رژ لب جامد،رژ لب صورتی،رژ لب بدون سرب،رژ لب مک،رژ لب قرمز،رژ لب گلدن رز،رژ لب مات،رژ لب اکلیلی،رژ لب 24 ساعته فروشگاه اینترنتی زنونه

اگر برای مراسم خاصی به دنبال رژ لب هستید پیشنهاد ما به شما استفاده از این رژ لب‌ها با ماندگاری بالا است تا با خیال راحت نیاز به تمدید رژ لبتان نداشته باشید. توجه داشته باشید برای پاک کردن این رژ لب ها نیاز به پاک کننده‌های مخصوص دارید. در حال حاضر رژ لب در همه رنگ‌ها و بافت‌ها به صورت گسترده یافت می‌شود و برای هر سلیقه و استایلی می‌توان رژ لبی خاص را در نظر گرفت. رژ لب های براق دارای جلوه ای براق و زیبا هستند و چهره ای شاداب و جوان به افراد می بخشند. رژ لب های مدادی در بیشتر موارد مات هستند و بین جوانان و نوجوانان طرفدار زیادی دارد. برخی رژ لب های فیک حاوی فلز های سمی برای بدن مانند سرب و جیوه هستند ولی رژ لب های گیاهی و اصل اینطور نیستند.

رژ لب‌های مات جامد برای انواع پوست مناسب است و علاوه بر ایجاد ظاهری مات با ماندگاری طولانی بر روی لب‌ها، از پوست در برابر آسیب رادیکال‌های آزاد محافظت می‌کند. سپس رژ لب‌های اولیه با استفاده از ترکیبی از مواد استخراج شده از جلبک دریایی، ید و برم مانیت ساخته ‌شدند؛ بعد از آن سرانجام راهی برای استخراج رنگ کارمین از سوسک ها و مورچه ها پیدا کردند. قطعا شما نیز تصاویری از کلئوپاترا ملکه مصر را با رنگ رژ لب‌های قرمز دیده‌اید. پرفروش ترین برندهای رژ لب جامد نیز مای، دبورا، لیستا و بورژوآ هستند. با توجه به آنکه رژ لب های موجود در مجموعه فروشگاه های سفیر از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ دچار مشکل می شوند. نکته قابل توجه در ارتباط با رژ لب این است که هیچ رژ لبی در دنیا وجود ندارد که همه ویژگی های مورد نظر شما را در خود داشته باشد و نیاز شما را به کلی برطرف کند.

  • ماندگاری تینت لب بسیار بالا می باشد و با غذا خوردن یا نوشیدن کمرنگ یا پاک نمی شود.
  • یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.
  • بالم لب محصولی برای محافظت از لب ها می باشد که در صنعت لوازم آرایشی به چوب جادو نیز شناخته می شود.
  • فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است.

25 درصد خانم‌ها بدون این وسیله آرایشی از خانه بیرون نمی‌روند. 65 درصد خانم‌ها هرروز رژ لب می‌زنند و 70 درصد آقایان، رژلب با تم قرمز را می‌پسندند. این نوع از رژ ها 4 الی 8 ساعت نیز ماندگاری دارند و به این راحتی ها پاک نمی شوند.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. رژ لب های معمولی با گذشت زمان و یا با خوردن و آشامیدن پاک می شود. در این حالت آن دسته از خانم هایی که دوست دارند همیشه آراسته باشند، مجبور هستند آرایش لب خود را تمدید کنند.

انتخاب بهترین رنگ رژ لب

البته در خرید اینترنتی از سایت روژا اصلاً نگران نباشید چرا‌که میتونید از کارشناسان روژا کمک گرفته و انتخابی مناسب داشته باشید و بهترین خریدتون رو تجربه کنید. رژلب مایع دو نوع براق و مات داره که نوع براق آن ترکیب رژلب جامد و برق لبه که کاملاً مناسب میهمانی‌های شبانه است و برق و زیبایی خاصی به لب می‌دهد. هشت تا دوازده ساعت ماندگاری داره که به همین دلیل خیلی مورد توجه قرار‌گرفته و طرفداران خاص خودش رو داره.

رژ لب این لی مدل Chocolate Bar 450

بنابراین بهتر است از یک مرطوب کننده لب نیز در کنار آن استفاده شود. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. استفاده از رژ مات جلوه شیک و با کلاسی به آرایش صورت می بخشد. فروشگاه اینترنتی سانیمو ، جهت رفاه و جلب رضایت مشتریان خود، روش های پرداخت متنوع را پیاده سازی کرده است تا خرید لوازم آرایشی و بهداشتی را در هر زمان و مکانی میسر سازد. از دیگر ویژگی های فروشگاه اینترنتی سانیمو ، می توان به تحویل کالا به صورت رایگان (برای خرید بالای 100 هزار تومان) و تحویل 24 ساعته در تهران اشاره نمود.

نقش رژ لب در زیبایی چهره

پس از اینکه مقدار مناسبی از پرایمر لب را استفاده کردید باید کمی صبر کنید. حال که پرایمر به طور کامل جذب شد می توانید برق لب یا رژ مایع را از روی آن بزنید. استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد. رژ لب صدفی در عین حال که به زیبایی بر روی لب های شما می درخشد، برق چشمگیری نیز دارد. اما صحیح ترین و ایده آل ترین حالت این است که در دورهمی های شبانه از آن استفاده شود. اگر نمی خواهید از درخشندگی رژ صدفی کاسته شود ممکن است نیاز به تمدید آن داشته باشید.

امروزه رنگ‌های مختلف رژ لب، از رنگ‌های نود و طبیعی گرفته تا گزینه‌های تندتر مانند زرد یا سبز، واقعاً به نمادی از خودنمایی تبدیل شده‌اند! تولید کنندگان طیف گسترده‌ای رنگ‌های رژ لب را به ما عرضه کرده‌اند. این محصولات همچنین در بافت‌ها، پوشش‌ها و شکل‌های مختلف موجود هستند که نیازهای منحصر به فرد ما را برآورده می‌کنند. این رژ لب‌ها شباهت بسیاری به خط لب‌ها دارند اما با آن‌ها متفاوتند. این رژ لب‌ها از خط لب بزرگتر هستند و به راحتی می‌توانید با خود آن را حمل کنید. یکی از مزیت‌های این نوع رژ لب آن است که می‌توانید به عنوان خط لب نیز از آن استفاده کنید.

این رژها به لطف جذابیت خاص خود بسیار پرطرفدار هستند و با استقبال بی نظیری از سوی خانم ها مواجه شده اند. بهترین گزینه برای افرادی با رنگ چهره سفید یا به اصلاح رنگ پریده، رژهای صورتی و هلویی هستند. اگر به رنگ تیره علاقمند هستید، قرمز، زرشکی و بنفش گزینه های مناسبی برای زیبایی و جذابیت بیشتر چهره هستند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند.

لیپ گلاس‌ها با براق کردن لب‌ها به حجیم تر دیده شدن آنها کمک می کند. در نتیجه اگر لب های نازکی دارید بهتر است همیشه یک برق لب در کیف آرایش خود داشته باشید. این نوع از رژ لب به نام رژ تیوپی نیز در بین مردم شناخته شده است. رژ های کرمی بر روی لب ظرافت و زیبایی فوق العاده ای ایجاد می کنند اما درخشندگی کمتری نسبت به رژ های مایع دارد. موم بکار رفته در آن محافظت کاملی از پوست لب ها انجام می دهد.