رژ لب مشخصات و قیمت انواع رژ لب خانومی

محصولاتی که علاوه بر رنگ دهی و ماندگاری بالا بر روی لب به طور طبیعی و نامحسوس حجم لب را مقداری افزایش می دهند. در واقع با استفاده از آن ها می توانید بدون دردسر و سریع حجم لب های خود را افزایش دهید. این برند با تولید انواع مختلف رژ لب توانسته پاسخگوی نیازهای طیف وسیعی از مشتریان باشد. رژلب های مدادی دارای انواع طیف رنگی گسترده ای هستند که نسبت به دو نوع رژلب دیگر ماندگاری کمتری دارند.

  • یکی از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید رژ لب باید به آن توجه کنید، توجه به تناژ رنگی پوست تان است.
  • رژ لب های مات خشک و طولانی تر هستند در حالی که رژ لب ها حاوی مرطوب کننده هایی هستند که به شما پوشش مناسب می دهد.
  • فروشگاه اینترنتی شیمن شاپ در سال 1394 فعالیت خود را در زمینه فروش محصولات آرایشی ، بهداشتی ، مو و بدن آغاز کرده است.
  • ماندگاری تینت لب بسیار بالا می باشد و با غذا خوردن یا نوشیدن کمرنگ یا پاک نمی شود.

بر طبق تحقیقات، استفاده از لوازم آرایشی رنگی در بین النهرین 5000 سال پیش شروع شد، جایی که جواهرات گرانبها و نیمه قیمتی را آسیاب می‌کردند و روی لب‌ها و پلک‌ها می‌زدند. در مصر باستان، بسیاری از مردم از لوازم آرایشی هم برای زیبایی و هم برای محافظت از خود در برابر آفتاب و باد صحرا استفاده می کردند. استفاده از رژ لب به جز برای فقرا که توانایی خرید لوازم آرایش را نداشتند، جزئی از برنامه روزانه مردم شد. رژ لب مایع به دلیل مزایای زیادی که به مشتریان ارائه می‌دهد، در قرن بیستم به ترند تبدیل شده است. رنگدانه بالا، بدون نیاز به خط لب، ماندگاری نسبتاً مناسب برخی از مزایای استفاده از رژ لب‌های مایع می‌باشد. یکی از رایج ترین رژ لب‌هاست که ماندگاری متوسط داشته و دارای تنوع رنگی زیادی هستش که همین موضوع باعث محبوبیت فراوانش شده.

ماندگاری بالای رژ لب ها به خصوص برای استفاده در مهمانی اهمیت زیادی دارد و بهترین برندهای ایران و بین المللی چنین محصولی را در فهرست تولیداتشان دارند. می توانید بهترین رژ لب های ۲۴ ساعته را با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی میس و مستر تهیه فرمایید. این نوع از رژ لب ها در شکل جامد، مایع، مدادی و… تولید و به فروش رسیده اند. مواد اولیه به کار رفته در رژهای گیاهی کاملا طبیعی هستند و مانند سایر انواع رژ لب ها از مواد اولیه شیمیایی تشکیل نشده اند. به همین دلیل رژ لب های گیاهی در سال های اخیر بین مادران باردار و شیرده محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

در نتیجه با یکبار زدن رنگ لب می توان تا چندین ساعت آن را بر روی لب داشت. پس برای خانم های شاغل که فرصت تمدید آرایش را ندارند ولی در عین حال خواهان آراسته بودن هستند، بسیار مناسب است. ممکن است استفاده طولانی مدت از رنگ لب منجر به خشکی پوست لب شود.

رژ لب جامد مدل Sunset شماره 430 این لی

برندهایی مانند هدی بیوتی، لورال، بورژوآ و مای محصولاتی باکیفیت و پرطرفدار دارند. استفاده از رژلب به صورت روزانه بلامانع است، با این وجود اطمینان حاصل کنید که رژ لب با کیفیتی تهیه می کنید. بهتر است که قبل از استفاده از رژ، بالم لب بزنید و با ایجاد بافتی مرطوب به حفظ سلامت پوست لب کمک کنید.

