قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال

رایااکسچنج صرافی معتبر در زمینه ارز های دیجیتال است که با هدف ایجاد بستری امن برای تبادل ارز های دیجیتال در سال 1398 شروع به فعالیت کرده است . از بزرگ ترین اهداف صرافی آنلاین رایااکسچنج سرعت در تبادل ارز ها می باشد . پالیگان اولین پلتفرم با ساختار مناسب برای توسعه مقیاس‌ گذاری و همچنین توسعه زیرساخت‌ های اتریوم است. غالبا توسعه دهندگان و پروژه ها در پی ایجاد راه حل های مقیاس بندی خود در اکوسیستم اتریوم هستند.

  • نظر تحلیلگران درمورد آینده آنتولوژی ONT آنتولوژی چیست؟ معماری چند زنجیره ای آنتولوژی، که توسط Jun Li متخصص بلاک چین مستقر در سنگاپور در اواخر…
  • از آنجا که توکن ماتیک مبتنی بر بلاک چین اتریوم به فعالیت می پردازد، از الگوی ERC-20 پیروی می کند، یعنی استاندارد این توکن به شکلی است که در بلاک چین اتریوم به اجرا درآید.
  • تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است.
  • با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند.
  • بالاترین قیمت پالیگان در تاریخ ۰۶ دی ۱۴۰۰ معادل ۲.۹۲ دلار بوده که همینک %۷۱.۲۷ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد.
  • این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است.

برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل تبدیل ارز را طی کنید . در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . قبل از اینکه شروع کنیم دنبال کردن مارو در شبکه های اجتماعی آستریک آکادمی فراموش نکنید. تا علاوه بر آگاهی از آخرین مباحث و اخبار آموزشی حمایت خودتونو رو از این مجموعه، برای تولید محتوای بیشتر و بهتر اعلام کرده باشید. به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند.

تاثیرات ادغام اتریوم بر شبکه پالی گان | بررسی و عملکرد قیمت MATIC

Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است. این پروژه حالا یک شعار جدید دارد و آن «اینترنت بلاکچین مستقر در اتریوم» است. در اینجا اینترنت به معنای پروتکل و چارچوبی برای برقراری ارتباط شبکه‌های مختلف مبتنی بر اتریوم با یکدیگر است. به عبارت ساده‌تر، شبکه Polygon قابلیت میزبانی تکنولوژی‌های مختلف را افزایش داده و توسط یک تیم غیر متمرکز توسعه یافته است.

نقش آگاهی لحظه ای و تحلیل اخبار ماتیک برای آن دسته از سرمایه گذارانی که قصد خرید و فروش ماتیک برای کوتاه مدت یا ترید را دارند پررنگ تر است. Metamaskاپلیکیشن‌های غیرمتمرکز پالیگان به طور گسترده‌ از کیف پول متاماسک استفاده می‌کنند. افزونه متاماسک را می‌توانید به‌راحتی در مرورگر کروم یا بریو نصب کنید.

پالیگان یا ماتیک چیست؟

در راه‌حل پیشنهاد شده، Polygon توسعه یک کلیکی، توسعه شبکه اختصاصی، پروتکل تعامل‌پذیر، طراحی ماژولار و ماژول‌های سازگار را ارائه خواهد کرد. این شبکه از شبکه‌های مستقل و خود مختار و شبکه‌هایی که از امنیت اشتراکی با اتریوم بهره می‌برند، پشتیبانی کامل می‌کند. برای اینکه امکان خرید و فروش ارز متیک برای شما فراهم شود باید احراز هویت کنید. پالی گان به طور موثر اتریوم را به یک سیستم چند زنجیرهای کامل بدل می کند (معروف به اینترنت بلاکچین). این سیستم چند زنجیره ای با مزایایی چون امنیت و اکوسیستمی چالاک، مشابه سیستم هایی چون Polkadot ، Cosmos ، Avalanche و غیره است.

چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . ماتیک با نماد اختصاری یک ارزدیجیتال در حوزه کریپتوکارنسی می باشد که توسط Jaynti Kanani و Sandeep Nailwal عرضه شد. با هدف افزایش آگاهی و ارتقای سطح دانش فارسی زبانان عزیز، کلیه خدمات آموزشی این مجموعه در سطوح مبتدی و متوسطه رایگان می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوای این وب سایت با ذکر منبع بلامانع است. صرافی ارزپایا © ۲۰۲۲ – تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزپایا است. Exodusاکسودوس، علاوه بر کیف پول مناسب موبایل‌، برای دسکتاپ نیز طراحی شده و می‌توانید روی لپ‌تاپ خود از آن استفاده کنید.

چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد. توجه نمایید در این نوع فروش، تایید درخواست بسیار سریع و خودکار انجام می شود. چشم یک تحلیل کلی از ماتیک گذاشتیم البته میتوانید در انتهای مطلب مشاهده کنید.