هیدرافیشیال 7 کاره آنالیزور دار پوست نیو فیس هیدروفیشیال موتور سنگین-لیفت نخ

همان طور که گفته شد تولید اکسیژن هیدروژن همراه با اسانس، به سرعت در لایه درم از طریق تزریق فشار بالا برای تامین مواد مغذی نفوذ کرده در نتیجه کاهش چین و چروک، سفید، روشن و جوانسازی پوست اتفاق می افتد. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. دستگاه هیدروفیشیال با استفاده از یک روش مکش مارپیچ آلودگی های پوست را از بین برده و با باز کردن منافذ پوست دسترسی مواد مراقبتی را به لایه های پوست بهتر می کند و سرم را به عمق پوست می رساند. این روند درمانی بدون درد بوده و در سالن های زیبایی انجام می شود و با نتایج فوری و بلندمدت برای انواع پوست ها همراه می باشد و دارای دوره ی نقاهت نیز نمی باشد.

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد. یک هفته پس از بوتاکس و دو هفته پس از تزریق ژل بهترین زمان برای استفاده از هیدروفیشیال پوست است. •تا ۲۴ ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید.

  • یک جلسه درمانی را معمولا کسانی انجام می دهند که می خواهند در یک مراسم خاص حاضر شوند و نیاز دارند که پوستشان شفافیت بیشتری داشته باشد.
  • دستگاه فرکانسی 4 سری پرتابل جزو بهترین محصولات هیدروفیشیال می باشد.
  • ممکن است این روش بهترین گزینه برای افرادی که دارای رزاشیای فعال، مویرگ‌های آسیب‌پذیر، زگیل، زخم‌های باز، پسوريازيس و دیگر مشکلات پوستی هستند، نباشد.
  • ماساژ اولتراسونیک چیست؟ استفاده از سونوگرافی از موج فراصوتی با فرکانس بالا (۱۰۰۰۰۰۰/۳۰۰۰۰۰۰) برای ترویج گردش خون انسان و سرعت بخشیدن به سوخت و ساز بدن شوک می کند.
  • از این هندپیس جهت جذب مواد مغذی به لایه های پوست همراه با امواج فراصوت استفاده می شود.

درمان با استفاده از فناوری گرداب برای تمیز کردن ، لایه برداری ، عصاره گیری و آبرسانی همزمان ، پوست را با استفاده از فناوری گرداب کاملاً تقویت می کند. این ابزارهای درمانی اسپا تسکین دهنده و نیرومند را با فناوری پیشرفته پزشکی ادغام می کند تا به نتایج پایدار فوری دست یابد. اسپری یا جوش شیرین Hydro Oxygen Jet Spray یا محصول آرایشی را می توان درون بطری استیل ضدزنگ پر کرد. با فشار زیاد ، مواد مغذی و اکسیژن روی ناحیه پوست پاشیده می شوند که جذب مواد مغذی به حداکثر جذب ، تمیز کردن پوست و جوان سازی پوست را تا حد زیادی تقویت می کند. همچنین تروکالا با دارا بودن مجوز های معتبر و لازم جهت فروش اینترنتی و داشتن درگاه های پرداخت معتبر بانکی و پشتیبانی قوی سعی دارد خریدی آسان و مورد اعتماد را برای مشتریان عزیز فراهم کند.

از این هندپیس برای لیفت چین و چروک نقاط سطحی مانند دور چشم استفاده می شود. از این هندپیس جهت جذب مواد مغذی به لایه های پوست همراه با امواج فراصوت استفاده می شود. این رنگ هم لک و کک و مجله خبری میکاپ مک را درمان می کند و یک درمان عالی نیز برای آفتاب سوختگی و رنگ گرفتگی محسوب می شود نور سبز، پوست را بدون استفاده از محصولات روشن کننده، روشن می کند و از پیری زودرس جلوگیری می کند.

توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال ۷ کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. هر جلسه هیدروفیشیال حدود 45 تا 60 دقیقه زمان میبرد و هیچ درد خاصی ندارد. در واقع شما فقط یک قلم سرد را حس میکنید که به آرامی روی پوست صورت حرکت میکند و آن را غلغلک میدهد. این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید. فوتوفیشیال IPL اغلب برای افراد که دارای مشکلات پوستی حساسی مانند رزاشیا هستند استفاده می‌شود و درمانی نسبتاً ملایم به شمار می‌رود. بیماران می‌توانند درمان فوتوفیشیال را در کمتر از ۳۰ دقیقه انجام دهند و سپس به فعالیت روزانه خود ادامه دهند.

دستگاه هیدرافیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینیکی نیوفیس برند سایان موتور سنگین

اکسیژن که به ویتامین ها و سایر عصاره های مغذی تزریق می شود ، یک هدف اساسی را برای تکمیل سلامت پوست و فراهم آوردن پوست های نرم و صاف بیشتر با خطوط و چین و چروک های بسیار کمتر قابل مشاهده فراهم می کند. شستشوی التراسونیک پوست به دلیل توانایی آن در بهبود گردش خون – راز درخشش پوست ، به طور گسترده در سالن های زیبایی و کلینیک های زیبایی استفاده می شود. ارتعاشات با فرکانس بالا به طور موثری جوش های سرسیاه ، سلول های مرده پوست و خاک را از بین می برد و به پوست شما اجازه می دهد تا پاکیزگی خود را دوباره به دست آورد.

هیدروفیشیال سبب جوان‌سازی پوست می‌شود

استفاده از بوتاکس و فیلر در روز به کارگیری هیدروفیشیال (ولی پس از آن) امکان‌پذیر است. در این روش از اسید ملایم (5/7 % گلیکولیک اسید و 5/2 % سالیسیلیک اسید) استفاده می‌شود به همین علت ممکن است مقداری حس سوزش ایجاد شود. بسیاری از افراد حس ناشی از هیدروفیشیال را با ماساژ ملایم مقایسه می‌کنند. هیدروفیشیال صورت در طول مدت زمان 30 دقیقه، سبب بهبود وضعیت کلی پوست شده و باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. سرعت، عمق سوزن و حجم مواد تزریقی براحتی قابل تنظیم است و این مسئله باعث شده که استفاده از آن برای تزریقات بسیار راحتتر از سرنگ‌های انسولین باشد. اسپری ایربراش هیدروفیشیال جهت اکسیژن رسانی و تولید سلول یونی اب موثر در ابرسانی است.

میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند.