صفر تا صد آموزش آرایش صورت به سبک حرفه ای ها میس و مستر

از این رو، می‌توانید با دانستن مقدار و روش صحیح استفاده از محصولات زیبایی، بیشترین بهره را از آرایش خود ببرید. اولین موردی که درآرایش لبباید به آن توجه کنید، تناسب رنگ رژ لب با رنگ پوستتان است. اگر پوست روشنی دارید بهتر است تا از رژ لب های صورتی، هلویی، مسی، بنفش، آجری و…

  • تا به آرایش چشم دودی براق که ما آن را برای یک ظاهر شبانه دوست داریم، جلوه خاصی بدهد.
  • اگر دوست دارید که آرایش‌تان کمی تیره‌تر و برنزتر باشد، در این مرحله بعد از کانتورینگ باید صورت را برنز کنید.
  • جالب است بدانید که اغلب آرایشگران معروف توصیه می‌کنند که بسته به فرمول، محصولات میکاپ لب را با اپلیکاتور اعمال کرده و با انگشت پخش کنید.

دقیقا میشه بگید زرد چوبه برای کجای صورت مناسبه حس میکنم رنگ… استفاده از مطالب مجله آرگا تنها با ذکر نام و درج لینک فعال به مطلب مجاز است. رنگ نگرفتن ابرو می تواند دلایلی داشته باشد که شما از آن ها بی خبر هستید از این رو در ادامه قرار است شما را با آن ها آشنا… تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامه‌های موبایلی اندروید بازار) است. بعد از اینکه آرایش‌تان تکمیل و بررسی شد، با اسپری فیکساتور آن را روی صورت تثبیت کنید تا مدت زمان بیشتری دوام بیاورد و خراب نشود. برای شستن صورت از شوینده‌های ملایم صورت استفاده کنید و صورت را به آرامی بشویید.

خوابیدن با آرایش

علاوه بر این، برای جلوگیری از بسته شدن منافذ پوست توسط مواد آرایشی و همچنین پیشگیری از جوش و التهاب، حتما باید آرایش خود را پاک کنید. برای پاک کردن آرایش می‌توانید از پاک‌کننده‌های آرایش یا روغن‌ بچه استفاده کنید. اگر تلاش کنید که روی باقیمانده‌ی آرایش‌های قبلی آرایش کنید، نتیجه جالبی نمی‌گیرید و ظاهر نهایی شما بسیار ناخوشایند می‌شود. چهره‌تان بشاش به نظر نمی‌رسد و آرایش‌تان کاملا یکدست و طبیعی، روی صورت نمی‌خوابد.

آرایش صورت ساده

کرم پودرهای مایع، کرمی و یا پودری همه برای یکنواخت کردن پوست عمل می‌کنند و پایه‌ای برای دیگر ابزار آرایشی در آموزش آرایش صورت می‌سازند. مهم‌ترین نکته در استفاده از کرم پودر، این است که رنگی مطابق با تون رنگی طبیعی پوست‌تان (نه روشن‌تر و یا تیره‌تر) انتخاب کنید. با این کار رنگ صورت‌تان تفاوت فاحشی با رنگ دیگر قسمت‌های بدن‌تان پیدا نمی‌کند و آرایش‌تان طبیعی‌تر به نظر می‌رسد. به طور کلی بهتر است کرم پودر پایه را یک درجه تیره‌تر از رنگ طبیعی پوست انتخاب کنید.

می توانید با کمک براش و کانسیلر این لک ها را بپوشانید. پرایمر چشم یکی دیگر از محصولات آرایشی است که می توانید از آن صرف نظر کنید. ولی استفاده از پرایمر چشم باعث می‌شود که سایه ابرو برای مدت بیشتری دوام بیاورد. اگر از پرایمر استفاده نکنید، سایه ابرو به مرور کم رنگ می‌شود یا حتی ممکن است چرب و براق شود.

مدل آرایش صورت به سبک عربی

مثلا اگر رژ پررنگ و غلیظی زده‌اید برای چشم‌هایتان به یک خط چشم نازک و ریمل کم اکتفا کنید. اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. حتی اگر یک سایه خیلی ملایم هم استفاده می‌کنید اگر روش درستِ محو کردن را بلد نباشید غیرطبیعی به نظر می‌رسد. از آموزش‌های ویدئوهای آموزشی استفاده کنید و از براش‌های مناسب و باکیفیت استفاده کنید. برای ترمیم لب ها روی آن ها برق لب یا کرم بزنید و پس از 15 الی 20 دقیقه ، لب ها را پاک کنید سپس با یک خط لب همرنگ رژتان یک خط کج از کمان سمت راست بالای لب تا وسط آن بکشید.

اگر پوست خشک است، توصیه می کنیم اسپری آبرسان روی صورت بزنید. میکرودرمبا جوانسازی پوست احتیاج شما به آرایش صورت تا حدود زیادی برطرف می کند و باعث می شود صورت زیبایی داشته باشید. با پیشرفت هایی که در سال های اخیر در حوزه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی در کشور شاهد آن بوده ایم، برندهای متعددی در عرصه تولید گام نهادند که… اگر شما هم به دنبال روشی هستید که کانسیلر استفاده شده روی پوست ماندگاری بیشتری داشته باشید در این مطلب با ۵ راهکار جهت دوام بیشتر کانسیلر آشنا خواهید… تکنیک های جلوگیری از ریختن ریمل را در این مطلب برایتان بررسی می کنیم و شما می توانید با استفاده از این روش ها آرایشی پایدار تر داشته… داشتن آرایشی طبیعی و زیبا یک خواسته ی جدایی ناپذیر هر دختر خانم جوان و خوش سلیقه امروزی است.

از کانسیلر می‌توانید برای پوشاندن لک‌ها و سیاهی زیر چشم استفاده کنید. می‌توانید از کانسیلری استفاده کنید که از رنگ طبیعی پوست‌تان کمی روشن تر باشد. به این ترتیب می‌توانید نواحی تیره را روشن‌تر کنید تا رنگ آن با پوست‌تان هماهنگ شود. بعد از اینکه آرایش صورت را به صورت مرحله به مرحله یاد بگیرید، برای دفعات بعدی راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید خودتان، صورت‌تان را آرایش کنید. البته می توانید برای دیدن مدل های بیشتر آرایش و حتی مدل های کوتاهی و رنگ مو به مجله آموزش آرایشگری مراجعه کنید. این سبک از انواع مدل میکاپ و آرایش؛ در عین زیباسازی ظاهر، هیچ گونه آسیبی به صورت نمیرساند.