عاطی ماتیک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی-لیفت نخ

خود شبکه ماتیک به‌عنوان یک راه‌حل لایه دوم توصیف می‌شود، به این معنا که این پروژه به این زودی‌ها درصدد به‌روزرسانی لایه بلاک‌چینی فعلی خود نیست. تمرکز این پروژه روی کاهش پیچیدگی مقیاس‌پذیری و تراکنش‌های فوری در بلاک‌چین اتریوم است. شبکه ماتیک چارچوب پلاسما و معماری بلاک‌چین مبتنی بر اثبات سهام را با هم ترکیب می‌کند.

می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند. لایه سوم لایه پالیگان است که در واقع وظیفه میزبانی از بلاکچین های مستقل را بر عهده دارد. در نهایت لایه چهارم این شبکه لایه اجرایی می باشد که وظیفه آن اجرای تراکنش های توکن ارز دیجیتال ماتیک است. رمز ارز‌ها از پروتکل های رمزگرافیکی و یا کد‌های فوق‌العاده پیچیده برای رمز‌گذاری دیتاهای حساس و انتقال آن‌ها استفاده می‌کنند تا معاملات امنی را فراهم کنند. توسعه‌دهندگان رمز‌ ارزها این پروتکل‌‌ها را بر پایه اصول پیچیده ریاضیات و مهندسی کامپیوتر بنا کرده‌اند که آن‌ها را غیرقابل نفوذ می‌کند.

  • رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد.
  • توکن MATIC حق رای را در پلتفرم Polygon امکان پذیر می کند، به این معنی که کاربران می توانند برای تغییرات در نظر گرفته شده در راستای بهبود شبکه رای بدهند.
  • اگرچه متیک در سال 2020 روندی بسیار کم نوسان را تجربه کرده است، اما سال 2021 شروع یک بولران بزرگ برای قیمت متیک بوده است.
  • علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است.
  • این شرکت برای انطباق با الزامات نزدک، حداقل باید ۱۰ روز پیاپی و تا قبل از ۱۲ ژوئن (۲۲ خرداد) قیمت هر سهم آن باید به یک دلار برسد.

مای اتر ولت برای ذخیره و مدیریت ارزهای مبتنی بر بلاک چین اتریوم یا ارزهای ERC20 به وجود آمده است. پلتفرمPolygon، نه‌ تنها با تمام زیرساخت‌های موجود و دیگر راه‌حل‌های لایه دو اتریوم سازگار است، بلکه خود را برای پذیرش پلتفرم‌هایی که در آینده بر روی این بلاک چین راه‌اندازی می‌شوند نیز آماده کرده است. این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. این شرکت بلاکچینی هندی به وسیله برقراری ارتباط پروژه‌های مختلف با یکدیگر، به نوآوری تکولوژی‌های بلاکچینی جدید ادامه داده است و این شبکه مبتنی بر بلاکچین اتریوم در سال 2020 رشد بزرگی را به خود دیده است. البته رشد سطح تقاضای شبکه و اتریوم، تأثیری منفی روی عملکرد و UX این شبکه گذاشته است.

برای خرید و فروش ارز پالی‌گان (ماتیک) باید احراز هویت شویم ؟

حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است. در این مقاله به معرفی کامل یکی از این ارزها یعنی ارز دیجیتال ماتیک خواهیم پرداخت. در ادامه به دورنمای آینده این ارز و پیش بینی رشد متصور برای آن و همچنین جزئیات مربوط به خرید آن می پردازیم.

معرفی صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال Matic

با توجه به مواردی که گفته شد و در مباحث قبلی ذکر نمودیم، از جمله اهداف این پلتفرم افزایش مقیاس پذیری می باشد و همچنین قصد دارد تا هزینه های مربوط به تراکنش را کاهش دهد. تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بازار و قیمت پالی گان

صرافی ارزپایا با ایجاد بخش خرید و فروش آسان و خرید و فروش حرفه‌ای، محیطی مناسب برای تمام کاربران، اعم از تازه‌واردین و تریدرهای حرفه‌ای ایجاد کرده است. برایخرید مجله خبری میکاپدر بخش خرید و فروش آسان، کافی است مقدار ارز متیک موردنظر را مشخص کنید تاقیمت ماتیکبرای شما محاسبه شود. امکان خرید ماتیک با قیمت دلخواه نیز در بخش خرید و فروش حرفه‌ای فراهم شده است. در این قسمت می‌توانید قیمت موردنظر خود را برای خرید متیک وارد کرده و ارزهای دیجیتال را بر اساس استراتژی شخصی خود معامله کنید.

کور ساینتیفیک، نیز در گزارش سه ماهه سوم خود اعتراف کرده بود که نقدینگی کافی برای دوام‌آوردن در سال ۲۰۲۳ را ندارد. این روند صعودی به‌قدری شدید بود که قیمت این ارز دیجیتال در تاریخ 23 ماه می 2021 به بیش از 1/698 دلار هم رسید. پروژه Polygon یکی از اقدامات اخیر در زمینه قابلیت همکاری و مقیاس ‌پذیری بلاک چین است و برای رفع برخی از محدودیت ‌های پروژه‌ های همکاری‌ پذیری مانند پولکادات و کازماس طراحی شده است. در واقع پالیگان یک پلتفرم کامل است که برای راه ‌اندازی بلاک چین‌ های قابل همکاری طراحی شده است.