قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

  • به طور معمول، در اوکی اکسچنج، در سریع ترین زمان ممکن میزان خریداری شده شما واریز می شود.
  • کیف پول های فروش به سرمایکس یک بار مصرف است و با هر بار درخواست فروش تغییر می کند.
  • نرخ کارمزد پایین، بیش از 4 سال تجربه فعالیت، امنیت بالا، پشتیبانی پاسخگو و همراه، از مهم‌ترین دلایلی هستند که صرافی ارزپایا را به مکانی مناسب برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله ارز ماتیک تبدیل کرده‌اند.
  • فروش و خرید آلگوراند خرید و فروش الگورند همانند سرعت و امنیت بالایی که شبکه بلاک چین این ارز دیجیتال دارد در اوکی اکسچنج به راحتی امکان پذیر است.

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود.

نحوه فروش در والکس

تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند.

ارز متیک چیست؟

این پلتفرم، امکان ایجاد بلاک چین‌های جانبی و بلاک چین‌های مستقل را فراهم کرده و یک اکوسیستم چند زنجیره‌ای از پلتفرم‌های بر پایه اتریوم ارائه می‌دهد. با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت ماتیک در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. فروش و خرید اکسی اینفینیتی امکان خرید و فروش ارز بازی آکسی اینفینیتی با نام انگلیسی AXS در اوکی اکسچنج به آسانی و راحتی هر چه تمام تر وجود دارد. ارز دیجیتال پالی گان که قبلاً با نام Matic Network شناخته می‌شد، چارچوبی برای ایجاد شبکه‌های بلاکچین به هم متصل است. با توجه به تعداد میلیونی کاربران نوبیتکس، شاخص نقدشوندگی این صرافی بسیار بالاست و بنابراین عمده خریدوفروش‌های ارزهای دیجیتال این صرافی در زمان بسیار کوتاهی انجام می‌شود. همچنین شکاف قیمتی بزرگی میان صرافی نوبیتکس و دیگر صرافی‌های بزرگ دنیا وجود ندارد.

در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.

برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید. ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید.