عکس، طرح و مدل باربیکیو طراحی برای باغ، ویلا و خانه ساختمانچی

عکس، طرح و مدل باربیکیو طراحی برای باغ، ویلا و خانه ساختمانچی

حتی در صورت عدم تمایل به استفاده از زغال گزینه های دیگری برای باربیکیو ارزان انتخاب وجود دارد. همچنین در صورت استفاده از زغال به علت غیر مستقیم بودن حرارت دهی، احتمالا خطرناک بودن آن بسیار کمتر از کباب کردن است. علاوه بر فکر کردن در مورد قیمت آن، باید به هر یک از جنبه‌های کیفیت و عملکرد آن نیز توجه کنید. تقریباً غیر ممکن است که مشخص کنید کدام نوع کباب پز بهتر است. با افزایش دما و فرارسیدن تابستان، زمان آن فرا می‌رسد که همه ما به بیرون برویم و مدت زمانی را به همراه خانواده و دوستان خود در فضای باز سپری کنیم.

  • پس از استفاده از این کباب پزها می‌توان آن‌ها را به سادگی تمیز کرد.
  • توجه کنید که برای اکثر باربیکیوهای گازی هم از گاز شهری و هم گاز کپسول مایع در مکان‌هایی که امکان برخورداری از گاز شهری وجود ندارد، استفاده می‌کنند.
  • سعی کنید در هنگام کار با دستگاه تمام موارد ایمنی را مو به مو رعایت کنید.
  • یکی از محبوب ترین غذاهای ایرانی که با ذائقه اکثر ما همواره خوش می آید، کباب است.
  • باربیکوهای ذغالی نیز غذا را نرم و آهسته می پزند و طعم دودی به آن می بخشد.

پس از یافتن پاسخ سوال باربیکیو چیست به سراغ انواع باربیکیو ها می رویم. موضوع انواع باربیکیو پس از پرسش باربیکیو چیست پر تکرار ترین موضوع در رابطه با باربیکیو است. باربیکیوهای ذغالی همانطور که از اسم‌شان نیز پیداست، از تکه‌های ذغال و یا چوب به عنوان سوخت استفاده می‌کنند. به جرات می‌توان گفت همواره مواد غذایی که توسط باربیکیوهای ذغالی کباب می‌شوند، طعم لذیذتری نسبت به سایر روش‌های کباب کردن دارند. حتی در بین طرفداران باربیکیوهای ذغالی، این مسئله وجود دارد که چه نوع ذغالی برای کباب کردن بهتر است.

زیرا دود زغال باعث ورود ترکیبات سرطان‌زا به غذا و هوا می‌شود. با این حال اگر عطر و طعم کباب بزرگترین اولویت شماست، زغال یک منبع سوخت ایده آل برای کباب کردن است. پخت و پز با ذغال، طعم دود‌زا و ذغالی کلاسیک را به غذا می‌دهد. باربیکیو مسافرتی نوعی دیگر از باربیکیو ذغالی است که وزنی پایین تر دارد وحتی می توان اجزای آن را جدا کرده، تا حمل و نقل آن ساده تر شود. این مدل از بار بیکیو ها ابعادی کوچکتر دارند و برای کمپ کردن هم مناسب می باشند.

تفاوت باربیکیو های گاز و ذغالی

در این باربیکیو امکان تحرک میله ها بر خلاف باربیکیو های گازی گرفته شده است. یکی از نکاتی که معمولا اکثر افراد آن را اشتباه می گیرند دو واژه ی گریل کردن و باربیکیو کردن است. در نظر داشته باشید که هیچ کدام از انواع باربیکیو نسبت به دیگری برتری ندارد بلکه هر کدام مزایا و معایبی دارند و این سلیقه ی شما است که نشان می دهد چه نوع باربیکیو ای مناسب شما است. شاید تا به حال نام این نوع باربیکیو ها نشیده باشید، باربیکیو های گابیونی مدلی از از باربیکیو های سنگی هستند .

قیمت خرید انواع باربیکیو

گاهی اوقات افراد بر این باور هستند که یک کباب‌پز بزرگ، از هر لحاظ بهتر از یک کباب‌پز کوچک است. اما زمانی که شما نیازهای خود را به هنگام خرید کباب‌پز در نظر نگیرید، به‌احتمال زیاد محصولی که خریداری می‌کنید متناسب با نیاز شما نخواهد بود. زمانی که شما مهمانی و دورهمی‌های کم جمعیتی دارید، خرید یک باربیکیو با ابعاد بزرگ نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد. علاوه بر اینکه هزینه بالاتری برای خرید کباب‌پز بزرگ خواهید پرداخت. برای مکان‌های تجاری مانند رستوران، سایز باربیکیو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

باربیکیو گازی آتش مهر مدل آیلند

همچنین این نوع کباب‌ پز ها گزینه‌های حرارتی متغیری دارند، به این معنی که می‌توانید غذاهای خود را در دماهای مختلف بپزید. این باربیکیو می‌تواند در داخل حیاط و یا تراس شما قرار گیرد . همچنین می توانید به عنوان یک کباب پز مسافرتی از آن استفاده کنید .