مزووایت چیست مزایا و معایب کرم پودر دائم-لیفت نخ

همانطور که می‌دانید استفاده از کرم پودر باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود، اما کرم پودر دائم یا مزووایت ، منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و به آن‌ها اجازه تنفس می‌دهد. علاوه بر آن، این روش درد و خونریزی ندارد و پس از انجام آن نیز نیازی به استراحت نخواهید داشت. متاسفانه به‌تازگی خیلی از افراد غیر‌متخصص در مراکز غیر‌استاندارد مثل آرایشگاه‌ها کرم پودر دائمی تزریق می‌کنند و با تبلیغات فریبنده هر فرد غیر‌آگاهی را به دام می‌اندازند. اگر با میکرونیدلینگ آشنایی دارید باید بگویم که این روش درمانی نیمه دائم، بسیار شبیه آن است. سرم BB حاوی مواد ضد پیری، آنتی‌اکسیدان‌ها و ویتامین‌هاست که با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های نانو، به لایه‌های بالایی پوست تزریق می‌شود و کمک می‌کند تا پوست برای مدت‌زمان طولانی بهتر به نظر برسد.

  • هر کدام از ترکیبات رایج زیر ممکنه از مواد اولیه طبیعی و یا مصنوعی تهیه شده باشند.
  • زنانی که منافذ بزرگ پوست و چربی دارند کاندید مناسبی برای دریافت کرم پودر با میکروبلیدینگ هستند.
  • تزریق کرم پودر دائم یکی از تکنولوژی های بسیار مدرن و امروزی میباشد، که در واقع در سال ۲۰۱۳ به صورت عمومی وارد بازار شد که توسط یک شرکت لهستانی برای اولین بار به بازار عرضه گردید.
  • در این مرحله با استفاده از شوینده مناسب نوع پوستتان، چربی اضافی پوست از بین برده می‌شود.
  • ال ای دی زرد نوری شفابخش است که در لایه های پوست عمیق نفوذ می کند و باعث جوان سازی ، ترمیم سلول و افزایش گردش خون می شود.

از انجاییکه در میکرونیدلینگ پزشکی به قسمت عمیق درم نفوذ میکنیم ، امکان درمان آکنه و سایز زم ها با القای بازسازی پوست ممکن است . طبق نظر متخصص خود از قرار گرفتن در معرض آفتاب گرفتن حمام آفتاب و سولاریوم به ‌شدت خودداری نمایید زیرا باعث آسیب به بافت پوستی شما می‌شود. مجله خبری میکاپ پیشنهاد می‌کنیم برای انجام این کار به افراد متخصص که دوره‌های مخصوص آن را آموزش دیده‌اند مراجعه کنید. بین ۱۰ تا ۱۲ روز بعد از تزریق، ممکن است روی پوستتان نشانه‌های تغییر رنگ را مشاهده نمایید. در این زمان لازم است از خنثی کننده‌ها یا مکمل‌های رنگ استفاده کنید.

در صورتیکه قصد دارید در کلینیک زیبایی لی لی از طریق کرم پودر دائم، به پوست خود زیبایی ببخشید، می توانید این کار را بهترین هزینه و نهایت دقت و کیفیت انجام دهید. در صورتیکه قصد دارید از هزینه کرم پودر دائم آگاه شوید با ما تماس بگیرید. برای اینکه هزینه کمتری را برای تزریق کرم پودر دائم پرداخت کنید از برندهای متفرقه در کرم استفاده نکنید، زیرا عوارض جبران ناپذیری را برایتان به وجود می‌آورد. ما در سالن لی لی همه این موارد را با نهایت دقت تحت نظر قرار داده ایم. یکی دیگر از مناطقی که کرم پودر دائم و مزووایت بسیار به کار برده می شود ، ناحیه دور چشم می باشد.

تازه های آرایش و زیبایی(سلامت پوست، سلامت مو، لوازم آرایشی، آرایش مو، آرایش صورت و…)

معرفی مراکز زیبایی ، پزشکان متخصص و کلینیک ها در حوزه خدمات زیبایی مانند جراحی بینی ، تزریق ژل و بوتاکس ، تزریق چربی ، جراحی پلک ، جوانسازی پوست ،زایه سازی صورت و… کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیک جدیدی است که میتواند به شما در برطرف کردن لک ها و تیرگی پوست کمک کند. کرم پودر دائم ماتریژن متوسط محصولی بی خطر است برای تمامی گروه های پوستی حساس و معمولی، چرب و خشک توصیه می شود.

