قصه های کودکانه صدها داستان کوتاه کودکانه

قصه های کودکانه صدها داستان کوتاه کودکانه

امروزه یکی از کارهای مهم در روند کتابخانه‌سازی تجهیز آن کتابخانه به کتاب‌های مناسب و طبقه‌بندی علمی کتاب‌ها است که همه این‌ها را شما می‌توانید از راه سایت هدهد به کارشناسان ما سفارش دهید. کتاب «درخت آرزو» اثر «کاترین اپلگیت» حکایتی فریبنده و ساده است که در آن احترام، مقاومت و امید پیروز می‌شود. داستان توسط یک درخت بلوط کهنسال که دوستانش به او قرمز می‌گویند روایت می‌شود. «گربه‌ای که تقلید می‌کرد» از مجموعه کتاب «قصه‌های دوست داشتنی» ماجرای دو دوست به نام‌های بلا و آناست. بلا که خیلی آنا را دوست دارد می‌خواهد کاملا در تمام کارها از او تقلید کند.

یک کتاب خوب، علاوه بر گسترش مهارت‌های کودک مانند تخیل و تحلیل، باید آموزشی نیز باشد. یک کتاب در عین جذابیت و جالب بودن، باید به کودک اطلاعاتی را نیز ارائه دهد که در واقع به رشد درسی و مغزی او کمک کند. در مورد کودکان در سنین مختلف این آموزش‌ها فرق می‌کند و ممکن است برای کودکان سن پایین آموزش به صورت تصاویر برای یادگیری مفاهیم باشد و در مورد سنین بالاتر، آموزش در کتاب درباره نوشتن و خواندن باشد.

  • خرید کتاب داستان انگلیسی یکی از کتاب های ویژه برای کودکانی است که علاقمند به یادگیری زبان خارجه و کلمات اپ فراکتاب آن هستند.
  • بسیاری از این سئوال را دارند که چه کتاب داستان کودکانه برای فرزندم مناسب است؟ در این مطلب 8 ویژگی که هر کتاب قصه کودکان باید داشته باشد را توضیح می دهم با توجه به این ویژگی ها می توانید کتاب های مناسب را برای فرزندتان انتخاب کنید.
  • اما هر سری میخواد با نیوشا صحبت کنه صبر می کنه تا شب بیاد و وارد خواب نیوشا بشود.
  • زمانی که صبحت از خرید کتاب کودک می‌شود منظور فقط کتاب داستان کودک یا کتاب قصه‌های کودکانه نیست، بلکه این مجموعه کتاب شعر کودک، کتاب علمی کودک و…

کتاب الباندا الصغیرة و امها (پاندا کوچلو و مادرش) نوشته‌ی ساجده حسن عبیدی نیسی ، داستانی مصور و به زبان عربی مناسب برای کودکان است. این داستان احساسی رابطه‌ی یک مادر و فرزند را به تصویر می‌کشد. قهرمان داستان پاندای مادر است که با وجود اینکه وارد… کتاب رودخانه ماشین زمان نوشته‌ی مصیب شیرانی ، همراه با تصاویری زیبا اطلاعات مفیدی در خصوص رودخانه‌ها به کودکان ارائه می‌دهد. از عصر باستان تا به امروز آب مایه حیات بشر بوده و تمدن‌های بشری در کنار رودخانه‌ها و چشمه‌ساران شکل گرفته و تمدن‌های بشری…

کتاب های آموزش زبان و رنگ آمیزی کودکان

در داستان های کودکان هیچ مرزی برای خلاقیت وجود ندارد. بهترین و تحسین‌شده‌ترین کتاب‌ ها گرد هم آمده‌اند تا برای کسانی که تمایل به خرید کتاب های ارزشمند دارند، هیچ دغدغه‌ای وجود نداشته باشد. دو راه برای سفارش کتاب برای فرزندانتان وجود دارد، یکی خرید به صورت حضوری و دیگری سفارش آنلاین. این روزها با توجه به شرایط زندگی و افزایش دغدغه ها، کمتر امکان حضور در کتاب فروشی های سطح شهر وجود دارد مخصوصا که سفارش کتاب برای فرزند و کودک، یک امر تخصصی و زمان بر است و باید محتوای کتاب به دقت بررسی شود.

