مزووایت صورت یا کرم پودر دائم چیست با تخفیفات و فیلم آموزشی کلینیک دکتر یوسفی-لیفت نخ

ال ای دی سبز دارای خاصیت آرام بخش است و در کاهش ملاسما و سایر تغییر رنگ پوست موثر است. تحقیقات نشان داده که این نور ملانوسین ها را هدف قرار داده که تا جلوی حرکت ملانین اضافی به سطح پوست و شکستن خوشه های رنگ را بگیرد. با تزریق رنگدانه های کرم پودر به پوست، مشکلات عدیده ای برای پوست ایجاد می شود.

  • در این بخش از مجله کلینیک زیبایی قصد داریم تا میزان هزینه کرم پودر دائم را بررسی کرده و توصیه های لازم برای انجام آن را در اختیار شما قرار دهیم.
  • میزان و نوع موادی که برای این کار استفاده میشود و تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام این کار نیز بر هزینه کرم پودر دائم تاثیرگذار است.
  • برای لذت بردن از زیبایی صورت به روش های مطمئن، دقایقی با ما همراه باشین.
  • هزینه کرم پودر دائم به عوامل مختلفی مانند انتخاب نوع کوکتل، مهارت تکنسین و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد.
  • در این روش رادیکال های آزاد پوست خنثی شده و میزان ملاتونین سازی در پوست کم می شود و در نهایت به رفع چین و چروک صورت، کمک شایانی می شود.

برای افرادی که رنگ پوست تیره دارند و همچنین برای بهبود پوست و مبارزه با مشکلات پوستی و تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیر شدن نیز توصیه می شود. این نور خطوط ،چین و چروک ها را کم کرده و به تولید کلاژن ، کاهش قرمزی و التهاب کمک میکند و آسیب آفتاب را درمان میکند. نور قرمز سرعت گردش خون را افزایش داده ، خاصیت ارتجاعی و رنگ پوست را بهبود می بخشد ، بیحالی پوست را برطرف می کند و زخم ها را بهبود می بخشد. از سوی دیگر لازم است بداید که این کرم پودرها برای پوست های مختلف تولید نمی شود، لذا ممکن است به دلیل ناسازگاری، پوست بسیاری از افراد به آن حساسیت نشان دهد. مزووایت ناحیه وسیعی از پوست را پوشش می دهد و این یعنی سطح زیادی از پوست با آن درگیر شده که در صورت بروز مشکل، می تواند هزینه های زیادی به همراه داشته باشد.

هزینه کرم پودر دائم چقدر است؟

بطور کلی می‌توان گفت هزینه تقریبی کرم پودر دائمی در شیراز در سال 1401 برای هر جلسه بین 1 الی 2 میلیون تومان است. به کمک دستگاه و سوزن های فوق باریک نانو بی بی گلو B B GLow یکبار مصرف مختص خودتون، روزنه هایی در پوست ایجاد میشه. مواد و ترکیبات کرم پودر دایمی به کمک این سوزن ها وارد لایه سطحی پوست شما میشن. در همون هفته های اول، ظاهرا سطح پوست شما از جای جوش، لک و تیرگی و انواع ناخالصی پاکسازی خواهند شد. برای جلوگیری از عوارض کرم پودر دائم صورت بهتر است از هیچ برند متفرقه‌ای استفاده نکنید. پیشنهاد ما به شما این است که با کمک ورزش، تغذیه سالم و نوشیدن آب کافی در طول روز و استفاده از محصولات معتبر آرایشی و بهداشتی، به طور طبیعی از پوست خود مراقبت کنید.

چه کسانی نباید از کرم پودر دائم استفاده کنند؟

ما در این مقاله قصد داریم به بررسی این روش آرایشی و احکام شرعی آن بپردازیم. روشهای جوانسازی صورت پیش بینی شده است ، و می تواند ناشی از عوامل زیر باشد. و منافذ پوست های چرب را نیز نمی بندد و راه تنفسی پوست باز باقی می ماند. کنید زیرا با این روش شاهد تغییر چند درجه ای پوست خود خواهید بود. در صورت استفاده از محصولات فیک و درجه دو به پوست آسیب جدی وارد می شود.

