رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه

بهتر است بدانید که دوام رژ لب‌های مایع به دلیل خشک شدن روی لب‌ها بیشتر است و بنابراین این محصولات برخلاف رژلب‌های جامد، نیازی به تمدید در طول روز ندارند. اما رژلب‌های مایع مناسب لب‌های خشک نیستد و در صورت استفاده خشکی و ترک لب‌ها را بیشتر نمایان می‌کنند. خانم‌ها با داشتن یک رژ لب پالتی می‌توانند همزمان چندین رنگ رژ لب را در مقابل خود داشته باشند. بنابراین خرید رژ لب پالتی برای بسیاری انتخابی مقرون به صرفه خواهد بود. جنس و بافت این ابزار آرایشی فاکتورهای دیگری برای تفکیک آنها از یکدیگر است. رژ لب حاوی موم، روغن ، آنتی‌اکسیدان و نرم‌کننده است.[۱۹] موم ساختار رژ لب جامد را فراهم می‌کند.

پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید. حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد. رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد. اما صحیح ترین و ایده آل ترین حالت این است که در دورهمی های شبانه از آن استفاده شود. اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید.

رژ لب‌های مات جامد برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر ایجاد ظاهری مات با ماندگاری طولانی بر روی لب‌ها، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند. قطعا شما نیز تصاویری از کلئوپاترا ملکه مصر را با رنگ رژ لب‌های قرمز دیده‌اید. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. نکته قابل توجه در ارتباط با رژ لب این است که هیچ رژ لبی در دنیا وجود ندارد که همه ویژگی های مورد نظر شما را در خود داشته باشد و نیاز شما را به کلی برطرف کند.

  • شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت.
  • رژ لب مدادی یکی دیگر از محصولات آرایشی تخصصی برند ام ان دی است که در 24 رنگ تولید و عرضه می‌گردد.
  • اگر لب های خشکی دارید توصیه می شود از بالم لب رنگی استفاده کنید.
  • هیچگاه نمی توان بین این موارد یکی را بهتر دانست، بلکه باتوجه به نیاز شما و یا جلوه ای که دلخواه شماست انتخاب ها متفاوت خواهند بود.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند.

البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.

رژ لب جامد کالیستا مدل Glamor Shine شماره S85

این کمپانی فرانسوی رژهای خود را به وسیله موم طبیعی زنبور عسل و روغن کرچک تولید کرد که این محصول مورد استقبال بسیاری از خانم ها نیز قرار گرفت. در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید. در صورتی که شما طرفدار انواع مختلف رژهای آرایشی هستید، ممکن است در لیست ما نوع جدیدی از رژ وجود داشته باشد که آن را امتحان نکرده باشید. اما اگر به تازگی می خواهید استفاده از رژ لب را شروع کنید، ما به شما چندین پیشنهاد متنوع ارائه کرده ایم.

رژلب جامد مات نوت – NOTE MATTEMOIST LIPSTICK

رژ لب‌ها ممکن است از واکس‌های مختلفی مانند موم زنبور عسل، اوزوکریت و موم شمعی تهیه شوند. موم نخل به دلیل نقطه ذوب بالای ماده اصلی از نظر تقویت رژ لب است. از روغن‌ها و چربی‌های مختلف در رژ لب‌ها استفاده می‌شود مانند روغن زیتون، روغن معدنی، کره کاکائو، چربی پشم و ژله پترولیوم.

رژ لب پالتی

به‌طور معمول رژلب‌های جامد نسبت به رژلب‌های مایع از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. رنگ و بافت رژلب‌های جامد اثری درخشان و خیره‌کننده را بر روی لب‌ها به‌جا می‌گذارند. به همین علت است که اغلب خانم‌ها به دنبال خرید رژ لب جامد هستند. پس زمانی که شما توجه و زمان بیشتری را صرف زیبا تر کردن این دو عضو از صورت خود کنید، مطمئنا نتیجه ای بهتر برایتان حاصل خواهد شد. از آن جایی که آرایش چشم ها عموما سخت تر و زمان بردار تر است، خرید رژ لب جامد و استفاده از آن برای زیبا تر شدن بهترین گزینه است. از سوی دیگر هر فرد می تواند به سادگی یک رژ لب را با خود حمل کرده و در کمترین زمان ممکن، چهره ای زیبا را به خود هدیه دهد.

لیپ گلاس‌ها با براق کردن لب‌ها به حجیم تر دیده شدن آنها کمک می کند. در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید. این نوع از رژ لب به نام رژ تیوپی نیز در بین مردم شناخته شده است. رژ های کرمی بر روی لب ظرافت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کنند اما درخشندگی کمتری نسبت به رژ های مایع دارد. موم بکار رفته در آن محافظت کاملی از پوست لب ها انجام می دهد.