دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-لیفت نخ

برای پوست های چرب بهتر است از یک کرم پودر بدون چربی یا با منشا آبی استفاده کرد. از آرایش همزمان زیاد و افراطی لب و چشم‌هایتان پرهیز کنید. مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید.

  • ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید.
  • چرا که برای هیچ کس جالب نیست میکاپ او پس از چند ساعت از بین برود و یا در میان یک مهمانی شلوغ، مجبور به تمدید آرایش خود شود.
  • انتخاب نوع میکاپ و ارایش صورت سلیقه ای میباشد اما اگر روی اصول و قانون باشد جذابیت بیشتری دارد.
  • به همین دلیل در این قسمت سعی شده تا به برخی از مهم‌ترین این سوالات پاسخ داده شود.
  • تمامی حقوق مادی و معنوی این تارنما متعلق به شرکت فروشگاه‌ های زنجیره‌ای افق کوروش می‌باشد.

سعی نکنید ابروها را بسیار پهن‌تر، تیره‌تر یا روشن‌تر از آن چیزی که هستند نشان دهید. ابروها را به سمت بالا شانه کنید و نقاط خالی ابرو را با یک مداد همرنگ ابروهای‌تان پر کنید. بالای استخوان گونه، پایین قوس ابرو ، امتداد پل بینی ، بالای لب ، روی چانه ، گوشه داخلی چشم ها نقاطی از صورت می باشند که بسیار مناسب هایلایت کردن هستند. تصویر شماره 6 نشان می دهد که شما می توانید با انتخاب رژ لب مناسب و خط لب زدن ، شکل زیبایی به لب هایتان بخشید و زیباتر به نظر برسید. پس از انتخاب یک رژ لب مناسب ،خط لبی همرنگ رژلب تان انتخاب نمایید وابتدا خط لب بزنید ، خط لب باعث میشود بتوانید لب های خوش فرم تری طراحی کنید و از بیرون زدن رژلب جلوگیری کنید. برای زیباتر دیده شدن آرایش لب‌ها می‌توانید قبل از استفاده از رژلب، لب خود را به کمک کرم ویتامین E کمی چرب کنید تا خشکی و پوسته پوسته شدن لب از بین برود.

انتخاب کرم پودر یکی از اساسی ترین انتخاب لوازم آرایشی است و باید به نحوی انتخاب شود که متناسب با پوست باشد.کرم پودر انواع گوناگونی دارد و در رنگ های مختلفی دیده می شود. هنگام خرید کرم پودر آن را روی دست امتحان نکنید بلکه آن را روی گردن یا پوست صورت بمالید. هنگام آرایش باید با شکل صورت و نمای خارجی چهره خود دقت کنید و آرایشی را بر اساس فرم چهره و رنگ پوستتان انجام دهید تا زیبا به نظر برسید .

با پاک کننده آرایش میسلار واتر سریع‌تر صورت خود را تمیز کنید.

پرایمر خط و خطوط و ایرادات پوست را میپوساند و سبب دوام و جلوه بهتر آرایش میشود. پرایمر را بطور یکسان در همه جا پخش کنید، از گونه ها تا بینی، چانه، ناحیه T و پلک ها. در آرایش صورت گرد و چاق کانتور پیشانی به طور کامل انجام نمی گیرد. بلکه رنگ تیره را فقط دو طرف پیشانی روی شقیقه ها می کشیم تا با جمع نشان دادن پیشانی آن را لاغر تر و صورت را کشیده تر کنیم. ریمل خود را به صورت رفت و برگشتی چند بار روی یک‌ مژۀ خود بمالید.

نوع پوستتان را بشناسید

پرایمر باعث ماندگاری و دوام آرایش شما می شود و آن را درخشان و زیبا جلوه می دهد. زمانی که پرایمر شما تمام شد می توانید از کانسیلر استفاده کنید. توجه داشته باشید، اگر چشم هایتان به هم نزدیک هستند، قسمت داخلی پلک ها باید روشن باشد و در صورت فاصله زیاد آنها از هم باید عکس روش بالا برای سایه زدن عمل کنید. برای آرایش طبیعی چشم سایه ای با رنگ گرم انتخاب کنید و روی پلک بزنید. از رنگ روشن تری زیر چشم استفاده کنید و بعد به خوبی محو کنید.

توجه داشته باشید بهتر است تا برای آرایش های روزانه، از سایه چشم استفاده نکنید و چشم هایتان را بسیار ملایم آرایش کنید. اگر در پشت پلک هایتان چین و چروک دارید، می توانید آن را با استفاده از یک سایه تیره رنگ محو کنید. اما این لاین از لوازم آرایشی انواع مختلف و متفاوتی دارد که در طیف رنگی متفاوت و شکل و جنس متنوع به بازار عرضه می شود و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. اگر پوست چربی دارید بهتر است تا کرم پودر فاقد چربی انتخاب کنید، اما اگر پوست شما خشک است می توانید از کرم پودر های چرب استفاده کنید تا خشکی پوستتان جبران شود. آموزش مجله خبری میکاپ (میکاپ و گریم) حرفه ای است كه نحوه استفاده صحیح از محصولات آرايشی و بهداشتی پوست را به منظور آرايش در جهت زيبايی، مراقبت، حفظ شادابی و سلامت پوست صورت آموزش می بینیم.