دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین لوکس تبریز

اگر چشمک می زند، لطفاً آب هدر رفته را بیرون بریزید و پس از ریختن کامل بطری را روی دستگاه نصب کنید. احتمال قرمزی و التهاب بعد از درمان تا حدود یک ساعت بعد وجود دارد که نسبت به سایر روش های جوانسازی پوست بسیار ناچیز است. سرم های درمانی حاوی هیالورونیک اسید، ویتامین ها و آنتی اکسیدان و پپتیدهای ضد پیری است که پس از تزریق در پوست ماساژ داده میشوند تا کاملا جذب پوست شوند و پوست را از داخل به بیرون ترمیم کنند. سری هیدرواکسترکشن که با طراحی مارپیچ منحصر به فردی که دارد، گردابی مکنده ایجاد میکند که جوشهای سرسیاه و ناخالصی های پوست را به سمت بیرون میکشد و منافذ عمیق پوست را بازسازی میکند. هیدروفیشیال یکی از روش های جوانسازی پوست است که حتی برای پوست های نازک و حساس قابل استفاده است. اگر مراسم عروسی یا مهمانی ویژه‌ای در پیش دارید برای لیفت پوست و رفع چند ساعته چین و چروکها می‌توانید از این تکنیک زیبایی بهره ببرید.

ولی دستگاه زیبایی پوست حباب ساز فوق- ریز در جایگاه ویژه ای قرار می گیرد زیرا به پوست آسیب نمی زند و فاقد عوارض جانبی است. اگر در پی نتیجه کارآمد و فوری هستید، پس این دستگاه برای شما مناسب است. همچنین، این دستگاه پوستتان را بدون درد درمان می کند و هرگز آن را آلوده نمی کند. انتخاب دستگاه هیدروفیشیال بهترین ایده برای مشکلات پوستتان است؛ زیرا درمان با این دستگاه وقت زیادی نمی گیرد و می‌توانید بلافاصله پس از درمان نتایج فوری را ببینید. همچنین، این دستگاه نتایج درازمدت فراهم می کند و به بازیابی حالت ارتجاعی پوست کمک می کند.

  • به همین دلیل درمان پوست با واتر جت و دستگاه هیدروفیشیال برای درمان پوست استفاده می شود.
  • اما نکته امیدوار کننده این است که پوست، توانایی بازسازی و ترمیم خود را دارد.
  • خسته از تمام این کارها و بدون نتیجه مطلوب، تحقیق درباره گزینه های کمکی دیگر را شروع خواهید کرد.
  • این هندپیس برای لایه‌برداری و پاکسازی عمیق پوست با مایعات مختلف کاربرد دارد (درست مشابه میکرودرم ابریژن پودری و الماسه اما این بار با کمک مایعات مختلف).

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است. هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد. اسکرابر پوست یا همان اتوی صورت بوسیله ارتعاش و لرزش، به تمیز کردن و پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن جوش سرسیاه کمک می کند.

مزایای دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

اگر پوست چرب دارید، با کاهش اندازه منافذ میزان چربی آن کمتر می شود. بطور کلی، هر دو جنس مونث و مذکر از هر گروه سنی می توانند این درمان را دریافت کنند. این درمان نه تنها برای افراد دارای مشکلات پوستی توصیه می شود بلکه می تواند برای افراد بدون مشکلات پوستی نیز استفاده شود. برای این دسته از افراد، این دستگاه به حفظ تون و ساختار پوست کمک می کند. دستگاه هیدرافیشیال برای افراد خواهان خدمات ترمیم پوست یا تعادل چربی پوست نیز مناسب است. یکی از ویژگی های شرکت تجهیزات پزشکی ایلیاطب تابان ضمانت کتبی محصولات و 10 سال خدمات پس از فروش آنهاست که در کمتر شرکتی این ویژگی ها وجود دارد.

ماسک ال ای دی(LED Mask):

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است.

معرفی جدیدترین و بروزترین دستگاه آکوافیشیال حال حاضر دنیا

دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. توسط این هفت مورد می توان جوانسازی و پاکسازی پوست را انجام داد که هر کدام بخشی از این کار انجام می دهند. صنعت آرایشی در دوران اخیر رشد کرده است و ما چندین محصول زیبایی در این بازار عرضه کرده ایم. می‌توانیم مرهم های خانگی را امتحان کنیم، ولی آنها فقط برای مشکلات جزئی سودمند خواهند بود و برای تاثیر نیازمند زمان هستند. بنابراین، در این مرحله، محصولات مبتنی بر فناوری هایی را استفاده کنیم که استفاده از آنها ساده است و می توانند در منزل استفاده شوند. شما باید از مراحل ارائه شده بوسیله محصول پیروی کنید یا به دنبال کمک تخصصی باشید تا از صدمات بیشتر به پوستتان جلوگیری کنید.

با کمک امواج التراسونیک ارتعاشی روی پوست ایجاد می‌شود که فاصله بین سلولهای لایه اپیدرم را زیاد می‌کند و نتیجه آن افزایش نفوذپذیری مواد مغذی و آبرسان است. به عنوان مثال در درمان های میکرودرمابراشن از استخراج دستی استفاده می شود در حالی که در دستگاه هیدروفشیال از نوک خلاuum مانند برای پاکسازی عمیق استفاده میشود . علاوه بر این لایه بردارهای شیمیایی از اسیدهای مختلف استفاده میشود و بیشتر در روشن تر کردن پوست تاثیر دارند در حالی که هیدروفیشیال را می توان برای اکثر درمان های پوستی استفاده کرد. حداقل تا دو هفته پس از هیدرودرم صورت، از لایه برداری پوست و استفاده از محصولات مراقبت از پوستی حاوی انواع اسیدها پرهیز نمایید. ترکیب آنتی‌اکسیدان و ورتکس- در این مرحله از ورتکس برای آبرسانی پوست و از آنتی‌اکسیدان‌های قوی به منظور لایه‌برداری پوست استفاده می‌شود. این کار سبب کاهش چین و چروک و خطوط ظریف پوست، رفع تیرگی و چربی پوست می‌شود.

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.