هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین

پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. این هندپیس در بین سایر هندپیس ها محبوب ترین بین زیبایی شناسان است. ارتعاش الکتریکی را با بار در ثانیه به ارتعاش مکانیکی با هزاران هزار بار در ثانیه تغییر می دهد.

  • هنگامی که چربی اضافی و سلول‌های مرده روی سطح پوست و همچنین در اعماق منافذ قرار دارند، پوست فرد کدر و ناهموار به نظر می‌رسد.
  • اگر در پی یک روش غیرتهاجمی هستید و به نتایج موثر و عالی نیاز دارید، این درمان برای شما بهترین گزینه است.
  • این دستگاه عیوب پوستی را کاهش می دهد که شامل آثار آکنه، زخم جراحی و لکه های پیری هستند.
  • استفاده از پرتو LED سبب بهبود خاصیت ارتجاعی پوست، کاهش چین و چروک و نشانه‌ها سالخوردگی می‌شود.
  • درست است که هیدروفیشیال برای همه افراد با انواع پوست مفید است، اما افرادی هم باید از این روش درمانی خودداری کنند.

این روش مانند روش میکرودرم ابریژن برای انواع رنگ پوست ایمن و کاربردی است. همانطور که به صورت خلاصه در ابتدای این مقاله گفتیم، هیدرودرم صورت نوعی روش احیا و جوانسازی پوست مانند میکرونیدلینگ محسوب شده که پس از آن پوست صورت شفاف و بسیار نرم میشود. برای انجام این روش درمانی نوعی دستگاه به اسم قلم هیدرودرم طی چهار مرحله عملیات درمانی را آغاز میکند. اولین مرحله شامل پاکسازی پوست و مرحله بعد نوبت لایه برداری آن است. در مرحله سوم سلول های مرده از پوست خارج شده و در آخر نیز آبرسانی پوست انجام میشود. در ضمن هیدروفشیال مانند هایفوتراپی غیر تهاجی بوده و بسیار کارآمد و ایمن است.

چه گزینه هایی برای توقف مشکلات پوستی وجود دارند؟

از این هندپیس برای از بین بردن سلول های مرده به وسیله امواج با فرکانس بالا ،پاکسازی پوست صورت و تخلیه جوش های سر سیاه استفاده می شود. هیدرودرم که نام دیگر هیدروفیشیال است گاها با هیدرودرم ابریژن اشتباه گرفته می شود چون این دو دستگاه و دو درمان شباهت های زیادی باهم دارند. جهت رفع مواردی مانند آکنه یا تیرگی پوست به چندین جلسه درمانی جهت مشاهده رضایت‌بخش نیاز می‌باشد. جهت دستیابی به نتیجه بلندمدت، توصیه می‌شود که هر چهار تا شش هفته از هیدروفیشیال پوست به همراه محصولات مناسب مراقبت از پوست استفاده شود. در واقع میل طبیعی انسان به زیبا بودن او را به سمت استفاده از روش‌های طبیعی یا عمل‌های زیبایی سوق میدهد. برخی افراد برای داشتن چنین پوست رویایی از محصولات مراقبت پوستی یا سایر روش های دیگر مانند هیدروفیشیال استفاده میکنند.

جدیدترین مدل دستگاه های هیدروفیشیال

قلم هیدرودرم با داشتن چند قطعه مختلف که بر روی سر آن نصب میشود، عملیات مختلف و خاصی را روی صورت پیاده سازی میکند. برای انجام هیدرودرم ابتدا باید صورت پاکسازی شود؛ سپس قلم هیدرودرم با سایش آهسته و خیلی ملایم لایه برداری پوست را شروع میکند. پس از از اینکه لایه سلولهای مرده پوست صورت برداشته شد؛ آلودگی و چربی اضافه پوست و جوشهای سرسیاه از منافذ عمیق روی پوست صورت توسط خاصیت مکش قلم هیدرودرم بیرون آورده میشوند. این خاصیت مکندگی به صورت ملایم، روی پوست همانند ماساژ عمل میکند و باعث افزایش گردش خون در آن ناحیه از از صورت میشود. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود.

دستگاه های هیدروفیشیال از برند های مختلف تفاوت هایی با یکدیگر دارند. در ادامه به معرفی چند نمونه از مهم ترین دستگاه های هیدروفیشیال می پردازیم. اطلاعات تکمیلی راجع به هر محصول را می توانید با مراجعه به صفحه محصول مورد نظر در بخش فروشگاه نوآوران سلامت بیابید. هیدروفیشیال پوست برای همه افراد در تمامی سنین و برای تمامی انواع پوست مناسب است. این دستگاه جدیدترین و پیشرفت دستگاه برای جوانسازی پوست بدون لیزر است.

ترکیب پاکسازی، لایه برداری، تخلیه منافذ، آبرسانی و محافظت آنتی اکسیدانی به طور همزمان، در نتیجه پوستی شفاف تر و زیباتر بدون هیچ گونه ناراحتی یا از کار افتادگی ایجاد می کند. انواع دستگاه هیدروفیشیال ۸ و ۹ کاره موتور سبک و سنگین در فروشگاه تاتو مرکزی موجود است. هیدروفیشیال موتور سبک و سنگین به لحاظ شکل ظاهری کاملاً مشابه هستند اما نوع موتور سنگین قدرت و کیفیت بسیار بالاتری دارد. اسکرابر پوست یا همان اتوی صورت بوسیله ارتعاش و لرزش، به تمیز کردن و پاکسازی پوست از سلول های مرده و از بین بردن جوش سرسیاه کمک می کند.

این اتفاق ناگوار باعث بروز انواع جوش های سرسفید و سرسیاه و یا در مراحل حاد باعث ایجاد آکنه میشود. اینجاست که هیدرودرم صورت با استفاده از لایه برداری سلول‌های مرده پوست، این آلودگی ها را از داخل منافذ بیرون میکشد. به این صورت که پس از اتمام پاکسازی و لایه برداری پوست، درخشندگی و شفافیت قابل توجهی به آن برمیگردد. BIO باعث بهبود و ترقی بخشیدن به حالت طبیعی پوست صورت ، که دارای خاصیت استحکام برای شل شدن پوست است ، می دهد تا به هدف تقویت زیبایی برسد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند.