مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-لیفت نخ

تزریق Meso BB Glam به پوست در یک عمل زیبایی شناسی حرفه ای انجام می شود که شامل استفاده از دستگاه میکروسوزن و استفاده همزمان ازمحصول است. کرم پودر دائم سرمی است که برای درمانهای ایمن و فشرده سفید شدن پوست طراحی شده است. این دارو برای افراد با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش ظاهر کک و مک و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و روند پیری عکس (لکه های پیری) توصیه می شود. روش سفید کردن برای محو شدن لکه ها ، کاهش رنگدانه ها بسیار عالی است ، روش کرم پودر دائم توسط Dr.Eri مبتنی بر سالها تحقیق ایجاد شده است که به انواع پر رنگی کمک می کند ، این روش ویژه ای برای استفاده از یک ترکیب تزریقی مناسب برای رنگدانه ها پس از تحقیقات دقیق است. مواد تشکیل دهنده ترکیب کننده سفید کننده، ضد رنگدانه و کک و مک است، هر دو حاوی آنتی اکسیدانهای با ویتامین C بالا هستند، ترانسامین برای ملاسما اثر دارد، بنابراین می تواند انواع سیاهی حلقه را بهبود بخشد. رنگ را به لایه اپیدرم تزریق کند که ماندگاری خیلی پایینی دارد و رنگ به‌ زودی از پوست صورت خارج می‌شود و اگر رنگ را به لایه هیپودرم پوست تزریق کند باعث ایجاد عفونت و عوارض جبران‌ناپذیر می‌شود به‌همین‌علت تمام سعی خود را بکنید تا برای تزریق کرم پودر دائم حتما به یک متخصص مراجعه نمایید.

  • یکی دیگر از مزایای که می‌توان به آن اشاره نمود کاهش میزان ملاتونین سازی در زیر پوست است و همچنین این عمل کمک می‌کند به از بین رفتن چین و چروک های پوست.
  • مراکز شریعتی و قیطریه مجموعه تهران اسکین سالهاست که در زمینه اجرای تمامی روش های جوانسازی پوست تجربه فراوانی دارند.
  • تحقیقات نشان داده که ال ای دی جریان انرژی ابتدایی و تعریق سلول ها را تحریک میکند.
  • برای اینکه بتوانید کرم پودر دائم را بر روی پوست خود انجام دهید نیاز است نکاتی را مورد توجه قرار دهیم که بهتر است این را به متخصصین پوست بسپارید.

این روش شبیه خال‌کوبی است با این تفاوت که این بار تمام صورت شما را می‌پوشاند. تصور کنید دیگر لازم نباشد کرم پودر استفاده‌ کنید، و بدون آن پوستی صاف، شفاف و روشن داشته‌ باشید. هم قایان و هم خانم ها با انواع پوستی های طبعی و یا آفتاب سوخته و … میتوانند از این تکنیک در جهت درمان عیوب پوستی خود استفاده کنند. در هنگام تزریق رنگدانه های کردم پودر در زیر پوست می تواند برای پوست مشکلات زیادی ایجاد کند زیرا ترکیباتی که در این پودر ها وجود دارد دارای ترکیبات سنگین مانند فلزات، آهن، زینک، سرب، جیوه و… می باشد که برای پوست می تواند بسیار سنگین باشد. آرایشگاه ها تبلیغات زیادی درباره این کرم پودرها می کنند اما درباره ی عوارض خیلی کم حرف می زنند. در این روش برخلاف زمانی که از کرم پودر استفاده می‌کنید؛ منافذ پوست بسته نمی‌شود.

آشنایی با کرم پودر دائم

همچنین اگر به یادگیری و کسب درآمد از این طریق علاقه مندید، در رشته آموزش تجهیزات پزشکی شرکت کنید. این دوره با اساتید مجرب و ارائه مدرک فنی حرفه ای در دترلند برگزار می شود. با تماس یا پیغام از قیمت اطلاع حاصل نموده و بعد مبلغ را واریز نمایید. با مشاوران مجموعه گلدن فیس به روشهای پیغام در واتساپ و یا اینستا .

این درمان تراکم رنگ‌دانه‌های پوست شما را افزایش می‌دهد و پوشش بیشتری ایجاد می‌کند. بعد از 2 تا 3 جلسه می‌بینید که پوستتان روشن‌تر و منافذ آن کمتر شده است، به‌طورکلی bb glow یک چهره درخشان به شما هدیه می‌دهد. این روش حداکثر 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد و همان‌طوری که گفتیم بی‌خطر است زیرا به عمق پوست نمی‌رسد؛ کرم پودرهای دائم فاقد پارابن، اسانس و الکل هستند. یکی از پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌ها برای بهبود وضعیت پوست، شادابی و روشن شدن آن و مبارزه با مشکلات پوستی، کرم پودر دائم است که شما را برای مدتی طولانی از استفاده‌ی کرم‌ پودر بی‌نیاز می‌کند. این روش توسط یک شرکت لهستانی در سال ۲۰۱۳ بعد از انجام سه سال تحقیقات علمی در نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی سیدنی استرالیا معرفی شد.