مدت ماندگاری کرم پودر دائم

همان‌طور که می‌دانیم با افزایش طرفداران کرم پودر دائم در ایران، این کار توسط بسیاری از آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی انجام می‌شود. خطر این کار در استفاده از دستگاه‌های آلوده و غیر مجاز است که احتمال انتقال بیماری‌هایی مانند ایدز، سل، هپاتیت، بیماری‌های عفونی و میکروبی تا حد زیادی افزایش می‌دهد. زیرا این کار در اکثر مواقع با خون و ترشحات پوستی سر و کار دارد. در صورتی که التهابات و سوختگی در پوست رخ دهد، این التهاب باعث تحریک اپیدرم شده و تحریک این سلول‌ها منجر به افزایش تولید رنگدانه در پوست (خصوصا پوست‌های تیره) می‌شود و این تجمع رنگدانه‌ها در پوست باعث به وجود آمدن لک‌های پوستی می‌شود. کرم پودر دائم یا مزووایت روشی شگفت‌‌انگیز و پیشرفته برای داشتن پوستی شاداب، یکدست و خوشرنگ است که شما را برای مدت زمانی طولانی، از استفاده از کرم پودر بی‌نیاز خواهد کرد. این روش به کمک سوزن‌هایی در ابعاد نانو و به روش میکرونیدلینگ انجام می‌گیرد.

در این مرحله با استفاده از تونر، PH پوست به مقدار بهینه بازگردانده می‌شود که موجب رفع قرمزی و التهاب پوست و آبرسانی به پوست می‌شود. این روش با کاهش میزان ملاتونین پوست، در کاهش میزان چین‌و‌چروک‌های صورت هم مؤثر است. قرمزی و کبودی پوست در روزهای اول طبیعیه و به مرور زمان و با استراحت ، به طور کامل از بین میره مجله خبری میکاپ . در نهایت کرم ترمیم کننده روی پوست زده می شود تا پوست صورت ترمیم و درمان شود. بعد از اتمام کار، روی صورت ماسک مرطوب کننده ای قرار می دهند تا پوست شما تسکین یافته و آبرسانی به آن انجام شود. در مرحله بعدی، با توجه به نوع پوست صورت، از سرم های تقویت کننده و احیا کننده استفاده می کنند تا پوست شما بهبود یابد.

اگر قبلا با این تکنولوژی آشنا بوده‌اید و به تازگی تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید، بهتر است پیش از خرید کرم پودر دائم از تمام جزئیات و عوارض کرم پودر دائم صورت آگاه شوید. از فواید کرم پودر دائم می‌توان به مواردی مانند رفع کک و مک، از بین بردن تیرگی زیر چشم، کمک به جوانسازی پوست و درخشان شدن آن اشاره کرد. همچنین این روش برای تصحیح رنگ پوست بیماران مبتلا به سرطان و افرادی که ضایعات پوستی مانند زخم و جای سوختگی دارند نیز مناسب است. همانطور که میدانید کرم پودرها از طریق تزریق به زیر پوست وارد شده و سپس متخصص پوست با ماساژ دادن پوست کرم پودر وارد شده را در زیر پوست پخش می نماید و موجب می گردد تا رنگ پوست و مدتی معین تغییر رنگ داشته باشد. به همین جهت هر شخصی نمی‌تواند این عمل را انجام دهد زیرا باید پوست شرایط زمینه‌ای را نسبت به پذیرش تزریق کرم پودر دائم داشته باشد. داشتن پوستی زیبا، شفاف و یکدست برای اکثر خانم ها دغدغه ای بزرگ است.