نقد رژگونه زیبایی آته | بلاگر زیبایی بریتانیایی


[unpaid/sample] من فکر می‌کنم بسیاری از شما ممکن است آته را قبلاً بشناسید – او یکی از اعضای ثابت این صبح است و در دنیای ژورنالیسم زیبایی نقش آفرینی می‌کند. از زم، که به یاد دارم او آماده بود تا برند خود و به ویژه محصولاتی با رنگ های فراگیر داشته باشد. بنابراین، با این رژگونه‌های ، متوجه خواهید شد که رنگدانه‌ها زیاد است – هر چه رنگ‌تان عمیق‌تر باشد، بیشتر به آن نیاز خواهید داشت، اما وقتی من این را می‌گویم، درجاتی از نقطه صحبت می‌کنیم، زیرا مقدار کمی با آن‌ها بسیار زیاد است. آنها به شدت رنگدانه شده و دارای پوششی شبنم دار هستند و این کار رنگی “پاپ” را بسیار پر جنب و جوش تر از مبتکر پاپ، بابی براون انجام می دهند.

نقد و بررسی رژگونه زیبایی آته

این فرمول که The Blush of Dreams نام دارد دارای کره کاکائو، عصاره گل ختمی و آلوئه ورا است. من متوجه شدم که برای انتشار بهتر روی پوست بهتر است با قلم مو از انگشت استفاده شود، اما شما به راحتی می تو،د فقط از انگشتان برای آن استفاده کنید. اگر این کار را می‌کنید، فقط انگشت خود را روی رنگ لمس کنید – رنگ‌های قوی دارند – همیشه می‌تو،د ایجاد کنید و نمی‌تو،د کم کنید!

نقد و بررسی رژگونه زیبایی آته

من هر سه مورد را امتحان کردم و همه آنها را پوشیدنی یافتم، حتی عمیق ترین تون، Love Plum Plum. رنگ صورتی واتسون هندوانه و نارنجی Radiant Rav نامیده می شود (این بهترین تطابق من با لحن من خواهد بود).



نقد و بررسی رژگونه زیبایی آته

در این ع،، من عشق آلو آلو را می پوشم، نه رنگی که به طور طبیعی انتخاب کنم و به نظرم خیلی خوب به نظر می رسد!

نقد و بررسی رژگونه زیبایی آته

در نمونه، از پایین به بالا، واتسون هندوانه، Radiant Rav و Love Plum Plum. من هنوز آن را امتحان نکرده‌ام، اما شرط می‌بندم که با یک نقطه از مومیایی‌سازی ،یب شده، این‌ها نیز براق‌کننده‌ای عالی برای لب‌ها خواهند بود. هر کدام 25 پوند هستند اینجا.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/ateh-beauty-blusher-review/