قیمت لحظه ای ماتیک پالیگان + نمودار تحلیل تکنیکال

چون ارز دیجیتال شبکه پالیگان ماتیک نام دارد، در ابتدا نام این شبکه ماتیک نتورک بود که بعدها به پالیگان تغییر کرد. جالب است بدانید، تعداد 10 میلیارد ارز دیجیتال ماتیک وجود دارد که تعداد 7.53 میلیارد آن در بازار در گردش است. برای خرید ارز ماتیک و استفاده از مزایای آن می‌توانید از طریق صرافی ایرانی اکسبیتو اقدام کنید.

همچنین توکن ماتیک با استفاده از زنجیره های جانبی پلاسما شبکه ای امن و کاربر پسند را ارائه می دهد که همکاری بین شبکه و برنامه های غیر متمرکز Dapp را بهبود می بخشد. در واقع به کار گرفتن پلاسما در پلتفرم Polygon باعث دسترسی آسان توسعه دهندگان با برنامه های Dapp شده و ایجاد این برنامه ها را یکپارچه ساخته است. قبل از آنکه بهخرید ماتیک بپردازید احتمالا میخواهید بدانید ماتیک یا پالیگان چیست؟ ارز ماتیک یکی از 20 ارز برتر بازار کریپتو است. آیا خرید ماتیک گزینه خوبی برای شروع سرمایه گذاری است؟ ارزهای دیجیتال همیشه در معرض نوسانات جدی هستند؛ این به ویژه در مورد ارز متیک صادق است.

  • با جامعه فارسی‌زبان ارزدیجیتال در مورد توکن‌ها و کوین‌های محبوبتان بحث و گفتگو کنید.
  • رایان‌شان آدامز، سرمایه گذار و کارافرین در حوزه ارزهای دیجیتال که در حال حاضر در Bankless مشغول به کار است.
  • به این ترتیبخرید ارز ماتیکو سرمایه ‌گذاری در این پروژه طرفداران زیادی پیدا کرد.
  • Trust Walletیکی از مشهور‌ترین کیف پول‌های ارز دیجیتال بوده و برای دو نسخه اندروید و iOS قابل دسترس است.

(از فرانسوی ، اِ) (مخفف از کسمتیک فرانسوی ) ماده ٔسرخ که زنان به لب مالند. کلمه ٔ کُسمِتیک فرانسوی که از کُسمِتیکُوس یونانی گرفته شده است ، به داروهایی اطلاق می گردد که برای طراوت و زیبایی و محافظت پوست بدن و صورت و گیسوان به کار برده میشود. با وجود استدلال عالی کارلا بوندی، دادستان کل، استوارت بی گناه تشخیص داده شده، آزاد می شود. بعدها استوارت به کتی حمله می کند و در زیرزمین یک مرکز خرید بزرگ تقریباً متروک به او تجاوز می کند.

ارزدیجیتال ماتیک(MATIC)چیست؟

ارز ماتیک، در طی چهار هفته‌ حدود ۷۶۰ درصد افزایش یافت و از ۰٫۳۴ دلار در ۲۰ آوریل ۲۰۲۱ به ۲٫۶۸ دلار در ۱۸ می ۲۰۲۱ افزایش یافت. پس از افزایش قیمت، ماتیک در ۲۳ می به ۱٫۰۹ دلار سقوط کرد، اما به زودی در ۲۶ می ۲۰۲۱ دوباره اصلاح شد و به ۲٫۲۱ دلار رسید. قیمت ارز دیجیتال ماتیک به تدریج تا ۲۰ ژوئیه ۲۰۲۱ به ۰٫۶۹ دلار کاهش یافت.

مزایای Matic

همچنین متصل شدن به گوشی‌های موبایل اندروید و iOS را با استفاده از کابل OTG و بلوتوث پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون پلتفرم پالیگان با پلتفرم‌های بزرگی ماننددیسنترالند ، چین لینک و میکر دائو شراکت دارد و سرمایه‌گذارانی مانند مارک کوبان، مالک میلیاردر تیم NBA‌ نیز در آن سرمایه‌گذاری کرده‌اند. به همین دلیل است که سرمایه گذاران زیادی خرید متیکرا یک سرمایه‌گذاری منطقی و سود‌آور می‌دانند. شما می‌توانید در صرافی والکس ارز متیک را به‌صورت ریالی (در پایه بازار تومان) به فروش رسانده و تبدیل به ارز فیات کنید. کارمزد معاملات در نوبیتکس به‌صورت درصدی از مبلغ کل معامله از خریدار و فروشنده دریافت می‌شود.

زمانی که توکن‌ها سوزانده شوند، آن قرارداد هوشمندی که در ابتدا ایجاد شده است، توکن‌های اتریوم را با انتقال از شبکه پالیگان به اتریوم، به کاربر بازمی‌گرداند. البته هنوز مشخص نیست که توکن ماتیک خارج از مرزهای پالیگان در شبکه‌های اتریوم و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز قابل استفاده قرار خواهد گرفت یا نه. با این حال، در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال ماتیک به دلیل اهمیت بسیار بالای پالیگان برای شبکه اتریوم، مورد توجه کاربران قرار گرفته و روند صعودی قیمتی را تجربه می‌کند. اگر قصد فروش ارز دیجیتال matic را دارید، صرافی اکسبیتو بهترین گزینه برای فروش ارزهای دیجیتال شماست.

تنها توجه داشته باشید شبکه و آدرس های مقصد و مبدا حتما صحیح باشند در غیر این صورت ارز شما در شبکه گم خواهد شد . در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه تابحال اینکار را انجام نداده اید و تسلط ندارید میتوانید از پشتیبانی ما در این امر کمک بگیرید . در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. برای تجربه خرید بهتر، کارشناسان تتر ایران به صورت 24 ساعته همراه شما خواهند بود تا خریدی مقدون به صرفه و مفید را تجربه کنید. برای ثبت نام در صرافی پینگی یک ایمیل معتبر یا شماره موبایل خود را وارد کنید.