هدیه کریسمس SOS با پای زیبایی | آگهی


بله، دوباره به آن نقطه رسیده است: زم، که ما متعجبیم که دسامبر کجا ناپدید شده است و چرا نمی‌تو،م مانند آن افرادی باشیم که لیست هدایای کریسمس خود را در ماه اوت برنامه‌ریزی می‌کنند و همه آن‌ها را تا اواسط ،یداری و بسته بندی می‌کنند. اکتبر. اما اگر شما هم مثل من هستید (یا مثل آقای AMR، که حتی تا 22 سالگی به هدایا فکر نمی‌کند)، نترسید: من با هر بودجه‌ای، چند هدایای زیبایی را به شما می‌دهم که به راحتی قابل سفارش هستند.

اطلاعات آگهی: این پست حاوی تبلیغی برای Beauty Pie است

من سال‌هاست که با Beauty Pie کار می‌کنم، اما هنوز هم وقتی می‌بینم که یکی از جعبه‌های صورتی خاص آن‌ها آمده است، همان هجوم هیجان را احساس می‌کنم. Beauty Pie دائماً محصولات جدید و نوآورانه را عرضه می کند – از سرم های فوق العاده گرفته تا شمع های خوش عطر – و باز ، اقلام از دستمال کاغذی صورتی کم رنگ همیشه لذت بخش است.

ناگفته نماند که هر عاشق زیبایی بالای ماه خواهد بود تا در جوراب های کریسمس خود چیزی از Beauty Pie دریافت کند و بنابراین من چند کراکر مطلق را انتخاب کرده ام. به یاد داشته باشید که Beauty Pie یک باشگاه اعضای زیبایی است، بنابراین اگر ثبت‌نام کنید، همه محصولات را با قیمت بسیار پایین‌تری دریافت می‌کنید – Beauty Pie محصولات خود را در آزمایشگاه‌های پیشرو جهان تولید می‌کند، اما چون مستقیماً به شما می‌فروشند، تمام ،ده‌فروشان واسطه را حذف می‌کنند. هزینه ها بنابراین در ازای پول خود زیبایی لو، بیشتری دریافت می کنید.

در صورت ثبت نام از کد RUTHSENTME استفاده کنید و 10 پوند تخفیف سالانه دریافت خواهید کرد. اگر آماده ثبت نام نیستید، این واقعیت نسبتاً عالی را بد،د: در حال حاضر می‌تو،د با استفاده از کد BEAUTY50، 50٪ تخفیف برای همه قیمت‌های غیرعضو دریافت کنید (بنابراین این قیمت ،ده‌فروشی کامل و معادل است).

بنابراین برای جمع بندی، با ثبت نام، قیمت اعضا را دریافت می کنید (از کد استفاده کنید RUTHSENTME)

یا

شما می تو،د بدون نیاز به عضویت، 50٪ تخفیف از قیمت های وب سایت دریافت کنید، از BEAUTY50 استفاده کنید

این معامله معمولی نیست و به این م،ی است که می‌تو،د محصولاتی را بدون نیاز به تعهد به عضویت امتحان کنید، بنابراین اگر زم، برای این کار وجود داشت، پس همین است! می تو،د با کد Beauty Pie در اینجا ثبت نام کنید یا ،ید کنید.

خوب، حالا که به سخنر، تد کوچک من در مورد قو،ن ،ید Beauty Pie گوش دادید، ایده های هدیه من در اینجا آمده است:

اولین مورد کوچک و شیرین و کامل است: سه گانه Unlipstick در هیچ چیز روشن نیست. این مجموعه کوچک حاوی محفظه رژ لب آلومینیومی بازیافتی Keep This است که می تواند بارها و بارها با هر سایه Unlipstick که ترجیح می دهید استفاده شود. سپس خود Unlipstick و خط لب واندرجل همسان. Unlipstick نام خود را به این دلیل گرفته است که احساس می‌کند اصلاً چیزی نمی‌پوشید – بسیار سبک و شفاف است – اما لکه‌ای شیک و طبیعی به لب‌ها می‌دهد. مثل یک رنگ لب کم رنگ. این زیباست و این سایه، هیچ چیز روشن نیست، شاید مورد علاقه من باشد. فقط بی نهایت پوشیدنی

Unlipstick را در Nothing On ب،ید – ۲۷ پوند با کد BEAUTY50 یا ۲۲ پوند با عضویت اینجا.

اگر شما می خواهید واقعا به ،ی معرفی شگفت انگیزی از آرایش Beauty Pie بدهید، در این صورت کیت های جدید پتی دوبروف عالی هستند. یک “نگاه کامل در یک جعبه (مخملی)” آنها دارای اقلام مختلف آرایشی هستند که ممکن است فکر نکنید برخی از آنها را امتحان کنید یا از آنها استفاده کنید، بنابراین به این م،ی است که محصولات و تکنیک های جدیدی را کشف می کنید. من کیت پرفکت لب قرمز را دوست دارم.