گرچه بعضی از خانم ها و آرایشگر ها از یک رژ با رنگ متفاوت با خط لب استفاده می کنند. اما بهتر و اصولی تر است که از یک رژ همرنگ با خط لب استفاده نمایید. شاید در دفعات اول نتوانید خط لب را تمیز و مرتب بکشید اما با تمرین و تکرار حتما به مهارت لازم و کافی دست خواهید بافت. پوست لب ها نیز مانند پوست قسمت های مختلف بدن دچار خشکی و ترک می شود. بنابراین لازم است از یک مرطوب کننده لب مناسب و استاندارد استفاده نمود.

رژ لب جامد شون سری Velvet Semi Matt شماره M52

کارشناسان زیبایی و پشتیبانان فروشگاه اینترنتی روژه نیز در این مسیر همراه شما خواهند بود. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید. اولین رژ لب مدرن آرایشی در نمایشگاه جهانی آمستردام در سال 1883 معرفی شد و در سال 1884 زمانی که عطرسازان پاریسی شروع به فروش رژ لب کردند، به طور گسترده در دسترس قرار گرفت. این رژ لب‌ها با ماندگاری بسیار طولانی مناسب کسانی است که می‌خواهند رژ لب‌هایشان پاک نشود. ولی خود رژ لب جامد انواع مختلفی مانند رژ مدادی و رژ پالتی و‌… دارد.

در صورتی که در مناطق گرم، خشک یا گرم و خشک زندگی می کنید، استفاده از مرطوب کننده لب باید در اولویت های شما قرار گیرد. مخلوط رنگ رژ لب به موم اضافه شده است، مانند رژ لب مایع، رنگ رژ لب، و براق مات براق، درست مانند مداد رنگی که رنگدانه رنگی است که با پارافین داغ قبل از سرد شدن مخلوط شده است. اصلی ترین نکته ای که در زمان خرید رژ لب باید به آن توجه داشته باشید، مواد سازنده آن رژ لب است. چرا که این محصول به مدت طولانی بر پوست شما باقی مانده و گاها ممکن است بر اثر غفلت وارد سیستم گوارش شود.

پژوهشگران ادعا می‌کنند که اولین کسانی که از رژ لب استفاده کردند، زنان ساکن در بین النهرین بودند. پزشک و جراح اندلسی، ابوالقاسم الزهراوی رژ لب جامد را اختراع کرد. در سال 1884 میلادی، شرکت لوازم آرایشی گرلن اولین تبلیغات ماتیک را انجام داد و به فروش آن پرداخت. رژ لب مدادی، آخرین نوع رژ لب در لیست 20 گانه، رژ لب مدادی معروف به مداد رنگی است. بنابراین با همراه داشتن یک رژ مدادی دیگر نیازی به سایر محصولات آرایش لب نخواهید داشت. چرا که رژ مدادی تقریبا هر آنچه که از یک رژ لب نیاز دارید از جمله رنگ، مرطوب کنندگی و جلوه زیبا به شما میدهد.

در حال حاضر برندهای مختلف ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد و انواع رژ لب‌های جامد را برای سلیقه‌ها و کاربردهای متفاوت ارائه می‌دهند. قیمت رژ لب‌ها از پایین شروع می‌شود و تا قیمت‌های بالاتر ادامه می‌یابد. قیمت و خرید رژ لب جامد تا حد زیادی به برند تولید کننده آن بستگی دارد و برندهای معروف اروپایی و ایرانی معمولا محصولات بهتری را ارائه می‌دهند اما با قیمت بالاتر. به طور کلی از آنجایی که قیمت انواع رژ لب بالا نیست، همه می‌توانند از آن استفاده کنند. اگر قصد خرید رژ لب جامد را دارید و دوست دارید با جدیدترین و محبوب‌ترین مدل‌های آن آشنا شوید، با راهنمای خرید دیجی استایل همراه شوید.