روال فعلی آرایش: بهار 2023


ورود به لندن با یک کیسه آرایشی که ظاهراً توسط یک بابون مست بسته شده بود، مرا مجبور کرد که در محصولاتم کمی خلاق باشم. راستش نمی‌دانم چگونه با چهار برنز و دو فونداسیون به پایان رسیدم، اما مطلقاً بدون مواد ابرو، بدون رژ لب و تنها یک سایه چشم (بسیار تیره و منقبض) به پایان رسیدم.

اما این چیزی است که من با آنچه داشتم انجام دادم. چند هفته از «WTF آیا بسته‌بندی کردم؟» می‌گذرد. اتفاقی افتاده اما من در واقع به همان روال ادامه داده‌ام، زیرا آن را دوست دارم، و این ویدیو برای اثبات آن است. من توضیحاتی را با لینک های محصول در زیر نوشته ام.

اطلاعات آگهی: هیچ محتوای پولی یا حمایت شده ای وجود ندارد، حاوی نمونه های مطبوعاتی است و پیوندهای وابسته علامت گذاری شده است *.

بنابراین: با لانکوم وارد شوید Teint Idole Ultra Wear Foundation. برای بررسی کامل ع، های قبل و بعد لطفا اینجا کلیک کنید. من خودم را تکرار نمی‌کنم – این برای یک پایه چهره بزرگ‌تر و بلند لباس تقریباً بی‌عیب است.

سپس از Charlotte Tilbury Filmstar Bronze & Glow برای کانتور و برنز ، خودم استفاده کردم، بیش از حد استفاده کردم و سپس مجبور شدم آن را برای تقریباً دوازده دقیقه صاف کنم. این آرایش معادل درست ، یک غذای کودک نوپا بود: آن را دو دقیقه گرم کنید، دوباره آن را به مدت ده دقیقه خنک کنید. به جلو بروید و سپس تقریباً به شروع بازگردید.

Bronze & Glow یک سرمایه گذاری عالی است اگر بتو،د آن را انجام دهید. «فریب‌های» زیادی وجود دارد، اما هیچ‌کدام به زیبایی آنی این دوتایی کانتور و برجسته نمی‌دهند. می تو،د آن را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا در شارلوت تیلبری* – من از سایه روشن-متوسط ​​استفاده می کنم.

کمی رژگونه – این یکی از والنتینو است (سایه 9، اینجا) و دوست داشتنی است، اما نیازی به صرف هزینه زیاد نیست. فقط یک فلاش خوب از چیزهای خوش بینانه و صورتی انجام می شود!

و بعد چشم اینجاست که انقلابی می شود. من از همان پالت Tilbury Filmstar روی چشمانم استفاده می کنم – کانتور به، er، کانتور و هایلایتر برای طلایی ، پلک ها. خیلی خوب کار میکنه! این واقعا به فرم دادن به چشم کمک می کند، و هایلایتر به ناحیه چشم شفاف و روشن می کند. من خیلی تحت تاثیر این کار هستم و دوست دارم که تمام رنگ های صورتم را بسیار یکنواخت و به هم گره خورده نگه می دارد.

من بعد گیر کردم گرز چشم در قهوه* در گوشه چشمانم و کمی آن را به سمت انتهای ابرو کشیدم تا «لیفت چشم» مرسوم را به خودم بدهم. اگر تا به حال این کار را انجام نداده اید، پس در انتظار شما هستید. ،ومی ندارد که محصول را به روشی که من انجام می‌دهم در حفره چشم خود قرار دهید، که خشونت مرزی است، اما Vieve Eye Wand ضخیم و نرم است و به نظر می‌رسد که درست در گوشه بیرونی قرار می‌گیرد. خیلی چکش خوار و قابل مخلوط شدن است، بنابراین مقدار کمی استفاده می کنم، روی درب بالایی نمی زنم، اما یک برس کوچک لکه دار برمی دارم و خط کوچک محصول را با هم مخلوط می کنم تا نرم و کدر شود و باقی مانده هایی که دارم، لکه دار می کنم. به خط مژه پایین و بالایی، درست در لبه بیرونی چشم.

به جای اینکه من آن را با هزار کلمه توضیح دهم، شاید بهتر است به ویدیو نگاهی بیندازید، اگر تا به حال ندیده اید که ترفند بلند ، چشم کوچکم را انجام دهم. به درستی، درست کار می کند – فقط باید مطمئن شوید که منحنی خط مژه پایینی خود را دنبال می کنید تا تلنگر در جهت درست باشد!

ریملی که من در اینجا استفاده می کنم، تلسکوپی وفادار L’Oreal است که به نظر من یکی از بهترین ریمل هایی است که می تو،د بدون توجه به قیمت ،یداری کنید. من به یکی از لوله‌های طلایی ،ل‌کننده امتیاز می‌دهم و معمولاً وقتی آن را می‌گیرید حدود هشت دلار است، که تقریباً همیشه وجود دارد و دارای یک شانه ظریف و باریک است که انعطاف‌پذیر و بدون آشفتگی است. می‌تو،د به سمت پایه مژه‌ها تکان دهید و سپس آن‌ها را بکشید تا هر کدام را بپوش،د تا شیک و از هم جدا شوند. من به ندرت محصول را روی پلک‌هایم می‌ریزم (تقریباً با هر ریمل دیگری اتفاق می‌افتد) و دچار ریزش یا لکه نمی‌شوم. من دائماً این ریمل را می ،م – معمولاً از آمازون پرایم، ببینید اینجا*، اما می تو،د آن را در Boots و Superdrug تهیه کنید و همیشه در انبار موجود است.

در زمان نگارش این مقاله، ریمل تلسکوپی لورآل در اینجا 7.07 پوند است*

من از اسپری مو و برس ابرو برای ابروهایم استفاده می‌کنم، زیرا همه محصولات ابرویم را به اشتباه جا انداخته‌ام (هر یک از آنها را در یک کیسه کوچک مرتب کردم و بلافاصله در داخل بهمن دفتر گم شدم) و لب‌هایم را با یک روش ساده انجام می‌دهم. طرح کلی خط لب (Rare Beauty Liner in Creative، نگاه کنید به اینجا*) به داخل آن زده شده و با بالم لب پر شده است.

و بس. این کاملاً یک روال کاهش یافته است، از نظر محصول: ای کاش یک تصویر کوچک شیک از محصولات داشتم، اما این کار را نمی‌کنم، و به هر حال پالت Tilbury تقریباً به پایان رسیده است، بنابراین به نظر می‌رسد که به بهترین شکل فتوژنیک به نظر نمی‌رسد. من با چند لینک اضافی برای قطعات و باب های نمایش داده شده در ویدیو، از جمله آماده سازی مراقبت از پوست و بلوزی که پوشیده ام، پایان می دهم. میگم چه بلوز خوشگلی

، دور چشم Olay Retinol در حال حاضر 60 درصد تخفیف دارد اینجا*

سرم آرام اند ریستور Aveeno است اینجا*

Skin Rocks The Moisturizer آنلاین است اینجا

بلوز فرانسین گلدار من از Wyse London است اینجا


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/current-makeup-routine-spring-2023/