میثم عطر آرایشی آرایش لب رژ لب جامد-لیفت نخ

اگر بتوانید رنگی را انتخاب کنید که با تمام موارد بالا هارمونی داشته باشد، شاهد یک آرایش بی‌نظیر خواهید بود. اگر یک برق لب همراه خود داشته باشید می توانید در طول روز لب های مرطوب و براقی داشته باشید. برق لب ها نیز مانند رژ های مایع در رنگبندی های مختلفی عرضه می شوند. این رژ ها هیچ گونه براقیتی ندارند و ظاهری مات و یک دست ارائه می دهند. وظیفه اولیه و اصلی این مدل از رژ لب همانطور که نامش مشخص است، براق کردن لب ها است.

  • نکته جالبی که باید بدانید این است که پوست لب هم مانند سایر قسمت های بدن در معرض اشعه های مضر خورشید و آسیب های آن قرار دارد.
  • رژ لب‌ها در بافت‌ها، رنگ‌ها و کاربردهای مختلفی از برندهای متفاوتی ارائه می‌شوند تا هر شخصی با هر سلیقه‌ای که دارد بتواند بهترین انتخاب را داشته باشد.
  • بهتر است که قبل از زدن رژلب، لب های خود را با کرم لب آبرسانی کرده و از خط لب برای تنظیم خطوط و منظم استفاده کردن از رژلب استفاده کنید.
  • تاریخچه استفاده از رژلب به 5000 سال پیش برمی گردد که سومریان سنگ های قیمتی را خرد می کردند و از آن برای تزئین لب و چشمان خود استفاده می کردند.
  • برخی از رژ لب ها نیز ممکن است همه ویژگی های بالا را یکجا در خود داشته باشد.

یک محصول آرایشی حاوی رنگدانه، روغن، موم و نرم کننده که برای ایجاد رنگ، رطوبت و محافظت از لب‌ها استفاده می‌شود. مجله خبری میکاپ های مات در سال های اخیر جایگاه خوبی در بازار پیدا کرده اند و به خصوص مورد علاقه جوانان قرار گرفته اند. این رژ لب ها در قالب رژ مدادی و در رنگ های متنوع و جذاب به فروش می رسند.

رژ لب کیکو KIKO Milano Smart Fusion Lipstick Kit 02 – کیت لب با 3 رژ لب روشن

این رژ پوششی کامل بر روی لب ایجاد می کند و بدون ایجاد سنگینی و خشکی برای ساعت ها بر روی لب ها باقی می ماند. فرمولاسیون این محصول حاوی ویتامین E و روغن آووکادو بوده در افزایش نرمی و لطافت لب ها نقش بسزایی دارد. رژ لب مایع گلدن رز بر روی لب ها پخش نمی گردد و پس از مصرف بر روی لب ایجاد چسبندگی نمی کند.رژ لب گلدن رز، پوششی یکدست مات و زیبا را به لب هایتان هدیه می دهد. امروزه با توجه به پیشرفت صنعت تولید محصولات آرایشی و افزایش سطح آگاهی مردم، می‌دانیم سرب یکی از مواد مضر موجود در رژ لب هاست که از عوامل ایجاد سرطان می‌باشد و برای بدن بسیار مضر است.

رژ لب مرطوب کننده پاپ کلینک شماره 06 فاقد جعبه

این محصول هم رنگ زیبا به لب ها می دهد هم یک آبرسان مناسب برای لب ها به حساب می آید. رژ لب ها شخصیت درونی شما را نشان می دهند و رنگ ها و بافت رژلبی که استفاده می کنید بیانگر ویژگی های فردی شما هستند. رژلب های جامد از نوع قدیمی ترین رژلب های بازار هستند که همانطور که از اسمشان پیداست دارای بافت جامدی هستند. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سوراو فقط با ذکر منبع و آدرس لینک سوراو مجاز است. مجله جراحتو، رسانه تخصصی در زمینه زیبایی و پزشکی و یکی از پربازدیدترین وبسایت ها در زمینه معرفی بهترین پزشکان، جراحان و کلینیک های زیبایی تهران و سایر شهرهای ایران می باشد.

برترین رژ لب های جامد

رژلب مایع براق، با برقی که به لب‌های شما می‌دهد، زیبایی و جذابیت خاصی را به شما هدیه می کند. اما ماندگاری کمی هم دارد و برای مدت زمان کوتاهی روی لب می‌ماند. حال که با محبوب ترین وسیله آرایشی دنیا آشنا شدید، شما را با لیستی از بهترین رژ لب های جامد آشنا می کنیم تا با خیالی آسوده اقدام به خرید کنید.

کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. رژهای مایع نسبت به نوع جامد، دوام طولانی‌تری داشته و کمتر پخش شده و ایجاد لک می‌کنند. رژ لب های سبک که حس سنگینی و چسبندگی بر روی لب ها ایجاد نمی کنند. همان طور که از اسمش پیداست، دارای ذرات درخشان اکلیل بوده که جلوه‌ای فوق العاده به لب های شما می ده. تحقیقات اخیر نشان داده زنانی که رژلب می زنند از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار هستند.

شما در زمان خرید رژ لب با تنوع بسیار زیادی از رنگ ها مواجه می شوید که به کمک هر کدام از آن می توانید جلوه ای متمایز به چهره خود دهید. این تنوع رنگی بسیار بالا در زمان خرید رژ لب گاها می تواند گیج کننده باشد. اما اگر به رنگ پوست و نوع آرایش دلخواه خود دقت کنید، خرید رژ لب به یکی از لذت بخش ترین روتین های زندگی شما تبدیل می شود.

به طور خلاصه انواع رژلب از نظر کاربرد و ویژگی به چند دسته براق کننده، ویتامینه، ضد حساسیت، ضد آب و فاقد چربی تقسیم میشن. فروشگاه آرایشی بهداشتی عسل بانو از سال 1382 فعالیت خود را رسما به صورت حضوری آغاز و از سال 1395 بخش فروش اینترنتی را برای محصولات خود راه اندازی کرد. این فروشگاه سرانجام در آذر 98 از وب سایت رسمی خود رونمایی کرد و از آن سال تاکنون محصولات خود را به دو صورت حضوری و غیر حضوری به مشتریان و همراهان همیشگی خود عرضه میکند.

تمام رژ لب ها دارای لوسیون نرم کننده، مواد شیمیایی و طبیعی و رنگدانه هستند. اگر رژ لبی سرب دارد منظور این است که میزان آن بالاتر از حد استاندارد است و گرنه در تمام رژ لب ها سرب وجود دارد. برای بالا بردن ماندگاری رژ لب می توانید قبل از آرایش لب، لب هایتان را با کرم پودر یا پنکک و حتی کانسیلر جامد آغشته کنید سپس به آرایش لب هایتان با کمک خط لب و رژلب بپردازید.