نکات کاربردی برای آرایش صورت گرد و چاق خدمات آرایش در منزل-لیفت نخ

کانسیلر از آن دسته محصولاتی می‌باشد که طرفداران زیادی دارد. بسیاری از خانم‌ها هستن که به دلیل داشتن پوستی زیبا از کرم پودر استفاده نمی‌کنند و فقط به کمک یک ضدآفتاب خوب و یک کانسیلر جای جوش، لکه‌ها، سیاهی دور چشم خود را پوشش میدهند. برای آرایشی طبیعی‌تر هنگام خرید کانسیلر نیز همانند کرم پودر می‌بایست پایه رنگ پوست فرد در نظر گرفته شود. شما می توانید از رژ لب کرمی خود به عنوان سایه چشم استفاده کنید و به این طریق آرایشی همرنگ و هماهنگ داشته باشید.

  • برای کانتور صورت گرد ابتدا باید با رنگ تیره خطوطی را روی فک، زیر استخوان گونه، بالای پیشانی، چانه و روی بینی کشید.
  • برای داشتن یک آرایش ماندگار که طولانی مدت بر روی پوست شما باقی بماند، بهتر است از انواع محصولات ضد آب مانند ریمل ، خط چشم و… استفاده کنید.
  • سعی کنید تونری را انتخاب کنید که پوست را خشک نمی‌کند و رطوبت آن را حفظ می‌کند.
  • این را به خاطر داشته باشید که آرایشی زیبا و دلنشین است که در آن اغراق نشده باشد و زیبایی طبیعی چهره حفظ شده باشد.

چنانچه پیش از رژ زدن کمی پودر به لبهایتان بزنید دوام رژ بر روی لبها افزایش می یابد. برای حفظ فرم لبها و جلوگیری از خشک شدن و پوسته پوسته شدن لبها پیش از رژ زدن کرم ویتامین E به لبها بزنید و برای پاک کردن رژ لب، لبها را با گلیسرین پاک نموده آنگاه بشویید. گونه هر شخص، دارای رنگ خاصی است و این رنگ در اشخاص مختلف، متفاوت است. البته رژ گونه را میتوانید با توجه به فرم صورت، به شکل های مختلفی روی صورت اجرا کنید. مرطوب کننده ای با کیفیت استفاده کنید که با نوع پوست شما سازگاری داشته باشد. مرطوب کردن پوست کلید دست یافتن به آرایش طبیعی است و باعث میشود بعد از اعمال لوازم آرایشی پوست همچنان واقعی بنظر برسد.

چون در دوره های فنی و حرفه ای سبک های مختلف میکاپ آموزش داده نشده و تسلط پیدا کردن به آنها تنها با تمرین و کسب دانش و مهارت بدست می آید. موقع رژ زدن، رژی را انتخاب کنید که منعکس کننده شخصیت روانی و درونی شماست. اینکار نه تنها سبب می شود که طرح و خط اصلی لب شما معلوم شود بلکه می شود ميزان رنگ رژ روی لب را کنترل کرد. برای مجله خبری میکاپ پوشاندن قرمزی پوست و لکه های باقی مانده و جای قرمز جوشها میتوانید از کانسیلر همرنگ رنگ پوست هم استفاده کنید. کانسیلر را به خوبی روی صورت پخش کنید تا کاملاً با کرم پودر یکی شود و لبه های آن پیدا نباشد. اگر می خواهید بدون تزریق ژل و جراحی پلاستیک فرم چهره خود را تغییر دهید این کار را به مجموعه حرفه ای هماناز بسپارید.

با آرایش چگونه صورت گرد را کشیده ‏تر کنیم؟

اگر تیرگی دور چشم دارید یا لک های عمیق و تیره روی پوستتان به چشم میخورد، با کانسیلر آنها را از بین ببرید. با بهره مندی از میکاپ آرتیست های حرفه ای تمام آموزش های لازم برای آرایش صورت از پایه تا پیشرفته و تکنیک های آرایش عروس را ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های پایین صفحه تماس بگیرید. ریمل مرغوبی انتخاب کنید و تنها یک لایه از آنرا به مژه ها بزنید.