آموزش و آشنایی با دستگاه های پاکسازی پوست

افراد زیادی که بسیار به شادابی و سلامت پوست خود اهمیت می دادند و همچنین علاقه زیادی به داشتن آرایش دائم بر روی پوست نظر داشتند از این روش استقبال نمودند. میزان ماندگاری مزووایت بسته به این که مقدار سرم دریافتی شما چقدر است می‌تواند تا یک هفته دوام داشته باشد؛ که اگر می‌خواهید دوام بیشتر داشته باشد لازم است تا جلسات بیشتری را طی کنید. متخصصین زیبایی توصیه می‌کنند که برای ماندگاری مزوایت لازم است تا جلسه دوم هم برای درمان و تزریق سرم انجام شود.

کرم پودر دائم چه عوارضی دارد؟‌ آشنایی با مراقبت های بعد از مزووایت

اما باز هم با توجه به کیفیت پوست ممکن است مدت زمان این تزریق بیشتر یا کمتر گردد .که معمولاً همان زمان ۶ و ۸ ماه را مد نظر قرار می دهیم. کرم پودر دائم یا مزووایت تکنیکی برای جوانسازی پوست هست که مواد رنگی طبیعی رو به زیر پوست تزریق کرده و برای چند ماه شما رو از استفاده از کرم پودر بی نیاز میکنه . این تکنیک منافذ پوست رو نمیبنده و به پوست اجازه میده تا تنفس داشته باشه . تزریق کرم پودر دائم به پوست روشی برای روشن و صاف کردن همیشگی پوست است. در این روش با استفاده از تکنیک میکرونیدلینگ و به کمک سوزن‌های ریز نانو، رنگدانه‌ها و پیگمنت‌ها وارد پوست می‌شوند. تزریق کرم پودر همیشگی برخلاف کرم پودر معمولی منافذ پوست را باز نگه می‌دارد و پوست می‌تواند همچنان تنفس کند.

اگر عملکرد DNA‌ دچار مشکل شود، چرخه سلولی هم تحت تاثیر قرار گرفته و مختل می‌شود. در دراز مدت برخی ترکیبات موجود در کرم پودر همیشگی مثل دی‌اکسید تیتانیوم که رنگ کرم پودر را به وجود می‌آورد، لکه‌های سیاه و هاله‌های تیره در پوست ایجاد می‌کند. این لکه‌های تیره بعضی مواقع حتی با دستگاه‌های پیشرفته مثل لیزر هم محو نمی‌شود. به همین دلیل، بهتر است قبل از تزریق مزو وایت درباره این موضوع به اندازه کافی تحقیق کنید تا با یک ذهنیت باز در مورد آن تصمیم بگیرید. پیش‌تر گفتیم که کرم پودر دائم یک روش شبیه میکرونیدلینگ است که به‌طور نیمه ماندگار، BB کرم(کرم پایه آرایش) را وارد پوست می‌کند. سایت کلینیک زیبایی مرجع معرفی و نوبت دهی کلینیک های زیبایی و کاشت مو در شیراز ، تهران و سایر شهرهای ایران می باشد .

مرکز دکتر تاتو ایران، با مدیریت سرکار خانم دکتر سارا زرین فر، با بیش از 10 سال سابقه و تجربه، تخصصی ترین و جامع ترین مرکز در زمینه آموزش و انجام کلیهخدمات تاتو بدنو آرایش دائم صورت در ایران می باشد. اما معمولاً و عمدتاً تعداد جلساتی که به آن نیاز داریم می‌تواند بین سه تا پنج جلسه در ماه متغیر باشد که ممکن است فاصله بین جلسات از یک ماه تا چند ماه متغیر باشد بهتر است برای انجام این کار با مشاوران ما در دکتر تاتو ایران در تماس باشید تا بتواند شمار به بهترین نحو راهنمایی نمایند. اگر برایتان سوال پیش آمده که کرم پودر دائم چیست ، چه مزایا و معایبی دارد و برای چه کسانی مناسب است، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. ضد آب بودن، اثری فوری و ماندگار و تنوع در انتخاب رنگ از دیگر فواید کرم پودر دائم است. یکی از بهترین کرم پودر های دائم موجود کرم پدر دائم ماتریژن متوسط است که ایده آل برای افرادی با تن پوستی متوسط می‌باشد .