زیباترین مدل آرایش صورت 2022 زنانه و دخترانه آرایش صورت عروس-لیفت نخ

برای زدن پرایمر مقدار بسیار کمی از آن را روی نوک انگشت خود یا اسفنج یا برس آرایش خود قرار دهید. در صورتی که شما هم جزء آن دسته از افراد هستید که خیلی وقت و حوصله آرایش های حرفه ای و زمان بر را ندارید می توانید با رعایت چند نکته ساده آراستگی همیشگی خود را حفظ کنید. در سالن شبنم نظیف هم به صورت خصوصی و هم نیمه خصوصی برگزار می شوند و تعداد جلسات بسته به موضوعاتی که ارائه می شود حدودا بین ۸ تا ۱۶ جلسه طول می کشد.

متخصصان پوست توصیه می‌کنند بین هر بار مصرف ضد آفتاب، به ویژه در تابستان، از میسلار واتر استفاده کنید تا منافذ پوست مسدود نشوند. در این مواقع، استفاده از دستمال‌ مرطوب پاک کننده‌ی آرایش ایده آل است. این گونه، می‌توانید صورت خود را خیلی سریع پاک کنید؛ حتی بدون اینکه رختخواب خود را ترک کنید. البته شستن دو مرحله‌ای پوست تنها نکته‌‌ای نیست که باید رعایت کنید.

  • خوابیدن با آرایش باعث ایجاد آکنه و عفونت پوست شما می‌شود.
  • برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید.
  • مژه های سنگین و بلند و خط چشم های پهن و کشیده و دنباله دار در این میکاپ جایی ندارند.
  • لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند.

اگر هم سایه چشمتان تیره است از رژ لب های جیغ و غلیظ استفاده کنید تا توجه روی لب هایتان باشد. بهتر است لب های خود را خیلی کشیده نشان ندهید و سعی کنید از قسمت بالا و پایین به آن حجم دهید تا قلوه ای تر شود. بهتر است اگر از سایه چشم استفاده می کنید، رنگ آن را با رنگ رژ لبتان ست کنید. نکته ای که در آرایش صورت به شدت مورد توجه قرار می گیرد این است که در هنگام زدن رژ لب توجه داشته باشید که خیلی بالاتر و یا خیلی پایین تر از خط لبتان رژ نزنید. لب های غیر طبیعی ظاهر بسیار بد فرمی در چهره شما ایجاد می کنند.

۶-      رژلب بزنید

ابتدا از پالت رنگی نزدیک به رنگ پوست خود انتخاب کنید (رنگی در طیف کرم و قوه‌ای) سپس کل سطح پلک خود را تا زیر ابروها با این رنگ پر کنید. سپس با یک رنگ تیره از گوشه‌های پلک به سمت داخل حرکت کنید. براش خود را عوض کنید و با یک رنگ روشن بالای چشم‌ها را سایه بزنید. در نهایت با یک براش تمیز مرز رنگ‌ها را با هم ترکیب کنید که سایه شما یکدست و طبیعی به نظر برسد. یادتان باشد با آرایش چشم غلیظ، از رژلب مات و کم‌رنگ و با آرایش چشم ملیح، رژ قرمز و پررنگ استفاده کنید.

آموزش آرایش صورت برای مبتدیان

برای این کار از یک برس متراکم و با موهای فراوان استفاده کنید. با این کار اطمینان حاصل خواهید کرد که از بیشترین مقدار آن را روی پوست خود بمالید. پس از انتخاب سایه مناسب ، برنزر خود را از پیشانی شروع کنید، برنزر را در امتداد گونه‌های خود بکشید، سپس آن را به سمت خط چانه بکشید، تا به طرف چانه خود برسید.

استفاده از لوازم آرایشی برروی پوست‌های خشک یک اشتباه بزرگ است. اگر پوست خشکی دارید حتما قبل از آرایش کردن از آبرسان استفاده کنید زیرا خشکی پوست در آرایش باعث می‎‌شود پوست شما خسته و پیرتر از سن واقعی شما نشان داده شود. بعضی از خانم‌ها بر این باورند که استفاده از پنکک آن‌ها را از مصرف کرم پودر و کانسیلر بی‌نیاز می‌کند. ولی این یک باور غلط است، زیرا پنکک به خطوط روی پوست نفوذ می‌کند و باعث می‌شود پوست شما چروک و پیر‌تر نشان دهد .توصیه می‌شود از پنکک فقط در ناحیه روی بینی و پیشانی استفاده کنید.

جدیدترین مدلهای آرایش صورت لایت دخترانه مجلسی و زیبا ۹۶ – ۲۰۱۷

اگر علاقه زیادی به رژهای تیره دارید بقیه آرایشتان را ملایم انجام دهید یعنی از سایه‌های تیره در آرایشتان استفاده نکنید. اینکه از چه رنگ مجله خبری میکاپ رژ لبی استفاده کنید بستگی به رنگ پوستتان دارد. اما اگر سایه چشم غلیظ و تیره به کار بردید بهتر است از رژ لب روشن و مات استفاده کنید.

برای ثابت نگه داشتن آرایش صورت حتما از کرم های پایه آرایشی مانند پرایمرها استفاده نمایید. در این مطلب به موضوع كشيده كردن صورت گرد با آرایش پرداخته ایم. از رنگ‌های تند و زننده برای سایه کاری چهره بهره نگیرید.

آرایش غلیظ و بیش از اندازه ی چشم برای دختران مناسب نیست. هنگام انتخاب گردنبند بهتر است گردنبندهایی را انتخاب کنید که حالت کشیده و بلند داشته باشند نه گردنبندهای کوتاه و گرد. همینطور از گوشواره های آویز دار و بلند با اشکال هندسی به جای گوشواره های حلقه ای و کوچک استفاده کنید. شما در کانتورینگ صورت گرد باید به نکاتی توجه کنید تا صورتتان زاویه دار تر شود. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.