نقد و بررسی ریمل elf Lash N Roll


[unpaid/sample/affiliate/ad] اگر ،ی تبلیغ Jennifer Coolidge x elf را برای پرایمر این برند در تعطیلات Super Bowl جلب کرد، فکر می‌کنم قبول خواهید کرد که این یک استاد ک، در سرگرمی‌های تبلیغاتی بود. مدت‌هاست که گفته‌ام جن در حال ساخت لوازم آرایشی برای خانم‌های مسن‌تر است بدون اینکه بداند آنها این کار را انجام می‌دهند. فکر کنم الان میدونن افسانه ای وجود دارد که ،ن مسن تر دارند تن پولی که باید برای لوازم آرایشی ،ج کنید و اگرچه این برای برخی صادق است، اما برای بسیاری مطلقاً اینطور نیست. یک روند فعلی در TikTok برای #تاثیرگذاری وجود دارد که واقعاً لحظه بیدار شدن ژنرال Z و ژنرال Y است تا اینکه آنها واقعاً به بیشتر آرایش/مراقبت از پوست خود نیاز ندارند. این روندی است که از مردم می‌خواهد در مورد مصرف خود فکر کنند و همچنین از برندها برای تقویت این مصرف فراخو، می‌کنند. ی،ی دوستش دارم من ژنرال X هستم – مادرم حدا،ر سه رژ لب داشت (به غیر از زم، که استی لادر برایش فرستاد – بله، استی واقعی که مهمان یکی از رویدادهای مد پدرم بود) و منتظر یکی بود. قبل از ،ید دیگری کاملا تمام شود. تصور کن!

نقد و بررسی ریمل elf Lash N Roll

بخشی از پرسش از مصرف این است که ببینیم چه مقدار از پول ما صرف روندها، مدها و بر،ب ها می شود. من اعتراف می‌کنم که من عاشق یک بر،ب هستم، اما به نظر می‌رسد زمان آن رسیده است که از محصولاتی دفاع کنیم که در واقع به کارت‌های اعتباری ما فشار نمی‌آورند و آن‌ها را به کالاهای ضروری جدید تبدیل نمی‌کنند. یکی از بزرگ‌ترین بحث‌هایی که تا به حال با یک روابط عمومی داشتم، در مورد فشار مصرف بود – یادم می‌آید به او گفتم، «تو آنچه را که من می‌بینم نمی‌بینی»… و منظورم تصویر بزرگ‌تر ناامیدی از داشتن «چیزها» بود. هزینه نداشتن چیزهایی که بیشتر مورد نیاز بود. فکر می‌کنم اگر بتو،د 6 پوند برای یک ریمل ،ج کنید و احساس کنید در اوج دنیا هستید، برنده هستید. من طنز را درک می کنم که ،ی هستم که روز خود را صرف نوشتن در مورد چیزهایی می کند که هیچ ، واقعاً به آنها نیاز ندارد، اما همیشه امیدوار است که فشار هرگز وجود نداشته باشد. آنها وجود دارند، شما ممکن است آنها را دوست داشته باشید، هرگز به آنها “نیاز” ندارید.

نقد و بررسی ریمل elf Lash N Roll

این Lash N Roll در عمل است و صادقانه بگویم که 6 پوند به خوبی ،ج شده است. این مایل به مشکی است، بنابراین ظاهری عالی برای مژه‌ها دارید، برس سیخ‌دار، لاغر و منحنی دارد، بنابراین کاربرد آن به صورت دودل است و به تمام مژه‌های ریز می‌رسد. لک یا پوسته پوسته نشده است. این تام فورد نیست – نیازی به این کار نیست، زیرا دقیقاً کاری را که باید برای بیش از یک پنج سال انجام می‌دهد و آن را به خوبی انجام می‌دهد. این است اینجا و مطمئن شوید که رنگ مشکی را به جای مشکی انتخاب کرده اید، اگرچه به نظر می رسد نسخه قهوه ای تیره در راه است.

نقد و بررسی ریمل elf Lash N Roll

من همچنین در جمعه های تابست، برنزه کننده الف Luminous Putty را می پوشم که کمی متالیک دارد – همچنین 6 پوند اینجا. من آن را روی گونه هایم می پوشم و همچنین روی پلک هایم که فقط یک لکه رنگ و تار می دهد. این محصول بسیار قدیمی‌تر است – نرم‌کننده و کاربردی آسان (نیازی ندارید نزدیک آینه ذره‌بین بروید – فقط یک ضربه روی نوک انگشت مستقیماً به درب آن بزنید) و ظاهری کمتر و شیک‌تر. از نظر مصرف دو در یک است. همچنین این ایده را تغییر می دهد که چون سن شما بزرگتر است، باید بیشتر روی آن هزینه کنید. شما این کار را نمی کنید. پایه من Bourjois است که از حافظه 10 پوند است.

جن

همچنین در جدیدترین مجموعه جدید – مراقب مجموعه Good Vibes Only باشید که نوعی قدرت گل، چرخشی، شعله ور و پلتفرم الهام بخش من است. ست برس تنها چیزی است که مرا می گیرد زیرا پیراهنی دارم که بی شباهت نیست! 10 پوند است اینجا. اگر جن یک پیراهن با این الگو درست می کرد، آن را می پوشاندم!

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.


منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/elf-lash-n-roll-mascara-review/