لیست انواع کاشت ناخن- معرفی روش های کاشت ناخن + عکس آموزشگاه آرایشگری هنرآموزان-لیفت نخ

مجله خبری میکاپ پودری از پرکاربردترین و با دوام ترین انواع کاشت ناخن است. این مدل کاشت ناخن که محبوبیت خیلی زیادی در بین خانمها داره، از دو رنگ پودر یا ژل برای کاشت ناخن استفاده میشه و در نهایت ظاهری سایه روشن برای ناخن به وجود میاره که دیگه نیازی به استفاده از لاک ژل نداره و به تنهایی زیبا و جذاب هست. علاوه بر این، برخی از افراد عادت به جویدن ناخن دارند و همین موضوع شکل و ظاهر نازیبا و بدفرمی رو برای ناخنها به وجود میاره. این افراد میتونن با کاشت ناخن، این عادت بد رو از خودشون دور کنند و از این طریق، فرصت رشد کردن رو برای ناخنهای طبیعی خودشون فراهم کنند.

  • وقتی فقط یک لایه خیلی نازک از مواد روی ناخن وجود داشت، این باقی مانده را با سوهان تمیز کنید و از بین ببرید.
  • در این مرحله سطح ناخن را با استفاده از بافر یا سر سوهان کاغذی نرم خراش دهید اما دقت کنید که به صدف ناخن آسیب وارد نکنید.
  • برای آموزش کاشت ناخن چند اصل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه داشت.
  • از این رو آموزش کاشت ناخن به یکی از مهارت های جذاب و البته شلوغ تبدیل شده است.
  • در کار ناخن به علت تماس ابزار با پوست و احتمال ایجاد زخم باید بعد از هر مشتری کلیه ابزار و میز کار را ضد عفونی کنید تا از انتقال بیماری جلوگیری کنید.

شناخت انواع فرم ناخن و نحوه صحیح ایجاد آن از نکات مهم در آموزش کاشت ناخن است. تیپ ناخن نوعی قالب پلاستیکی یا ژلی است که برای قد دادن ناخن به کار می‌رود. تیپ‌ها به وسیله چسب ناخن روی ناخن چسبیده می‌شوند و روی آن مواد کاشت مانند پودر اکریلیک و ژل گذاشته می‌شود. تیپ‌ها سایزهای متفاوتی دارند که برای انگشت‌های مختلف پا و دست به کار می‌روند.

قالب کاشت ناخن

معمولا کاشت ناخن با سوهان کشی ناخن طبیعی با استفاده از سوهان برقی شروع میشود و پس از آن با توجه به نوع کاشت از مواد و روش های مختلف برای کاشت استفاده میشود. از جمله آسیب‌هایی که می‌تواند در بلند مدت به ساختار ناخن وارد شود، تراشیدن لایه سطحی آن است. این کار در زمان کاشت ناخن انجام می‌شود و آسیب‌های غیرقابل جیرانی مانند تخریب تدریجی ناخن طبیعی را در پی دارد. البته با همین کار، افراد شرایطی را فراهم می‌کنند تا مواد شیمیایی و چسب استفاده شده برای کاشت، وارد لایه‌های پایین‌تر شوند. این موضوع شرایط مناسبی را برای عفونت‌های پوستی فراهم خواهد کرد.

آماده کردن مواد اکریلیک:

ما کمک میکنیم تا شما زیبایی و طراوت رو به مشتریان خودتون هدیه بدید که باعث شگفتی و خوشحالی اونها بشه طوری که نظیر اون رو جای دیگه ای ندیده باشن. دقت کنید برای ترمیم این کاشت باید ابتدا ریموو کرد و مجدد شروع به کاشت کرد. این کاشت در مقایسه با دیگر کاشت‌ها استحکام بالایی دارد و زمانی که دچار شکستگی شود، به راحتی می‌توان ترمیم کرد زیرا از دو قسمت تشکیل شده است. در مورد سؤال پیش گفته چنین ناخنی زینت محسوب نمی‌شود و موکول به نظر عرف است.

کاشت ناخن قالبی

با این سه روش به راحتی می‌توانید ناخن های خود را در منزل به شکل و فرم دلخواه درآورید. توجه کنید کنید که داشتن اطلاعات و پیش زمینه در این مورد ضروری است. بنابراین بهتر است در دوره های ما در مجموعه شادلین شرکت کنید و اصول اولیه در کاشت ناخن را بیاموزید. پس از آن که این ترکیب روی ناخن شما خودش را گرفته و سفت شود، نوبت سوهان کشی، طراحی و لاک است. کاشت پودر در حال حاضر در 90% سالن های زیبایی انجام می شود.