قیمت لحظه ای پالی گان ماتیک + نمودار قیمت ️ آذر 1401

برای استفاده از صرافی‌های خارجی لازم است تا ابتدا یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. ولی به طور کلی توصیه می‌شود از صرافی‌های داخلی برای خرید و فروش ارز دیجیتال ماتیک استفاده نمایید. همانطور که میدانید، بیت کوین اولین ارز دیجیتالی می باشد که در جهان عرضه شد و سازنده آن، ساتوشی ناکاموتو بوده که به همراه آن، شبکه بلاک چین نیز متولد شد. پس از گذر سال ها و توسعه شبکه های مختلف بلاک چین از جمله اتریوم و قرارداد های هوشمند، رمز ارز پالی گان یا ماتیک نیز به بازار عرضه شد. رشد ارزش قیمت ارز دیجیتال ماتیکاولین اوج‌گیری ارز دیجیتال ماتیک کوین، پس از ورود این رمزارز در صرافی ارز دیجیتال کوین بیس در تاریخ ۱۳ مارس ۲۰۲۱ صورت گرفت.

  • صرافی ارزپایا با نرخ کارمزد ۰.۲ درصد، مناسب‌ترین گزینه برای خرید این رمز ارز محسوب می‌شود.
  • بعد از فروش، پول به همان حسابی که به صرافی متصل کرده‌اید، واریز می‌شود.
  • با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد.
  • در این مقاله به بررسی ارزدیجیتال ماتیک MATIC که توکن ارائه شده پلتفرم پالی گان می باشد پرداختیم.
  • Polygon نه تنها نام خود را تغییر داد، بلکه هدف خود برای ارائه گردآورنده لایه 2 برای زنجیره جانبی و رفع مشکلات تراکنش‌های اتریوم را نیز تغییر داده است.

در صورتی که ساکن ایران باشید، خرید MATIC از صرافی های آنلاین ارز دیجیتال، یکی از بهترین گزینه‌هاست که می‌توانید به‌ راحتی با کارت بانکی خود به‌ طور مستقیم، ارز دیجیتال ماتیک بخرید. این صرافی‌ها در واقع سایت‌هایی روی اینترنت هستند و نیازی مراجعه حضوری، برای خرید نیست. توکن ماتیک برای مشارکت در شبکه از طریق رای دادن، کمک به امنیت، استیکینگ و کارمزد شبکه استفاده می‌شود. اگرچه پلتفرم پالیگان چشم انداز ارائه شده توسط Matic Network را به طور چشمگیری گسترش داده است، اما همچنان از همان توکن ماتیک استفاده می‌کند. فروش و خرید ارز SAND شما قادر هستید ارز محبوب و متاورسی سندباکس را با نام SAND به راحتی در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج معامله کنید. با این حال تغییر ساختار و عملکرد شبکه پالیگان با هدف بهبود مشکلات اتریوم، و همچنین ورود پلتفرم‌هایی نظیر سوشی‌سواپ و آوی، ماتیک کوین یک جهش ۹۰۰۰ درصدی را تنها در نصف سال جاری تجربه کرده است.

معرفی صرافی‌ها و کیف پول‌های ارز دیجیتال Matic

فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد. قیمت ارز دیجیتال پالی گان از ابتدای عرضه تا مدت‌زمان زیادی در یک محدوده مشخص دارای نوسان بود و فراز یا فرود خاصی در نمودار قیمتی آن به ثبت نرسیده است. بعد از ثبت این رکورد، مجدداً نمودار قیمت توکن متیک وارد یک فاز اصلاحی شد. با توجه به اهداف این پروژه، در صورت محقق شدن آنها می‌توان آینده روشنی را برای قیمت ارز دیجیتال پالی گان متصور شد. سپس شبکه پالیگان، کوین‌های تبدیل شده در قرارداد هوشمند را اعتبارسنجی می‌کند و به همان مقدار متقابل، آن‌ها را به ارز دیجیتال ماتیک تبدیل می‌کند.

فروش و خرید ماتیک

خرید ارز ماتیک بدون احراز هویت را میتوانید در سایت پی ام ایکس چنج تجربه کنید. از معروف ترین کیف پول هایی که از ماتیک پشتیبانی می کنند می توان به تراست ولت،اتومیک، لجر و ترزور اشاره کرد. Atomic Walletاین کیف پول از بیش از ۵۰۰ کوین و توکن مختلف اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، ماتیک و غیره را پشتیبانی می‌کند. این کیف پول تمام توکن‌های موجود درشبکه ERC20را تحت پوشش خود قرار داده است. علاوه بر افراد زیادی که علاقه‌مند به سرمایه ‌گذاری با خرید متیک هستند، توجه سازمان‌های بزرگ نیز به این ارز جلب شده است. آنالیز دیتای موجود در پلتفرم پالیگان نشان می‌دهد که بیشتر از ۶۵ درصد از تراکنش ‌های پلتفرم پالیگان، مربوط به استیبل کوین‌هایی با حجم بیش از ۱ میلیون دلار است.

این فناوری منحصر به فرد، به هر زنجیره جانبی پالیگان اجازه می دهد تا حداکثر 65،536 تراکنش در هر بلاک پردازش شود. از نظر تجاری، زنجیره های جانبی پالی گان از نظر ساختاری برای حمایت از انواع پروتکل های مالی غیرمتمرکز موجود در اکوسیستم اتریوم طراحی شده اند. در حالی که در حال حاضر پالی گان تنها از زنجیره پایه اتریوم پشتیبانی می کند، اما این شبکه بر اساس پیشنهادات و اجماع جامعه قصد دارد پشتیبانی از زنجیره های پایه دیگر را نیز گسترش دهد. این می تواند پالی گان را به یک پلتفرم بلاکچینی غیرمتمرکز لایه دوم بدل کند. سپس اگر این کاربر بخواهد از شبکه پالیگان خارج شود، توکن‌های خود را می‌سوزاند.