فونداسیون کامل کننده بی عیب و نقص واقعی لورا مرسیه


[unpaid/sample/affiliate/ad] من برای اولین بار یک حلقه اینستاگرام این پایه جدید را از لورا مرسیه امتحان کردم – همیشه کمی ریسک است زیرا مطمئن نیستم که آن را دوست داشته باشم و فقط با هر فکری که دارم پیش می‌روم. در واقع، در این من،ت من آن را دوست داشتم و تطابق رنگ من که توسط مارک ارسال شده بود به همان اندازه عالی بود (من فکر می کنم شاید آنها آن را در جایی ثبت کرده باشند – یا این یا روابط عمومی یک نابغه مشابه است!). فقط ،ری برای ماه های تابستان خیلی سبک است، اما در زمستان آن کمال آرزویی خواهد بود.

فونداسیون کامل کننده بی عیب و نقص واقعی لورا مرسیه

روکش بیشتر یک روکش «پوست واقعی» است – نه مات نه شبنم‌دار، بلکه دقیقاً مانند پوست ، شما در زندگی واقعی است. فهرست مواد تشکیل دهنده محصول با ایزودودکان شروع می شود، هیدروکربنی که به مایع احساس بی وزنی می دهد و قابلیت پخش شدن را بهبود می بخشد. این برند از سطح قوی رنگدانه استفاده کرده است، بنابراین مقدار کمی (بسیار) طول، است، اما پوشش عالی است. وزن آن سبک تا متوسط ​​است. زم، که ابتدا روی پوست می رود، چیزی شبیه به “چربی” وجود دارد که مدتی طول می کشد تا ته نشین شود – ده دقیقه یا بیشتر به آن بدهید. در آن مرحله، شما همچنان یک حجاب سبک را احساس خواهید کرد، اما در مقایسه با برخی از پایه ها بسیار کم است – به اندازه یک مرطوب کننده رنگی سبک نیست، اما به اندازه یک فونداسیون کامل نیز سنگین نیست. من فکر می کنم نکته اصلی در مورد آن این است که مرطوب کننده و همچنین رنگ دادن است – پوست شما فوق العاده نرم می شود!

فونداسیون کامل کننده بی عیب و نقص واقعی لورا مرسیه

من از نتیجه راضی بودم – سایه من Soft Sand است. Laura Mercier Real Flawless Weightless Perfecting Foundation به‌،وان مات‌کننده اعلام می‌شود، اما با خواندن بررسی‌های Sep،ra، این بهترین استعداد آن نیست. ،یبات مرطوب کننده شامل روغن کاملیا و ویتامین E است، یک ماده اولیه خوب که کار را انجام می دهد.



ممکن است بتو،د سایه خود را از نمودار بالا انتخاب کنید و قیمت آن 38 پوند است اینجا. در غیر این صورت، سعی کنید برای یک جلسه تطبیق رنگ به فروشگاه بروید.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/laura-mercier-real-flawless-weightless-perfecting-foundation/