مدل آرایش صورت ایرانی ملایم و ساده آموزش آرایش صورت عروس مجله تصویر زندگی

از دیگر نکات بسیار مهم که در آرایش برای پوست های سبزه تیره باید به آن توجه داشت، استفاده از رژ گونه های نارنجی و مسی می باشد. این رنگ ها روی پوست های سبزه جلوه بسیار زیبایی دارد و نباید از آنها غافل شد. البته توجه داشته باشید سایه ابرو باید رنگ طبیعی داشته باشند و در زدن آن ها اغراق نکنید. کانسیلر بزنید؛ کانسیلر باید یک درجه روشن تر از رنگ پوستتان باشد.

چربی هایی که در زیر پوست وجود دارند نقش بسیار زیادی در زیبای صورت دارند، اما با مرور زمان و افزایش سن این چربی ها کاهش پیدا کرده و جذابیت و زیبایی صورت را تغییر میدهد. برای زیبایی صورت و چاقی آن بهتر است با راه های مختلف طبیعی این کار را انجام داد.. از مرکز لب‌ها شروع کنید و رژ لب را به دو طرف لب‌ها پخش کنید. مراقب باشید که رژ لب از خط‌هایی که قبلا با خط لب کشیده‌اید، بیرون نزند. چون باعث می‌شود که مژه‌های شما بسیار غیرطبیعی، ضخیم و تیره به نظر برسند. براش ریمل را کاملا به ریمل آغشته کنید و به آرامی روی مژه بکشید.

  • پس بهتر است که یک لایه نازک از آن را روی پیشانی، گونه‌ها و چانه خود اعمال کنید.
  • همچنین رنگ های نارنجی مایل به قهوه ای، توجه ویژه ای را به خود جلب کرده اند.
  • قسمت هایی مثل اطراف بینی، زیر ابرو و اطراف خط لب را از قلم نیندازید.

در هر مرحله از آرایش به خصوص در زاویه سازی و کانتورینگ باید به خوبی مواد آرایشی فید و یکدست شود و به شکل لکه روی صورت باقی نماند. ابتدا روی دستتان قلم مو را سبک نمایید تا اضافه پودر فیکس جدا شود. سپس به پشت چشم بزنید تا کانسیلر به خوبی ثابت شود و ماندگاری آرایشتان بیشتر شود. آرایش صورت، دنیای پر ترفندی دارد که شما می توانید با استفاده از این ترفندها، یک میکاپ زیبا و طبیعی داشته باشید.

مدل میکاپ برای مدل عکاسی (Photographic makeup)

این مدل از انواع میکاپ؛ شما را بی عیب و نقص نشان داده و در عین حال از ویژگی های طبیعی شما منحرف نمیشود. برای کشیدن خط چشم، هم از مداد می‌توانید استفاده کنید و هم از خط چشم‌های مایع. اگر به دنبال یک آرایش ساده، ملیح و طبیعی می‌گردید، آرایش چشم بسیار مهم است. اگر پوست روشنی دارید، از رژگونه های صورتی کمرنگ و هلویی استفاده کرده و از رنگ هایی که تناژ قهوه ای زیادی دارند دوری کنید.

برای چشم های monolid که فاصله بین چشم و ابرو یک سطح صاف است ، ابتدای پلک را روشن کنید و این سایه را ادامه داده و در مرکز چشم به سمت بیرون بکشید. گوشی داخلی چشم ها را تا جایی که می توانید روشن کنید و بیشتر به گوشه خارجی مژه ها ریمل بزنید. روی پلک بالا سایه روشن بزنید به سمت ابرو ها ترکیب کنید. یک رژگونه گرد که تا خط فک شما امتداد یابد و به سمت بیرون صورت محو شود، می تواند تاثیری ایجاد کند که صورت گردتر به نظر برسد. رژگونه مناسب برای پوست تیره ، نارنجی ، قهوه ای و صورتی روشن می باشد.

موس صورت شماره 403 (20 گرمی)

برای قوس‌دار کردن ابرو از مداد مخصوص استفاده کنید و ابرو را هاشور کنید. سعی کنید یکی از این دو بخش را خیلی زیبا تر نشان دهید تا بیشتر خودشان را نشان دهند. اگر پوست شما نقصانی ندارد شما نیاز به کانسیر ندارید ولی اگر صورتتان دارای جوش و یا زیر چشم سیاه دارید از یک کانسیلر مناسب با قیمت معقول استفاده کنید. همدلی پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین برای بالابردن آگاهی و ارتقا سلامت تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. ریمل قهوه‌ای‌رنگ هم یکی از گزینه‌های مناسب برای چهرههای بور است.

برای این کار می‌توانید قبل از ریمل زدن، یک دستمال کاغذی زیر مژه‌ها نگه دارید. برای اینکه آرایش چشم را تکمیل کنید، مژه‌های خود را با ریمل، پرتر جلوه دهید. با توجه به ظاهری که مد نظر دارید، می‌توانید از انواع مختلف ریمل استفاده کنید. مثلا اگر مژه‌های کوتاهی دارید می‌توانید از ریمل‌های بلندکننده مژه استفاده کنید.

فراموش نکنید که همیشه در انتهای روز، باید آرایش‌تان را پاک کنید و هرگز با آرایش به خواب نروید. خوابیدن با آرایش باعث می‌شود که منافذ پوست‌تان بسته شود. در نتیجه، احتمال جوش زدن، ایجاد لک و چین و چروک پوست، بیشتر می‌شود. برای بدست آوردن یک ظاهر خاص، عکاس باید شخصیت و ظاهری که میخواهد داشته باشد را با آرایشگر در میان بگذارد. مدل میکاپ برای مدل عکاسی ، معمولا برای مشتریان عکاسی، آرتیست های هنری و بازیگرها کاربرد دارد و سبک میکاپ با مدل عکاسی نامیده میشود.