رژ لب مشخصات و قیمت انواع رژ لب خانومی

رژ لب های مایع نیز دارای بافت مایع هستند که با اپلیکاتور مخصوص خود می شود از آنها استفاده کرد. در برخی از مدل های رژلب مایع دارای ویژگی 24 ساعته نیز هستند. بسیاری از رژ لب ها حاوی سرب هستند ، که بسیار مضر است و باعث صدمات جبران ناپذیری می شود. برخی از آنها باعث آلرژی ، تحریک پوست لب ها و پوست اطراف لب می شوند. برخی مواد شیمیایی مضر و فلزات سنگین موجود در آن نیز می توانند باعث سرطان شوند.

  • از آن جایی که رژ لب سیترای دارای 27 رنگ بندی متنوع است، می توانید خیال خود را بابت پیدا کردن رنگ مورد علاقه تان، راحت کنید.
  • به خصوص اگر قرار و دورهمی شما در ساعات شب است بدون شک رژ لب ساتن را انتخاب کنید.
  • در آخر امیدواریم که اطلاعات کافی و مناسبی را درباره رژ لب کسب کرده باشید.
  • رنگ لب محصولی شبیه به تینت لب است با این تفاوت که رنگ لب لایه ای نازک و سبک تری بر روی لب ایجاد می کند.
  • استفاده از این محصول به صورت روزانه رایج نیست و تنها در جشن های عروسی، عقد و در لیست لوازم آرایش عروس که لازم است آرایش صورت و لب تا چندین ساعت بدون تغییر باقی بماند کاربرد دارد.

با استفاده از بالم لب رنگی در کنار مراقبت از پوست لطیف و نازک لب ها، رنگ ملایمی نیز به آنها می بخشید. خط لب تنها محصول مرتبط با آرایش لب است که کل مساحت لب را نمی پوشاند. این محصول تنها خطوط اطراف لب را می پوشاند و محدوده لب را مشخص می کند. برای تمیز تر دیده شدن رژ لب می توانید مجددا از خط لب استفاده کنید.

رژ لب جامد مای سری Black Diamond مدل Stay Matt شماره 21

• استفاده زیاد از رژ لب باعث خشکی لب‌های شما می‌شود، پس حتما از مرطوب کننده یا بالم لب استفاده کنید. • از رژ لب‌هایی استفاده کنید که با رنگ پوست شما همخوانی دارد. افرادی با پوست تیره می‌توانند از رژلب‌هایی با رنگ‌های جیغ و پررنگ استفاده کنند. رنگ‌هایی از جمله قرمز، شرابی، قهوه ای، بنفش تیره، سرخابی، زرشکی و … به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد.

رژ لب مایع کالیستا مدل Stain Matt شماره L87

این محصولات علاوه بر زیبایی، از لب ها محافظت می کند و با قابلیت آبرسانی بالای خود از خشکی و پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری می کنند. در این میان رژ لب های دارای انواع مختلفی هستند که می توانید مدل مورد نظر خود را در فروشگاه های سفیر خریداری کنید. زمانی که درباره آرایش و لوازم آرایشی صحبت می کنیم، بسیار هوشیارانه عمل کنید.

نکاتی که قبل از خرید رژ لب جامد باید بدانید …

اگر از من بپرسید، بهترین روش برای تست رنگ رژ لب است تا ببیند آیا چهره شما با چهره شما مطابقت دارد یا خیر. احتمالاً متوجه شده‌اید که رژلب‌های جامد قدرت پخش‌کنندگی بهتری دارند، آسان‌تر پاک می‌شوند و برای پاک کردن آن‌ها نیازی نیست لب‌هایتان را به‌زحمت بیندازید. در کنار این‌ها، شما با داشتن چندین رنگ از رژلب‌های جامد می‌توانید ترکیب فوق‌العاده‌ای را بیافرینید که با دیگر مدل‌های رژلب چنین امکانی را نخواهید داشت. با توجه به علاقه به لب های بزرگ و برجسته، این روزها رژ لب های حجم دهنده نیز وارد بازار شده اند.