دکور کریسمس صورتی قسمت 2


دکور کریسمس صورتی: اتاق خواب ما

در طول چهار یا پنج سال گذشته، من شروع به اضافه ، دکوراسیون کریسمس بیشتر و بیشتر به اتاقمان کردم. بیایید به آن فکر کنید، احتمالاً از آنجا شروع شد مجموعه صورتی کریسمس من. قرمز و سبز سنتی در دکوراسیون اتاق خواب ما با رژگونه ملایم احساس می‌کنند.

دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین

امسال، من رویکرد ساده‌تری را برای دکوراسیون صورتی کریسمس در اتاق خوابمان در نظر گرفتم: چوچک کمتر، گلدسته بیشتر. چند تار گلدسته از پیش روشن و دسته گله و تاج گلی که مطابق با درخت ما بود اضافه کردیم. فقط همین چند چیز – که آویزان ، آنها فقط چند دقیقه طول کشید – باعث شد کل اتاق خیلی جشن و دنج به نظر برسد. گلدسته پشت روشویی، میخچه روی کیک بود! البته همه چیز در HomeGoods ،یداری شد.

دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین

دکور کریسمس صورتی: درخت ما

من به شدت توصیه می کنم یک درخت کریسمس را به اتاق خواب خود اضافه کنید – هیچ چیز راحت تر به نظر نمی رسد. ای کاش حفظ آن در تمام طول سال قابل قبول بود، اما حدس می‌زنم که احساس خاصی نداشته باشد. در اینجا، من در یک لباس صورتی کریسمس با یک لباس پیک نیک کتان صورتی توسط Sleeper (همچنین وارد می شود خالخالی)، پاپیون ساتن توسط النا هونچ، و کفش های “Court Me”. توسط درخشنده او شوال است.

دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین

درخت کریسمس دسته جمعی ما نیز چند مورد جدید اضافه کرد: گلهای اضافی (گل رز از بخش صنایع دستی، پوانستیا از خانه کالا)، پاپیون های مخملی دست بسته و رویه درخت برفی جدید باعث می شود احساس سیری و رمانتیک بیشتری به آن بدهید. مرواریدهای صورتی از دست مادربزرگ من هستند.

دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین
دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین

این روزها خیلی راحت‌تر به خواب می‌روم، و اگرچه می‌دانم که بسیاری از آن‌ها در وضعیت رو، بهتری هستند، فکر می‌کنم داشتن چنین تخت رویایی به آن می‌افزاید. شما می تو،د اطلاعات بیشتر در مورد سایبان تاج تخت ما را در این پست مشاهده کنید. من هنوز روتختی خود را دوست دارم، اما فکر می کنم احتمالاً نباید از آن استفاده می شد و به ،وان یک دکوراسیون برتر بهتر عمل می کند. من برای داشتن یک روتختی که صرفاً برای تزئین است، خیلی کم هزینه هستم، بنابراین این به عهده من است. شستن آن منجر به چروکیدگی هایی شده است که می تو،د در تصاویر مشاهده کنید، اما هنوز زیباست و راحت است، بنابراین من فقط منتظر می مانم تا ذخیره آن فراتر از ذخیره شود تا یک مورد جدید تهیه کنم.

دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین
دکور کریسمس صورتی ملایم کیکو لین

باور کنید یا نه، من هنوز در حال چیدن تزئینات هستم. احساس می‌کردم زود شروع کردم، اما بعد سرم شلوغ بود و اتاق آ، را تمام نکردم. بقیه دکورها کمی سنتی تر است، بنابراین ما همچنان آن قرمز و سبز جشن را خواهیم داشت که غیرقابل انکار کریسمس است. اما نمی توانم انکار کنم که دکور صورتی کریسمس قلب من را به دست آورده است.


منبع: https://keikolynn.com/2022/12/pink-christmas-decor-part-2/