راه اندازی بهار MAC و پیشنهاد عید پاک 2023


[unpaid/sample/affiliate/ad] زمان خوبی است که به عرضه‌های بهاری MAC اشاره کنیم زیرا اگر در بازار آرایش یا مراقبت از پوست جدید هستید، یک پیشنهاد عید پاک بسیار خوب وجود دارد. اول از همه، ریمل MAC Stack است که اکنون در یک نسخه ضد آب است – من واقعا این ریمل را دوست دارم و سالهاست که از نسخه معمولی آن استفاده می کنم. این واقعاً به مژه‌ها بلندی می‌افزاید، بنابراین یک نسخه ضدآب ایده خوبی به نظر می‌رسد – به خصوص با باران اخیر ما که من بیش از آنچه که می‌خواهم به آن اشاره کنم گرفتار آن شده‌ام.

MAC بهار 2023 راه اندازی شد

در پس‌زمینه، می‌تو،د جوهر جدید Locked Kiss را ببینید. من واقعاً این را اصلا دوست ندارم. من آدم مات نیستم اما به محض پوشیدن لب هایم می توانستم چروک شدن لب هایم را احساس کنم و آنقدر اشباع شده است که کوچکترین اشتباه هم خود را نشان می دهد.



رفع آن به خصوص آسان نیست، زیرا فرمول فوق لکه دار است، بنابراین باید قبل از اینکه رنگ “تنظیم” شود، آن را با سرعت نور اصلاح کنید. سایه هایی که امتحان کردم آنقدر برایم وحشتناک بود که فقط یک ع، را نشان دادم – فقط نتوانستم آنها را بگذارم!

MAC بهار 2023 راه اندازی شد

بالا از چپ به راست عبارتند از: Vixen، Mischief و Carnivore.

MAC بهار 2023 راه اندازی شد

پس از خشک شدن، این یک اینچ روی لب های من حرکت نکرد – حتی بعد از یک فنجان چای – بنابراین اگر این مورد شماست، فکر می کنم آن را بسیار چشمگیر خواهید یافت. در تصویر، از پایین به بالا، گوشتخوار، شیطنت و حشیش دیده می شوند. آنها در حال حاضر برای هر کدام 22.50 پوند (به جای 28 پوند) پیشنهاد می شوند اینجا. اگر به یک اقامتگاه نیاز دارید، این همان است.

قلم MAC Studio FX Every-Where Pen

قلم های جدید Every-Where واقعاً چشمگیر هستند. آنها برای پوشاندن، در هر نقطه از صورت، در فرمول سبک و هیالورونیک تزریق شده که به خوبی ،یب می شوند، عالی هستند. بسته بندی از یک نازل برای آزاد ، دوز کانسی، استفاده می کند و شما با فشار دادن دکمه پایین این کار را انجام می دهید. ابتدا باید آن را روشن کنید، اما فراموش نکنید که دوباره آن را خاموش کنید!

قلم MAC Studio FX Every-Where Pen

من مطمئن نیستم که دقیقاً مزیتی با این روش پراکندگی ببینم، اما حداقل نوآورانه است.

قلم MAC Studio FX Every-Where Pen

این همان مقداری است که یک کلیک پخش می کند.

قلم MAC Studio FX Every-Where Pen

سایه هایی که من دارم NW20، NC13 و NW13 هستند. اینها نیز به جای 28 پوند با قیمت 22.40 پوند عرضه می شوند اینجا. بنابراین، این پیشنهاد، و همچنین 20 درصد تخفیف در سراسر سایت، بین 29 مارس (امروز) و 11 آوریل است، با هزینه 60 پوند به بالا، شما یک هدیه به ارزش 45 پوند دریافت می کنید که شامل یک ریمل Mini MACstack، یک شیشه Lipglas با تشکر است. ، این MAC است، یک اندازه نمونه لو، Fix & Stay Over، یک نمونه از Hyper Real Se،izer و یک قلع تخم مرغی – حدس می زنم همه چیز در قلع جا شود، بنابراین می تو،د آن را در عید پاک هدیه کنید (یا قلع را کاملا نادیده بگیرید و هدیه دهید. خودت!).

اگر 20 پوند اضافی ،ج کنید، یک پالت Glow Play در Get Lit نیز به سراغ شما می آید. اگر به دنبال تقویت سبد خود هستید، من کاملاً MAC Strobe Dewy Skin Tint را توصیه می‌کنم – من از نمونه‌ام استفاده زیادی کرده‌ام تا به فونداسیون اضافه کنم تا کمی درخشش بیشتر به پوستم اضافه شود و کاملاً آن را دوست دارم. هر چند یک هشدار – برای نشان دادن درخشش به چیز زیادی نیاز ندارید :-). به جای 30 پوند، 24 پوند پیشنهاد می شود اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/mac-spring-launches-2023-easter-offer/