راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی کالاومگ | behtarin-laptop

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی کالاومگ | behtarin-laptop

علت این امر استفاده از نرم افزارهای سنگین و متعددی است که باعث شده قدرت مورد نیاز در بحث پردازش، در سطح بالایی قرار قیمت بهترین لپ تاپ برای کارهای گرافیکی گیرد. اگر قصد دارید لپ تاپ مناسبی برای کارهای دانشجویی خود انتخاب و خریداری کنید، این مطلب را از دست ندهید. این لپ تاپ با حاشیه‌های باریک‌‌ و عملکرد سریعی که دارد نشان داده که می‌تواند با مدل‌های پرچم دار بسیار گران رقابت کند. این ویژگی ها را با یک شاسی براق، صفحه نمایش ۱۰۸۰p روشن و واضح و عملکرد بالای پردازنده Core i5 نسل یازدهم ترکیب کنید، تا به راحتی درک کنید که چرا Envy 13 بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است. M1 با بهترین ساختار، عملکرد و عمر باتری مک بوک پرو را به سطح بالاتری می‌رساند. به عبارت دیگر، MacBook Pro تقریباً از هر رایانه شخصی موجود در بازار، قدرتمندتر است و یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی 2022 است.

  • بسته به نرخ ارز، تغییرات جهانی بازار لپ تاپ و عرضه مدل های جدید تر، معمولا قیمت لپ تاپ همیشه دارای یک نوسانات است، اما اگر که از ما می‌شنوید، خرید خود را بسته به نیاز خودتان همین امروز انجام بدهید.
  • لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای تنظیم مجدد رمز عبور خود وارد کنید.
  • البته مدلهای بسیار خوبی هم بین آنها پیدا می‌شود که سعی می‌کنیم این لپ تاپ ها را معرفی کنیم.
  • صفحه نمایشی که رزولوشن و پنل مدرنی هم داشته باشد، به شما کمک می‌کند که طراحی گرافیکی و روند استفاده از برنامه‌های پیچیده مدل‌سازی و گرافیکی، راحت‌تر جلو رود.

این ابعاد برای حمل در دست و هر کیفی مناسب است و مشکل خاصی نخواهید داشت. این کروم بوک از طراحی انعطاف پذیر خود استفاده کرده و خلاقیت کاربران را رقم خواهد زد. می‌توانید صفحه نمایش را به عنوان تبلت مورد استفاده قرار داده و نیازی به خرید تبلت جداگانه نداشته باشید. نمایشگر فوق‌العاده آن تمام نیازهای شما را فراهم کرده است و می‌توانید حتی برای مقاصد سرگرمی خود هم از آن استفاده کنید. این لپ تاپ سنگین‌تر از رقبایی است که با آن‌ها هم قیمت است و همین سبب می‌شود که کاربران زیادی رقبای این لپ تاپ را بیشتر برای خرید در نظر داشته باشند. اگر گیمر هستید و دوست دارید که گاهی اوقات در خلال انجام کارها و تکالیف دانشگاهی خود بازی کنید، این لپ تاپ یک انتخاب عالی و فراموش نشدنی برای شما محسوب می‌شود که می‌توانید به سراغش بروید.

سبک بودن لپ تاپ

همچنین، پیشنهاد می‌شود حتماً «راهنمای خرید لپ‌تاپ دست‌دوم و استوک» را مطالعه کنید. این لپ‌تاپ دارای طراحی بسیار ظریف و جذابی است که در نگاه اول توجه شما را به خود جلب می‌کند. در این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ های ارزان و دانشجویی را معرفی کنیم تا اگر قصد خرید یک لپ‌تاپ به‌صرفه را دارید بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین لپ تاپ‌ V15-RE به دلیل بدنه محکم و کیبورد روان آن یک انتخاب عالی برای دانشجویانی است که نیازی به قدرت پردازشی چندان بالایی ندارند. به خوبی کارهای گرافیکی دانشجویی مانند رسم نمودار، تهیه گزارش‌های ورد و پاورپوینت، کارهای سبک با مطلب و… را هم پشتیبانی می‌کند.

لنوو IdeaPad 3

به طور کلی اگر حاضرید ویژگی های ظاهری و نمایشگر را فدای سخت افزار و گرافیک کنید، این لپ تاپ یکی از بهترین لپ تاپ های دانشجویی برای شما خواهد بود. لپ تاپ لنوو ThinkBook 15 Gen2 اجرای انواع زبان های برنامه نویسی، هوش مصنوعی، شبکه و…مناسب است و از لحاظ قدرت سخت افزاری و قیمت در رده بسیار خوبی قرار دارد. پردازنده مرکزی core i7 نسل ۱۱ است و پردازش خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد. این لپ تاپ گرافیک مجزا MX450 با ۲ گیگابایت حافظه دارد و برای نیازهای گرافیکی این رشته کافی است.