رژ لب فروشگاه زیبارو-لیفت نخ

یک پالت رژ لب جذاب می تواند جایگزین تعداد زیادی رژ لب در کیف آرایش شما باشد. سعی کنید به هماهنگی رنگ رژ لب با رنگ غالب استایل خود، به ویژه رنگ شال و روسری‌تان توجه داشته باشید. ایجاد هارمونی بین این موارد، تضمین کننده یک استایل به روز و شیک برای شما خواهد بود. رژلب ها دارای انواع مختلفی هستند که می توان متناسب با نوع آرایش صورت آنها را تهیه کرد. رنگ آمیزی لب از محبوبیت خاصی در قرن شانزدهم انگلیس برخوردار شد.

  • در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد.
  • این مدل رژ نیز تنوع رنگی بسیاری داشته و استفاده از آن ساده می‌باشد.
  • در حالت کلی بالم های لب بیشتر به خاطر ترمیم خشکی لب معروف هستند.
  • باید زمان خرید به تاریخ انقضای رژ لب توجه کنید زیرا رژ لب هایی که تاریخ انقضا آن ها گذشته باشد، کمترین ضرر به شما می رسانند؛ از این رو بهتر است رژ لبی که حداقل یک سال به تاریخ انقضای آن مانده خریداری کنید.
  • خرید رژ لب که یکی از اصلی‌ترین لوازم آرایشی خانم‌هاست و زیبایی اون‌ها رو چند برابر می‌کنه، به دلیل تنوع زیادی که داره همیشه انتخاب رو سخت می‌کنه!

به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد. این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند.

رژ لب جامد این لی مدل Dive شماره 330

این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند. فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین E و روغن آووکادو بوده در افزایش نرمی و لطافت لب ها نقش بسزایی دارد. مجله خبری میکاپ مایع گلدن رز بر روی لب ها پخش نمی گردد و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند.رژ لب گلدن رز، پوششی یکدست مات و زیبا را به لب هایتان هدیه می دهد. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است.

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. اگر یک برق لب همراه خود داشته باشید می توانید در طول روز لب های مرطوب و براقی داشته باشید. برق لب ها نیز مانند رژ های مایع در رنگبندی های مختلفی عرضه می شوند. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است.

رژ لب مرطوب کننده پاپ کلینک شماره 06 فاقد جعبه

تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند. اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد. برای بالا بردن ماندگاری رژ لب می توانید قبل از آرایش لب، لب هایتان را با کرم پودر یا پنکک و حتی کانسیلر جامد آغشته کنید سپس به آرایش لب هایتان با کمک خط لب و رژلب بپردازید.

رژ لب جامد مدل سیلکی شاین شماره 204 مای

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. رژهای مایع نسبت به نوع جامد، دوام طولانی‌تری داشته و کمتر پخش شده و ایجاد لک می‌کنند. رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.

رژلب مایع براق، با برقی که به لب‌های شما می‌دهد، زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه می کند. اما ماندگاری کمی هم دارد و برای مدت زمان کوتاهی روی لب می‌ماند. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.