دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه فنی و حرفه ای هنرآموزان-لیفت نخ

یادتان نرود که بعد از پاک کردن رژ لب از یک مرطوب کننده مناسب لب استفاده کنید. به آرامی، یک پد پنبه‌ای را که به پاک کننده آرایش چشم آغشته شده است، روی چشمان بسته‌ی خود بکشید. خانم هایی که پوست روشنی بهتر است رژلب های صورتی ، رژ لب هلویی ، رژ لب مسی ، رژلب قرمز ، رژ لب بنفش ، رژ لب آجری ، رژ لب ارغوانی استفاده کنند. برای راحت تر کشیدن دنباله خط چشم ، یک خط اریب 45 درجه به سمت بالا و انتها ابرو بکشید. دقت کنید که انتهای خط چشم پلک پایین با خط چشم بالا به هم وصل شوند.

  • از کانسیلر میتوانید برای پوشاندن لک ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید.
  • در آرایش صورت گرد و چاق کانتورینگ نقش بسیار مهمی دارد و اصلی ترین و مهم ترین گام محسوب می شود.
  • اگر پوست چربی دارید ، می توانید به جای آن از مرطوب کننده استفاده کنید.
  • البته آرایش چشم ها در هر نوع آرایشی اهمیت ویژه ای دارند ولی در مورد آرایش صورت گرد نکاتی هم وجود دارد.
  • در این مطلب به موضوع آموزش آرایش چشم جادویی پرداخته ایم.
  • پهن کردن بیش از اندازه ابروها یا نازک شدن آنها چهره را غیر طبیعی می کند و بهتر است حد اعتدال را برای پهنای ابروها در نظر بگیرید.

، در صورت لزوم لایه برداری کنید و از مرطوب کننده خود استفاده کنید. اگر پوست چربی دارید ، می توانید به جای آن از مرطوب کننده استفاده کنید. ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. توجه کنید، این مرحله فقط یک دقیقه طول می کشد و تمام بقایای آرایش را از بین می‌برد.

نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق

بعد از انتخاب صحیح رژ گونه، باید در طریقه استفاده از آن نهایت دقت و توجه را داشته باشید. اولین و مهمترین اصلی که باید در رژ گونه زدن به آن توجه کنید، فرم صورتتان است. اگر صورت گردی دارید باید رژ گونه را به نوعی استفاده کنید که صورت شما را کمی کشیده تر نشان دهد؛ یعنی رژ گونه را از روی استخوان بالایی گونه به سمت گوش بکشید. اگر فرم صورت شما لوزی شکل است، بهتر است تا پهنای گونه ها را با زدن رژ گونه افزایش دهید. در این صورت می توانید رژ گونه را به صورت مثلثی بزنید.

نکاتی کاربردی و مهم برای آرایش صورت های لاغر

خوب است که هر خانمی ترفند هایی برای آرایش خود بداند و همیشه آن ها را رعایت کند حتی اگر خیلی وقت و حوصله ای برای آرایش کردن نداشته باشد. در این جا می خواهیم چند مورد از این ترفندها را با هم بخوانیم پس با ما باشید. سعی کنید ابتدا آن ها را با استفاده از بالم لب یا مرطوب مجله خبری میکاپ کننده آماده کنید سپس از یک رژ لب ملایم استفاده کنید. برای زیبایی بیشتر می توانید از برق لب نیز استفاده کنید. فنی و حرفه ای، بسیاری از افراد متخصص در این زمینه در سایر دوره های داخلی و خارجی زیر نظر برندها و افراد شناخته شده در زمینه زیبایی و آرایش نیز شرکت می کنند.

راز شادابی پوست بدن، دست و پا

پس از مرطوب کننده، یک لایه بسیار نازک کرم پودر تیره و روشن استفاده کنید. دقت کنید که کرم پودر باید بسیار کم باشد و فقط هدف آماده کردن زیر کار است. سپس با کمک کانسیلر می توانید جای جوش و لک و تیرگی ها را به طور کامل بپوشانید.