در نهایت به این موضوع توجه کنید که باید تعادل را در چهره تان به وجود آورید و می توانید با رژ گونه این کار را انجام دهید. برای آن که دوام رژ لب شما بیشتر شود می توانید پرایمر سایه چشم را ابتدا به لب هایتان بزنید و سپس رژلب بزنید. در صورتی که می خواهید لب های خود را بزرگتر و یا کوچکتر نشان دهید، بهتر است از خط لب استفاده کنید. برای آن که زیبا و تمیز رژلب بزنید ابتدا دور لب را کرم پودر بزنید و سپس کار خود را شروع کنید.

انتخاب سایه متناسب با رنگ چشم

اگر علاقه زیادی به استفاده از ریمل ضدآب دارید می‌توانید استفاده از آن را برای فصل تابستان بگذارید. مدل دیگری از فیکس‌کننده‌های آرایش، پودر‌های ثبیت‌کننده بی‌رنگ هستند و کارکرد شبیه به اسپری‌های فیکساتور دارند. از این به بعد دیگر از بی‌دوام بودن آرایشتان شاکی نخواهید بود. از وسط صورت خود شروع کنید و به سمت بیرون حرکت کنید و لایه اولیه مایع را مخلوط کنید. در هنگام پخش کردن این لایه در سطح پوست پخش می‌کنید مطمئن شوید که آن را کاملاً فشرده می‌کنید.

زیرا تونر باعث تنظیم PH و تمیزی کامل صورت می‌شود و به دنبال آن کرم مرطوب کننده نیز به نرمی و لطافت بیشتر آن کمک می‌کند. خیلی از خانم ها روش های عادی و روزمره ای برای آرایش صورت خود در نظر دارند و ممکن است همیشه از همان مدل استفاده کنند. تغییر در سبک آرایش ممکن است سخت باشد و احتمال این را بدهند که این مدل آرایش به ما نمی آید در صورتی که این گونه نیست.

اگر از کانسیلر برای به حداقل رساندن عیوب و لک‌ها استفاده می‌کنید آن را مستقیماً روی همان نقاط اعمال کنید. حالا چگونه آن را انتخاب می‌کنید؟ رنگ لایه اولیه را روی چانه خود امتحان کنید. اگر بعد از زدن آن روی چانه کاملاً محو شود بدون هیچ آثاری از مخلوط رنگ شما رنگ مناسب خود را یافته‌اید.

خیلی مهم است که بعد از استفاده از هر پاک کننده‌‌ی آرایش، از مرطوب کننده استفاده کنید. قبل از استفاده از مرطوب کننده منتظر خشک شدن کامل پوست خود نباشید. بهتر است زمانی که پوست مرطوب است، مرطوب کننده را مستقیم روی پوست خود بمالید.

قبل از آن که بخواهیم انتخابی داشته باشیم برای رژ گونه بایستی به فرم صورت و همچنین رنگ پوستمان به خوبی توجه کنیم و بر اساس شرایطی که داریم اقدام به خرید نمایم. اما همانطور که گفته شد جدای از فرم صورت، رنگ پوست نیز در انتخاب تاثیر گذار می باشد.پاکسازی صورتدر آرایش بسیار مهم است. قبل از اینکه بخواهیم نکات و مراحل آرایش صورت را به شما آموزش دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که سلامت و مراقبت از پوست صورت از یک آرایش زیبا مهمتر است. پس همیشه با در نظر گرفتن این موضوع صورت خود را آرایش کنید و یا مواقعی که با آرایشگاه یاسالن زیباییمی روید این موضوع را یادآوری کنید. قبل از اینکه بخواهید هر نوع مواد آرایشی برای پوستتان استفاده کنید، بهتر است تا از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید. توجه داشته باشید که شما باید مرتبا روزانه سه مرتبه از مرطوب کننده مناسب پوست خود استفاده کنید.