههای زیبایی تازه‌ای به بازار عرضه می‌شوند که کارایی مختلفی برای جوانسازی و پاکسازی پوست دارند. این حباب های کوچک حباب های هوا هستند که به دلیل سهولت چسبندگی به ذرات و تولید گرما و فشار استفاده می شوند.

چگونگی استفاده از آلوئه ورا برای پوست

زمانی که منافذ تمیز شده و کوچک تر شدند، بافت پوست صاف تر شده و جوان تر بنظر می رسد. همچنین، این درمان به بازسازی کلاژن موجود در پوست کمک می کند که رنگدانه اصلی موثر در پوست است. دستگاه زیبایی پوست با واتر جت آخرین و عالی ترین روش برای حذف لکه های تیره و رنگدانه ها است. این روش از اکسیژن و آب برای پاکسازی پوست استفاده می کند که با درد و حساسیت ناچیزی همراه است. در اینجا، مولکول های آب فوق- ریز محلول های مغذی و حباب های کوچک را ترکیب می کنند و مستقیما با پوست برهمکنش می دهند که به حذف رنگدانه از پوست کمک می کند.

در این محفظه از سرم‌های آبرسان مثل سرم هیالورونیک اسید و عصاره‌های گیاهی مختلف استفاده می‌شود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. برای خنک شدن پوست لازم است ابتدا مواد خنک‌کننده مثل سرمهای آبرسان یا ژل آلوئه‌ورا روی پوست زده شود و سپس از دستگاه استفاده نمود.

دستگاه هیدروفیشیال۷، ۸ و ۹ کاره مخصوص پاکسازی و جوانسازی پوست کد T143

این می تواند بافت سلولی را تخریب کرده، بیماری ژنتیکی و پیری بدن را به دنبال داشته باشد. هیدروژن می تواند رادیکال های آزاد را در بدن به طور موثری حذف کند. آنتی اکسیداسیون هیدروژن بسیار قوی تر از ویتامین C، هویج، لسیتین و غیره است.مردم امروزه با مواد حاوی آنتی اکسیدان آشنا هستند.

مزایای استفاده از Cold Hummer در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

از پیلینگ با استفاده از مواد شیمیایی، میکرودرم ابریژن و درماپلنینگ برای مدت 2 هفته خودداری شود. توصیه می‌شود بلافاصله پس از درمان، از استفاده از محصولات آرایشی خودداری کنید؛ می‌توانید یک روز پس از درمان از محصولات آرایشی استفاده کنید. در این مرحله، لایه‌برداری پوست در چندین نوبت بدون بروز حساسیت و قرمزی، سبب بهبود ظاهری پوست می‌شود.

دستگاه هیدرافیشیال(هیدروفیشیال) 8 کاره، بدون آسیب زدن و ایجاد عوارض بر روی پوست، پوست شما از هر گونه جوش و مواد شیمیایی پاک می کند. هیدروفیشیال پوست را آبرسانی کرده و آن را با سرم‌های ضد چروک تغذیه می‌کند. مکش قلم هیدرودرم آلودگی‌ها را از بین می‌برد و منافذ پوست را به طور کامل پاکسازی می‌کند. علاوه بر آن، حرکت و فشار ملایم دستگاه بر روی پوست نیز نقشی مشابه با ماساژ صورت ایفا می‌کند. این مکش و ماساژ ملایم موجب تحریک سیستم لنفاوی و تقویت گردش خون می‌گردد.