رژلب جامد؛ خرید و قیمت انواع رژلب جامد اصل خارجی شیمن شاپ

به همین علت، خرید رژ لب جامد و خوش‌رنگی که بافت نرمی و لطیفی داشته باشد، بسیار حائزاهمیت است. این مطلب درباره تمام نکاتی که برای خرید بهترین انواع رژ لب‌ جامد به آن نیاز دارید، صحبت می‌کند؛ بنابراین همراه ما باشید. یکی دیگر از برند های برتر ایرانی که در زمینه محصولات پوست و آرایشی فعالیت عمده ای دارد، برند شون است. رژ لب جامد این برند دارای رنگ هایی کاربردی و متنوع بوده و بافتی سبک دارد.

  • در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد.
  • اما اگر تمایل به رنگ بخشیدن به لب های خود دارید باید از بالم لب های رنگی خریداری و استفاده نمایید.
  • جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است.
  • در فرمولاسیون انواع رژ لب جامد هیچ‌گونه مواد حساسیت‌زا یا روغن و پارابنی پیدا نخواهید کرد.
  • به همین علت، خرید رژ لب جامد و خوش‌رنگی که بافت نرمی و لطیفی داشته باشد، بسیار حائزاهمیت است.

برند های معروف و پرطرفدار معمولا دارای کیفیت بالاتری هستند که به سلامتی شما آسیبی نمی رساند. از آن جایی که رژ لب تماس مستقیم با دهان دارد، کیفیت بالای آن بسیار مهم است. اگر جزو کسانی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید، حتما در کیف لوازم آرایش تان، یک رژ لب مخملی پیدا می شود. توجه داشته باشید سبک آرایش شما، باید متناسب با جلوه رژ لب تان باشد تا زیبایی تان چندین برابر شود. یکی از مزایای اصلی رژ لب های مخملی، این است که با هر نوع آرایشی ست می شود و جلوه ای بسیار طبیعی را برای تان ایجاد می کند. ما در فروشگاه اینترنتی سانیمو برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جمله اوریفلیم، ایزادورا، لورال، اسنس، بورژوا، مارال و …

رژ لب جامد شماره 10 یور

رنگهایی چون صورتی های روشن ، هلویی و پرتقالی برای داشتن ظاهری جوانتر توصیه می شوند. برای بهترین تجربه در سایت ما، باید جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید. در ضمن این مورد را به یاد داشته باشید که در هر زمان می‌تونید با کارشناسان روژا تماس تلفنی گرفته و در رابطه با خرید مناسب برای خودتون مشورت کنید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت آرياس روژان (روژا) می‌باشد. برای بازیابی رمز عبور خود شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. همهٔ نوشته‌ها تحت مجوز Creative Commons Attribution/Share-Alike در دسترس است؛ برای جزئیات بیشتر شرایط استفاده را بخوانید.

رژ لب جامد این لی مدل Bonbon شماره 210

برندهای لوازم آرایشی و لوازم بهداشتی ما شامل ، برند MND ، برند سوپر استار ، برند تاپ شاپ ، برند باراکا ، برند آروماتیک ، برند پرستوم می باشد . در دیجی استایل می‌توانید زیباترین رنگ‌های رژ لب جامد از برترین برندهای مطرح ایرانی و خارجی را با قیمت مناسب مشاهده کرده و با مطالعه نظرات کاربران دیگر نسبت به خرید خود مطمئن شوید. دیجی استایل محصولات جذاب برندهایی مثل این لی، گلدن رز، کالیستا، مای، شون، دایانا، میلبلین، نوت، فلورمار، کاپریس و … را با فیلترهای انتخاب رنگ، قیمت، نوع و حتی ویتامین‌های موجود در رژ برای مشتریان خود فراهم کرده است، تا یک خرید آسان و سریع را برایشان رقم بزند. بعد از نهایی شدن خرید، محصول مد نظر شما ظرف مدت زمانی کوتاه، درب منزل در سراسر کشور به دست‌تان خواهد رسید.

این رژها حجم کمی از کیف را اشغال می کنند و از اینرو می توانند همراهی همیشگی شما باشند. پس از اتمام آن، برای تراشیدن نیاز به مداد تراشی متناسب با سایز این مداد دارید. اولین رژ توسط یک دانشمند عرب به نام ابولکاسی اختراع شد اما گرلن نخستین شرکتی بود که موفق شد تا به صورت تجاری اقدام به تولید رژ لب نماید.

رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد. در زمان ملکه الیزابت اول لبهای قرمز روشن و صورت سفید و پرزکتیو مد شد. در آن زمان، رژ لب از ترکیبی از موم و لکه‌های قرمز گیاهان ساخته می‌شد. رژلب‌های رنگ‌های مختلف لبخند شما را متمایزتر و زیباتر می‌کند. بسیاری از رژلب‌ها دارای SPF هستند که از لب‌های شما در برابر اشعه UV خورشید محافظت می‌کند.