روشن کننده چشم اصلاح کننده رنگ elf Putty


[unpaid/sample/affiliate/ad] در پس ذهنم، این احساس را دارم که ممکن است قبلا این محصول را پوشش داده باشم، اما حتی اگر اینطور باشد، ارزش نمایش دیگری را دارد. اگر پلک‌های خیلی چرب دارید، می‌توانم بگویم که روشن‌کننده چشم اصلاح‌کننده رنگ elf Putty برای شما من، نیست – نکته‌ای که در مورد آن متوجه می‌شوم و مزیتی ندارد این است که اگرچه روی پلک‌های من بی وزن است، انگشت به محصول احساس می کند کاملا روغنی است. به نظر نمی‌رسد این روی قدرت ماندگاری آن تأثیر بگذارد، اما درپوش‌های من به‌خصوص چرب نیستند، بنابراین تشخیص آن سخت است، اما احساس می‌کردم که باید پرچم‌دار شود.

روشن کننده چشم اصلاح کننده رنگ elf Putty

من از آن برای یکنواخت ، لحن روی پلک هایم استفاده می کنم، اما در واقع، در صورت نیاز می تو،د از آن برای رفع سیاهی دور چشم استفاده کنید. اگر زیاد آرایش نمی‌کنید، پلک‌ها می‌توانند رنگی متفاوت با بقیه ،مت‌های صورت شما به نظر برسند که البته خوب و کاملاً طبیعی است، اما من از روشی که این محصول به پلک‌ها روشن‌تر می‌کند خوشم می‌آید. استفاده از کانسی، کانسی،های روی پلک‌ها بسیار مشکل هستند زیرا رنگدانه بیشتری دارند و پس از تبخیر مایع می‌توانند روی پلک‌ها جمع شوند و این می‌تواند پوست را نیز بکشد و جلوه‌ای متقاطع ایجاد کند.

روشن کننده چشم اصلاح کننده رنگ elf Putty

این فرمول سیلی، y است اما همچنین حاوی اسکوالان و اسید هیالورونیک و مرواریدهای روشن کننده (براق نیست) و رنگدانه کافی برای اصلاح رنگ است. این کاملاً کانسی، نیست – بیشتر یک نوع محصول “لبه را بردارید”. شش تن وجود دارد – من از فندک این دو در مدیوم/برنزه استفاده می‌کنم و دیگری ریچ است.



روشن کننده چشم اصلاح کننده رنگ elf Putty

آنها 6 پوند هستند اینجا.

.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/e-l-f-putty-color-correcting-eye-brightener/