لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-لیفت نخ

پس از خشک شدن مواد، توسط سوهان دورگیری کرده و فرم نهایی را ایجاد کنید و در نهایت تاپ کات زده و در دستگاه UV قرار دهید تا خشک شود. این کاشت به دلیل استفاده از دو مواد، نیازی به دیزاین ندارد. کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. در این نوع کاشت اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است از اوایل ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند.

  • ناخن به عنوان عضوی مهجور و در حاشیه مانده از بدن ما، دارای محاسن و فوائد بسیار زیادی می باشد.
  • کاشت ناخن در انواع مختلف و با طرح های متنوع و زیبا بسیار محبوب است.
  • برای عده ای از بانوان که در کاشتن ناخن تردید دارند، سوالاتی نظیر صحیح بودن غسل و وضو و هم چنین صحت انجام این عمل از نظر فقهی وجود دارد.

همچنین اگر حین چسباندن اشتباهی رخ داد و مجبور به برداشتن ناخن شدی بلافاصله آن را درون آب قرار داده، خشک کنید و مجددا بچسبانید. به همین دلیل است که نام دیگر روش کاشت ناخن بیبی بومر را کاشت هایلایت نیز می خوانند. عمق رنگ سفید از نوک به ریشه باید کم تر و محو تر شود سپس با استفاده از پودر هلویی یا صورتی بیبی بومر از ریشه ناخن شروع کرده و به سمت نوک ناخن مواد گذاری می کنیم.

وسایل و ابزارهای مورد نیاز در کاشت ناخن

هر چقدر توانایی بیشتری در این زمینه داشته باشید، موفق تر خواهید بود. در این روش ناخن ها با استفاده از مواد مختلف که روی ناخن قرار میگیرد فرمی زیبا پیدا کرده و بسته به سلیقه فرد میتواند بلند ، متوسط یا کوتاه باشد .فرم نوک ناخن ها نیز بسته به سلیقه افراد میتواند گرد ، مربعی یا تیز باشد. ژل کاسه ای نوعی از مواد ژل است که در بازار به صورت قوطی های درب دار عرضه می گردد و اصطلاحا ژل کاسه ای نامیده می شود.

شناخت ساختمان ناخن

یادگیری نحوه صحیح لاک زدن به شما کمک می کند که مرحله لاک زدن ناخن را با سرعت و دقت بالاتری انجام دهید و زمان زیادی صرف خشک شدن لاک مشتری نکنید. همچنین این مرحله برای انجام ژلیش ناخن نیز به شما کمک می کند. گاه می توان با زدن یک تاپ شاین ساده، مجله خبری میکاپ را به اتمام رساند، گاهی مشتری درخواست طراحی دارد و بسته به درخواست او ناخن هایش را براساس رنگ و مدل دلخواهش طراحی می کنید. امروزه کاشت ناخن یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین لاین های زیبایی می باشد.

کدام دوره های آموزش کاشت ناخن برای شما مناسب است؟

وقتی ناخن مصنوعی به شکل لاستیک یا آدامس مانند در آمد، وقت آن رسیده تا لایه اول برداشته شود. در این زمان از یک پارچه آغشته به آستون برای پاک کردن لایه اول استفاده کنید و دوباره این مراحل را برای لایه بعدی انجام ‌دهید. این روند باید آن‌قدر تکرار شود تا ناخن به شکل کامل پاک شود. متاسفانه یکی از مسائلی که در بعضی از رسانه‌ها مطرح شده، از مفید بودن کاشت ناخن صحبت می‌کند.