قیمت لحظه ای و نمودار تکنیکال و فاندامنتال پالیگان ارزدیجیتال-لیفت نخ

در حقیقت می‌توان گفت پلاسما به پیشنهاد Vitalik Buterin و Joseph Poon مورد استفاده قرار گرفته تا بتوانند با استفاده از آن مشکل مقیاس‌پذیری اتریوم را برطرف کنند. پس از آن که معاملات تایید شدند، برای آن که در شبکه بلاک چین تفسیر و اجرا شوند، به این لایه انتقال پیدا می‌کنند. البته باید متذکر شد که خود این لایه نیز از دو زیر لایه تشکیل شده است که این دو زیر لایه را می‌توان ماشین مجازی و منطق اجرایی در نظر گرفت که امور مربوط به تراکنش‌ها را انجام می‌دهند. لایه امنیتی از جمله لایه‌های اختیاری این شبکه است که به بررسی جنبه‌های مختلف زنجیره‌های پالیگان می‌پردازد و باعث افزایش امنیت پلتفرم نیز می‌شود.

در این مرحله به نوع شبکه ارز مبدا و مقصد دقت کنید و چنانچه آدرس اشتباهی وارد کنید ارز شما قابل برگشت نمی باشد و در شبکه گم میشود. در اواسط صفحه در بخش معرفی اپلیکیشن میتواتید با وارد کردن شماره همراه خود نسخه اپلیکیشن سازگار با گوشی خود را دریافت نمائید . چنانچه در امر فروش به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید . چنانچه در امر خرید به مشکل خوردید میتوانید به قسمت آموزش و سوالات متداول مراجعه کنید .

چارچوب پلاسمایی که در ماتیک استفاده می‌شود، توسط ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، معرفی شد و امکان اجرای راحت قراردادهای هوشمند خودمختار و مقیاس‌پذیر را فراهم می‌کند. تمرکز پروژه پالیگان بر روی کاهش پیچیدگی مقیاس ‌پذیری و معاملات بلاکچین فوری است. پلتفرم پالیگان در پی رفع محدودیت ‌های اصلی اتریوم مانند ضعف در توان عملیاتی و ضعف در تجربه کاربری (تاخیر در معاملات) است. برای نگه داری امن و مطمئن ارز هایی که خریداری میکنین لازمه که اطلاعاتی در مورد کیف پول های نگه داری ارز دیجیتال، مزایا و معایب هر کدومشون و همین طور درجه امنیتشون داشته باشین.

پلی گان با ماشین مجازی اتریوم سازگار است که آن را برای کسانی که عادت به ساخت برنامه در اتریوم و برنامه‌نویسی در Solidity دارند، جذاب می‌کند. جاینتی کنانی، ساندیپ نیل وال، آنوراگ آرجون و میهایلو بژلیچ است چهار بنیان‌گذار اصلی پالیگان هستند. چنانچه ارز ارسالی شما با بیش از 45 دقیقه اختلاف زمانی به سرمایکس برسد، مبلغ پرداختی در زمان دریافت ارز محاسبه خواهد شد.

  • برای اینکار تنها کافیست از طریق آدرس زیر وارد ربات شده و مراحل تبدیل ارز را طی کنید .
  • کوین اولری، کارآفرین کانادایی، بایننس را به‌شدت مورد انتقاد قرار داد و مدعی شده که این صرافی آگاهانه باعث فروپاشی FTX شده است.
  • کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.
  • به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند.

با توجه به قابلیت های مهم پالی گان، بلاک چین اتریوم تا حد زیادی شامل پیشرفت شد و شبکه آن توسعه یافت. از ویژگی های توکن ماتیک می توان به مقیاس پذیری بالا، توان پردازشی زیاد، استفاده از الگوریتم اثبات سهام یا PoS ( قابل استیکینگ) و امنیت بالای شبکه آن اشاره کرد. رمز ارز ماتیک واحد پرداخت شبکه به شمار می رود که با ایجاد 4 لایه اصلی، به بهترین شکل معاملات هوشمند را در بلاک وارد می کند. این 4 لایه شامل می شوند از لایه اتریوم، لایه امنیتی، لایه شبکه های پالی گان و لایه اجرا. پلتفرم پالیگان از زنجیره های جانبی برخوردار است که هر زنجیره قابلیت پردازش تراکنش در ثانیه را دارد.

خرید ماتیک از صرافی ارزپایا

نکته مهم در خرید پالی گان (ماتیک نتورک) این است که به شبکه های انتقال آن توجه کنیم. هر ارزی برای انتقال شبکه خاص خودش را دارد و در صورت ایجاد توکن های آن در بلاکچین های دیگر امکان ارسال در آن شبکه وجود خواهد داشت. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد.

آپدیت امروز صبح بیتکوین

با توجه به لایه های امنیتی قوی این پلتفرم و توسعه عظیم آن، پیشبینی می شود قیمت مجله خبری میکاپ در آینده افزایش یافته و با رشد خوبی که تجربه خواهد کرد به رمز ارز های برتر جهان اضافه خواهد شد. شما می‌توانید برای خرید ماتیک در نوبیتکس از دو روش سفارش سریع و محدود در دو بازار ریالی و تتر استفاده کنید. علاوه بر این نوبیتکس برای نگهداری تمامی رمزارزها از ذخیره‌سازی سرد استفاده می‌کند و شما می‌توانید از بابت امنیت سرمایه خود در این صرافی خاطرجمع باشید.

فروش ارز ماتیک در ایران

همان طور که در اینفوگرافی کیف پول‌های ماتیک مشاهده می‌کنید؛ کیف پول‌های زیادی برای ذخیره ماتیک وجود دارند. رمز ارز ماتیک در سه شبکه ERC20 با کارمزد بالا،شبکه BEP20با کارمزد کمتر، BEP2‌ و Polygon network قابل معامله است. برای انتخاب کیف پول ماتیک بهتر است از کیف پول های معتبری که این ارز را پشتیبانی می‌کنند استفاده کنید. رمز ارز ماتیک توکن بومی پلتفرم پالیگان است که پیش‌تر با نام ماتیک نتورک شناخته می‌شد. این پلتفرم، لقب اینترنت بلاک چین‌هایاتریومرا برای خود برگزیده است چرا که ماموریت اصلی آن، ایجاد راه‌حل‌هایی برای افزایش مقیاس‌ پذیری در پلتفرم‌هایی است که روی شبکه اتریومبه وجود آمده‌اند.

نفر اصلی پروژه به نام جینتی کنانی بود که در زمره حرفه‌ای‌ترین برنامه‌نویسان بلاکچین قرار دارد و در حال حاضر به عنوان مدیرعامل شبکه پالیگان، در توسعه پروژه‌های نسل سوم اینترنت (Web.3) نیز فعالیت دارد. الگوریتم اثبات سهام رمز ارز ماتیک، این امکان را در اختیار مکانیزم اجماع قرار می‌دهد تا هر کدام از بلاک‌های شبکه را به صورت جداگانه اعتبار‌سنجی کند. به عبارت دیگر، اعضای شبکه میزان مشخصی از رمز ارز ماتیک را به عنوان وثیقه در شبکه سپرده‌گذاری می‌کنند.