کتاب «فرهنگ تصویری مشاغل» کتابی است ساده و آسان برای کودکانی که درباره مشاغل مختلف کنجکاو هستند و یا بهانه خوبی است برای آشنا کردن‌شان با مشاغل مختلف. کتاب «باشگاه کتاب‌خوانی بانی» از مجموعه کتاب «باشگاه کتاب‌خوانی بانی»، داستانی است درباره خواندن، دوستی و عشق به کتاب. در این داستان خرگوشی کوچک به نام بانی به همراه دوستانش، ماجراهای زیادی با کتاب و…

کتاب صوتی بندانگشتی

یکی بود یکی نبود توی جنگل های استرالیا کنار یک رود خانه درخت بزرگی قرار داشت که کبوتری با جوجه هایش روی آن درخت زندگی می کردند هر چه جوجه ها بزرگتر می شدند به غذای بیشتری نیاز داشتند برای همین کبوتر مادر و پدر با هم به دنبال غذا رفتند. روزی روزگاری یک موش کوچولو و بی تجربه راه افتاد تا کمی توی مرزعه بگرده و سر و گوشی آب بده. اما اگر دنبال قصه های دیگر هستید در جدول پائین می توانید آن ها را پیدا کنید و از خواندن آن ها با کودک خود لذت ببرید. همزمان با خواندن داستان شما می توانید به نوبه خودتان جزئیاتی به داستان اضافه کنید و به سلیقه خودتان شخصی سازی کنید.

کتاب علمی کودکان موضوع بسیار مهمی‌ست که نباید به سادگی از کنار آن عبور کرد و به هنگام انتخاب، گروه سنی کودک نیز توجه ویژه‌ای داشته باشید. بازخوردهای خانواده های عزیز، نسبت به این داستان ها باعث شد که بیش از ۲۰۰ داستان کوتاه کودکانه از زبان های مختلف جهان را بازنویسی کنیم و در صفحه ای جداگانه با نامخلاصه داستان کودکانه کوتاهقرار دهیم. در این مطلب 8 ویژگی که کتاب های داستان کودکانه باید داشته باشند را معرفی کردم. در مطلب بعدی برخی از کتاب های مناسب کودکان در مقاطع مختلف سنی را که این ویژگی های را دارند معرفی خواهم کرد. شاید سخت ترین بخش در خرید کتاب کودک آنلاین مشخص نبودن رده بندی سنی آن باشد، ولی عمو کتابی به شما توضیحات کامل از کتاب و محتوا های آن علاوه بر رده بندی سنی ارائه می کند تا در انتخاب کتاب راحت تر عمل کنید. همه از اهمیت تشویق کودکان به مطالعه و خواندن کتاب خبر داریم.

سایت و اپلیکیشن کتابراه مرجعی مناسب برایدانلود و مطالعه‌ی بهترین‌ کتاب‌های کودک با موضوع کتاب داستان کودک، کتاب علمی کودک، کتاب آموزشی کودک، کتاب شعر کودک و… بسیاری از پدرها و مادر داستان‌های کودکانه فارسی را برای فرزندان خود در اولویت قرار می‌دهند چون این آثار بر اساس فرهنگ ایرانی هستند و کودکان را درک جامعه همراهی می‌کنند. یکی از بهترین کتاب‌های داستان کودک فارسی، کتاب قصه‌های کلیله و دمنه محسوب می‌شود که قصه حیوانات را روایت می‌کند و داستان‌های پندآموز کودکانه‌ای دارد. به هر حال اگر می‌خواهید فرزندتان با آثار کلاسیک فارسی آشنا شود، دانلود کتاب صوتی قصه‌های کلیله و دمنه نیز گزینه مناسبی‌ست.

داستان کودکانه خانم ورونیکای قصه‌گو

با اینکه مرد عنکبوتی کار بدی انجام نداده است اما مردم از او… «من هنری فنچ هستم»، کتابی است در مورد پرنده‌ای کوچک، به نام هنری، که با خانواده‌اش در یک گروه بزرگ زندگی می‌کند. آن‌ها هر روز را تکراری و بدون کار خاصی سپری می‌کنند. «یوگای قورباغه‌ای» درباره‌ قورباغه‌ای است که عاشق تمرین یوگاست. در این کتاب او بچه‌ها را تشویق می‌کند تا از انجام یوگا لذت ببرند. «یوگای قورباغه‌ای» کتابی برای معرفی ۱۹ حرکت یوگاست که برای کودکان…