برای خواهری که قبلاً یک معتاد به لب قرمز است یا بهترین دوستی که در آرایش گیر کرده است، این یک لذت مطلق است. پالت چشم همراه نیز به طرز خنثی خنثی است و خیلی براق نیست، بنابراین می‌تو،د در تمام طول سال از آن استفاده کنید و یک خط چشم روشن‌کننده، یک هایلایتر فوق‌العاده، یک ریمل حجم‌دهنده قهوه‌ای و یک برس چشم دو طرفه و همچنین لب قرمز بسیار مهم وجود دارد. مداد رنگی

این محصول بسیار با قیمت 150 پوند است، اما، البته، این Beauty Pie است، بنابراین در واقع 150 پوند قیمت ندارد:

کیت لب قرمز پرفکت پتی دوبروف را ب،ید – ۷۵ پوند با کد BEAUTY50 یا ۶۹ پوند با عضویت اینجا.

اگر آرایش بیش از حد شخصی به نظر می رسد و در مورد انتخاب سایه ها عصبی هستید، هدیه ای بهتر از مجموعه ای از برس های آرایشی با کیفیت برتر وجود ندارد. بسیاری از مردم هیچ ایده ای در مورد برس های آرایشی و اینکه چگونه می توانند روش شما را تغییر دهند، ندارند. آیا مادر شما هنوز با آن فوم های کوچک سایه چشم می زند؟ آیا پسر عموی شما شکایت دارد که فونداسیون او لکه دار است اما آن را با استفاده از یک تکه اسفنج قدیمی استفاده می کند؟ آیا عمه شما (اینجا از اقوامش خالی شده است) چشمانش را شبیه به ضرب المثل های p*s،les در برف می کند، زیرا او بدون اینکه هرگز با هم مخلوط شود، خط چشم را دور و اطراف چشمش حلقه می کند؟

این یک سرمایه گذاری است. آنها باید یک باشند خیلی عمه/پسرخاله/مامان خوب اما مجموعه براش آرایشی لو، چیزی شبیه به حلال مشکلات است و فکر نمی‌کنم ،ی از ده براش ظریف ساخته شده که ،یب، صاف و به‌،وان کامل می‌شوند ناامید شود. من مخصوصاً از انتخاب خوب برس‌های تکمیل کننده پوست خوشم می‌آید – گاهی اوقات شما فقط یک برس زیرسازی با سطح صاف و بقیه برس‌های چشمی هستند – و برس سبک و فن دار برای استفاده از زمزمه‌های پودری. با شکوه

،ید ست برس آرایش لو، – 125 پوند کاهش از 250 پوند با کد BEAUTY50 یا 90 پوند با عضویت اینجا.

بیایید به سراغ عطر و ایمن ترین گزینه برای هدیه دادن برویم که همیشه عطر خانه است. شمع های Beauty Pie عالی هستند – زمان سوختن طول،، استایل مدرن و عطرهایی که گاهی اوقات کاملاً عجیب و غریب و غیرعادی هستند. نه “انجیر اصلی” و “نارنجی معمولی” شما در اینجا!

مورد علاقه من تنباکو، چوب سدر و و،ل است. بوی یک کتابخانه قدیمی یا یک اتاق مطالعه در یکی از آن کلوپ های لندن می دهد که دیوارهای چوبی و صندلی های راحتی چرمی دارند. برخی از شمع‌های تنباکو روی چیزهایی مانند عود سنگین هستند و به نظر من آن‌ها را برای خانه کمی طاقت‌فرسا و پس از اصلاح می‌دانم، اما این یکی: BINGO! این فقط بسیار دودی و جذاب است و و،ل به آن لبه شیرینی می دهد که از بوی مرد گران قیمت جلوگیری می کند. نه اینکه “مرد گران قیمت” ایرادی دارد، فقط نمی‌خواهم وقتی نمی‌توانم او را ببینم، بی‌صدا در خانه پرسه می‌زند.

،ید تنباکو، چوب سدر و شمع و،لی – 30 پوند با کد BEAUTY50 یا 20 پوند با عضویت اینجا.

رایحه ای برای پوست در حال حاضر و گزینه های بسیار زیبایی وجود دارد. Beauty Pie عطرهای کاملاً ساده را انجام نمی دهد. همیشه یک ضربه غافلگیرکننده از چیزی در اینجا وجود دارد و یک پیچ و تاب چیز دیگری آنجا. را نارنجی مطلقبه ،وان مثال، طعم سبک و تازه یک ادکلن تابست، را دارد اما با پایه ای گرم و چوبی که آن را جذاب و خاکی نگه می دارد. پیاده روی در جنگل یک پتوی ترمه از رایحه ای با نت پودری کهربایی است که در پس زمینه کاملاً غیرمعمول یک جنگل زمست، تنظیم شده است. هیچ چیز ساده ای در مورد این عطرها وجود ندارد!

،ید عطر – 50 پوند با کد BEAUTY50

ایده های هدیه دیگری نیز در این زمینه وجود دارد سایت Beauty Pie پس مرور خوبی داشته باشید – من همچنین پست های وبلاگی با انتخاب های مراقبت از پوست مورد علاقه خود دارم در صورت نیاز به الهام بیشتر – کلیک کنید اینجا خواندن.

برای شنیدن گفتگوی من از طریق انتخاب هدیه، ویدیوی زیر را تماشا کنید:


منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/christmas-gifting-sos-with-beauty-pie-ad/