قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال

پالی گان قبل از انتقال به شبکه خود در سال 2019 میلادی، کمک بزرگی برای اکوسیستم اتریوم بود. این تیم روی پیاده سازی MVP پلاسما، پروتکل WalletConnect و موتور اعلان رویدادDagger به طور گسترده در اتریوم فعالیت کرده است. وی یک توسعه دهنده و مهندس بلاک چین با تجربه است که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل پالی گان فعالیت می کند. جینتی در پیاده سازی Web3 ، پلاسما و پروتکل WalletConnect در اتریوم نقش ویژه ای داشته است. او قبل از فعالیت در بلاکچین خود، به عنوان محقق داده در Housing.com فعالیت می کرد.

  • برای خرید ماتیک از صرافی ایرانی پی ام ایکس چنج بر روی گزینه خرید ماتیک کلیک کنید و در صفحه اصلی اقدام به خرید نمائید.
  • حالا Polygon که نسخه پیشرفته‌تر شبکه MATIC است، با هدف ترکیب سادگی توسعه و به‌کارگیری اتریوم توسعه داده شده است.
  • در ۷ روز گذشته، برخی از پروژه‌های بازار ازرهای دیجیتال با رشد قابل‌توجهی همراه بوده‌اند.
  • شبکه Polygon محدودیت‌های معمول بلاکچین اتریوم همانند مقیاس پذیری، تجربه کاربری ضعیف همچون کارمزدهای بالا و تأخیر در نهایی‌سازی اثبات کار و استقلال در حاکمیت را رفع کرده است.
  • می توانند در صورت صرف نظر از لایه اتریوم از این لایه برای بالا بردن امنیت معاملات خود بهره ببرند.

در سفارش سریع، خرید و فروش شما به‌صورت آنی با قیمت بازار صورت می‌گیرد اما در خرید و فروش محدود شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود را وارد کنید. در این روش، معامله پس از اینکه کاربری دیگر با این قیمت حاضر به خرید یا فروش بود؛ صورت می‌گیرد. با اینکه نام تجاری این پروژه به پالیگان تغییر کرده؛ بااین‌حال ارز دیجیتال ماتیک MATIC نام خود را حفظ کرده است. از ارز ماتیک برای پرداخت هزینه‌های درون شبکه و مشارکت در رویدادهای مرتبط با حاکمیت شبکه استفاده می‌شود. این توکن بر اساس استاندارد اتریوم ایجاد شده است و در ساختار خود از الگوریتم اثبات سهام بهره می‌برد و قابلیت استخراج ندارد.

پس از دریافت اپلیکیشن میتوانید در کمتر از 1 دقیقه مراحل احراز هویت خود را طی کرده و اقدام به تبدیل ارز های خود نمائید . تراست ولت و اتمیک ولت دو مورد از بهترین کیف پول‌ها برای نگهداری ارز ماتیک هستند. Ledger Nano Xاین کیف پول، نسل دوم کیف پول ‌های سخت ‌افزاری محسوب شده و از امنیت و کارایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. این کیف پول، ‌به کامپیوترهایی با سیستم‌عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک با استفاده از پورت USB متصل می‌شود.

قیمت ارز ماتیک

تحلیلگران عرصه بازار ارزهای دیجیتال پیش بینی می کنند که تا پنج سال آتی مشکلی در روند رشد ارز دیجیتال matic ایجاد نخواهد شد. نکته بسیار مهم دیگر این است که یکی از سرمایه گذاران اصلی این رمز ارز صرافی بایننس می باشد. در نتیجه گمانی زنی ها حاکی از آن است که این غول بزرگ عرصه معاملات رمز ارزها اجازه نخواهد داد ارز دیجیتال ماتیک با سقوط ارزش مواجه شود. مشارکت صرافی کوین بیس در پروژه پالیگان نیز یکی دیگر از مستنداتی است که تحلیلگران در خصوص آینده خوب ارز دیجیتال ماتیک به آن استناد می کنند. این ارز توکن بومی یک شبکه معاملاتی به نام پالیگان است که در بستر بلاکچین فعالیت می‌کند.

فروش و خرید ماتیک

برای ذخیره رمز ارز ماتیک می‌توانید از انواع کیف‌پول های معتبر استفاده کنید. از بین کیف‌پول‌های نرم‌افزاری می‌توانید از تراست ولت و اتمیک استفاده کنید. ارز دیجیتال MATIC نقش کلیدی در نگهداری و عملکرد شبکه پالیگان ایفا می کند و می تواند برای ذحیره، خرج کردن، ارسال یا استیک استفاده شود. فروش و خرید پولکادات پولکادات یکی از شبکه‌های پرسرعت است که می‌توانید رمز ارز بومی آن را با سمبل DOT به صورت آنی معامله کنید.

پس از انتشار خبر حذف ویمیکس، توکن بومی بلاک چین شرکت بازی‌‌سازی ویمِید از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال کره جنوبی، ارزش این توکن بیش از ۷۵درصد کاهش یافت و اکنون با قیمت ۰.۳۸ دلاری معامله می‌شود. صرافی‌های بیت‌هامب، آپ‌بیت، کوینون، کوربیت و گوپکس روز گذشته اعلام کردند که معاملات توکن ویمکس در روز ۸ دسامبر (۱۷ آذر) متوقف خواهد شد. این صرافی‌ها مدعی شدند که این شرکت در پاسخ به هشدار سرمایه‌گذاری که پیش از این صادر شده بود، اطلاعات نادرستی ارائه کرده است. وجود شبکه‌هایی مانند سوشی‌سواپ و آوی، به تنهایی باعث شده تا پالیگان به یک شبکه بزرگ و مهم برای اتریوم تبدیل شود و قیمت ارز دیجیتال ماتیک را افزایش دهد. این توکن را نمی‌توان از طریق ماین کردن به دست‌آورد و فقط باید آن را از طریق صرافی ایرانی ارز دیجیتال خریداری نمود.