درمان پوست BB glow چیست؟

در مقاله زیر دکتر مریم ملکی متخصص پوست و مو، به عوارض و معایب این روش می‌پردازد. بعد از مراحل بازسازی و نوسازی پوست تزریق سرم بی گلاو کمک می‌کند تا رنگدانه هایی که قرار است به داخل پوست شما وارد شود بر روی پوست شما ماساژ داده شود. بعد از تمامی این مراحل نیاز است که کمی رطوبت مجله خبری میکاپ به پوست خود وارد نموده تا پوست خود را آبرسانی کنید و همچنین موجب تسکین پوست شود و این مرحله به مرحله زدن ماسک روی صورت است که ماسک مورد نظر در این مرحله معمولا توسط متخصصین به شما معرفی میشود. میکرونیدلینگ پزشکی به طور معمول بین 5.0 تا 2.5 میلی متری درم نفوذ میکند .

ماندگاری مزووایت یا کرم پودر دائمی نیز بین هشت ماه تا یکسال می باشد. دقیقا مانند تکنیک میکرونیدلینگ کارتریج و سرم روی پوست کشیده می شود. که علاوه بر تزریق رنگدانه به زیر پوست به کلاژن سازی و الاستین سازی پوست نیز کمک می نماید. وقتی پوست ملتهب می‌شود رنگدانه‌های پوست هم زیاد می‌شوند که به آن PIH می‌گویند. حتما دیده‌اید که بعد از سوختگی به دلیل‌های مختلف مثل لیزر یا میکرونیدلینگ، لکه‌هایی روی پوست ایجاد می‌شود که همان PIH است.

از سوزنهای 9،12،24،36 میتوان برای میکرونیدلینگ استفاده کرد ، اما با سرمهای شفاف با بیس اسید هیالورونیک. استراتوم بازل – لایه زیرین که سلول های قدیمی را تقسیم کرده به سمت سطح پوست سوق میدهد . همینطور این لایه حاوی ملانوسیت ها ، سلول های تولید ملانین رنگدانه هستند .

البته این روش درمانی برای افراد زیر ۱۵ سال یا افرادی با عارضه‌های شدید پوستی توصیه نمی‌شود. میزان اعمال فشار بر روی دستگاه جهت ورود کرم پودر دائمی بسیار مهم است. در این صورت امکان ایجاد لکه‌های پوستی، خونریزی، التهاب و … وجود دارد. افرادی که تصمیم به انجام کرم پودر دائم می گیرند یکی از گزینه هایی که باید به آن نیز توجه کنند هزینه کرم پودر دائم است. در این بخش از مجله کلینیک زیبایی قصد داریم تا میزان هزینه کرم پودر دائم را بررسی کرده و توصیه های لازم برای انجام آن را در اختیار شما قرار دهیم.

سوزن های نانو خیلی کوچک هستند و طول آنها 0.15 میلی متر و به ضخامت مو هستند . آنها کانالهای نانو را برای تحویل ترانس درمال مواد فعال ایجاد کرده و برای درمان لایه های بالایی اپیدرم به کار میروند . برای بی بی گلو تنها از سوزن های استفاده میشود و رنگها وارد لایه های عمیق تر پوست نمیشوند چون سرم سی سی حاوی دی اکسید تیتانیوم است . دی اکسیدهای تیتانیوم برای حفاظت در برابر آفتاب استفاده شده و نباید برای جلوگیری از تغییر رنگ و تحریک پوست وارد درم شود. کرم پودر دائم حاوی فلزات سنگینی مانند، آهن، زینک، سرب، جیوه و … است که برای پوست بسیار سنگین هستند. افزایش غلظت این عناصر سنگین در لوازم آرایشی ، برای پوست سمی و خطرناک است.

کرم پودر دائم و مزو وایت

در نور درمانی با استفاده از لامپ های ال ای دی نور بهینه شده با طول موج خاص برای تحریک کلاژن و تولید الاستین ، کاهش التهاب و تسریع روند بهبود تابیده میشود. این یک روش غیر تهاجمی عالی برای تشویق روند طبیعی بهبود پوست است . این درمان امن ، بدون درد و موثر است و تولیدالاستین و کلاژن را افزایش میدهد و هیچ عوارضی ندارد . روشن کننده – کربوکسی گردش خون را فعال کرده و سموم را تخلیه می کند و تأثیر زیادی در روشن کردن پوست دارد.