هیدرودرم هیدروفیشیال لیست قیمت ۱۴۰۰ مجموعه تخصصی پزشکی رخ آرا-لیفت نخ

می‌توان از هیدرودرم (هیدروفیشیال) به عنوان درمان و حتی نوعی از پیشگیری استفاده نمود. این کار موجب می‌شود تا نتایج به دست آمده ماندگاری بیشتری داشته و پوست مراقبت لازم را دریافت کند. اگر هدف‌تان بهبود یا درمان هر کدام از این مشکلات پوستی و جوان‌سازی پوست است ، توصیه می‌شود تا بسته به مشکل خود طوری برنامه‌ریزی کنید که در هر هفته یک جلسه درمان داشته باشید. دسته ار اف دو قطبی با تولید جریان بیولوژیکی شبیه سازی شده انسانی میتونه از طریق پوست به درون سلول های عضلانی بره و با استفاده از ATP انرژی موجود در داخل سلول، سلول ها را قادر به بازیابی مجدد عملکرد طبیعی و حیات خود میکنه. این هندپیس دستگاه هیدرافیشیال 6 کاره خیلی قوی هست و کارایی های زیادی دارد.

  • از طرفی این عیب در روش میکرونیدلینگ به پزشک یا فرد مجری درمان بی ارتباط است و در هر صورت احتمال بروز این عوارض پس از درمان وجود دارد.
  • این روش درمانی هیچ دوره نقاهتی ندارد و فقط احتمال التهاب و قرمز شدن یک ساعته پوست وجود دارد که به سرعت از بین میرود و روز بعد میتوانید بدون نگرانی پوستتان را آرایش کنید و به کارهای روزمره خود بپردارید.
  • مواد موجود در سرم هیدروفیشیال سبب رفع لکه‌های تیره و آسیب‌های ناشی از نور خورشید و از بین رفتن خطوط ظریف، رفع چین و چروک و روشن‌تر شدن رنگ پوست می‌شوند.

حتی با وجود بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس و اگزما میتوانید بدون نگرانی از این روش درمانی استفاده نمایید. دستگاه هیدروفیشیال 7 کاره به صورت وارداتی می باشد به همین دلیل قیمت آن متفاوت است و جهت کسب اطلاع از قیمت می توانید با فروشگاه دستگاه پزشکی ونوس اسکین تماس حاصل بفرمایید. بدین ترتیب میکرونیدلینگ روش خوبی برای افرادی با مشکلات پوستی مشخص است (مثلاً زخم‌های پوستی). طبق اظهارات مجله جراحی پوست و زیبایی در سال ۲۰۰۹ تقریباً همه افرادی که تحت درمان میکرونیدلینگ قرار گرفته‌اند شاهد بهبودی ظاهری زخم‌های پوستی بوده‌اند و هیچ عوارض جانبی را نیز نداشته‌اند.

امواج اولتراسونیک در دستگاه ۶ کاره هیدروفیشیال

جهت حفظ اثر درمان، روتین روزانه مراقبتی پوست خود را با پزشک یا متخصص پوستی خود حتما در میان بگذارید. “ورتکس” یک مایع در حال گردش قوی است و زمانی که بر روی پوست اعمال می‌شود عیوب مختلف آن از جمله جوش‌های سر سیاه و سر سفید و چربی پوست را فوری و بدون درد استخراج می‌کند. به مدت 1 هفته پس از بوتاکس و 2 هفته پس از تزریق ژل برای استفاده از هیدروفیشیال پوست اقدام نمایید. از آنجایی که در تکنولوژی هیدروفیشیال از برس به جای کریستال استفاده می‌شود می‌توان برای استحکام بخشیدن و انعطاف‌پذیری پوست اطراف چشم و دور لب‌ها نیز از آن استفاده کرد.هیدروفیشیال باعث درخشندگی پوست می‌شود. در واقع مانند یک قلم سرد است که به آرامی روی صورت شما حرکت می کند و پوسستتان را غلغلک می دهد. پوست بعد از درمان کمی صورتی می شود اما یک ساعت بعد کاملا محو می شود.

بهترین راه های ممکن برای جدا کردن آدامس از مو بدون کوتاه کردن موهایتان

(۲) محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. طول موج “آبی”۴۲۳ نانومتر برای از بین بردن باکتری های آکنه ، ۱ میلی متر به پوست نفوذ می کند غدد چربی را از بین برده، از عفونت زخم جلوگیری کرده و پوست آلرژیک را آرام می کند. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها. حذف آکنه، کاهش فعالیت سموم، از بین بردن باکتری های آکنه و بهبود پوست چرب. پوست را سفید و بازسازی می کند، منافذ خشن را بهبود می بخشد و عروق ریز را درمان می کند. جلسات ماهانه برای افرادی که تمایل دارند روند پیری پوستشان به تعویق بیوفتد و همواره پوستی روشن و شفاف داشته باشند، توصیه میشود.

در حال حاضر به دلیل عدم حضور سازنده های ایرانی این دستگاه با قیمت های بسیار بالا به کشور وارد می شود. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل یکی از محصولات با کیفیت و بسیار کاربردی بوده و ساخت کشور چین می باشد. دستگاه هیدروفیشیال هات بابل 7 کاربرد مختلف داشته و در زمینه زیبایی پوست بسیار موثر و کاربردی می باشد.

هیدروفیشیال چیست و چگونه انجام میشود؟

همانطور که از اسمش پیداست هیدرودرم (هیدروفیشیال) پوست را به وسیله آنتی‌اکسیدان‌ها، پپتیدها و اسید هیالورونیک تغذیه و هیدراته می‌کند. اما چیزی که این روش را از دیگر درمان‌ها متمایز می‌کند پاکسازی و درمان پوست به وسیله استخراج چربی‌ها، آلودگی‌ها و سلول‌های مرده پوست از طریق مکش است. استخراج‌هایی که با عنوان “ورتکس” صورت می‌پذیرند به صورت خودکار انجام شده و بدون درد می‌باشد و تمام آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را درون یه محفظه انباشته می‌کند. آبرسانی پوست، تغذیه و کلاژن سازی پوست، پایه و اساس سلامت و شفافیت پوست است. آسیب ناشی از اشعه ماورای بنفش، سیگار کشیدن، آلودگی، نوشیدن کم آب و عوامل ارثی ممکن است چند سال به سن طبیعی پوستتان بیفزاید. با گذشت زمان هم مرد و هم زن دچار تغییر رنگ پوست، بزرگ تر شدن منافذ پوست و خطوط ریز و چین و چروک می شوند.

میکرونیدلینگ یا درمان تحریک کلاژن، یکی از روش‌های بسیار شناخته‌شده و محبوب برای جوان‌سازی پوست است. روند درمان در این روش بدین شکل است که با استفاده از سوزن‌های بسیار ریز لایه بیرونی پوست را سوراخ می‌کند تا پوست را وادار کند که کلاژن بیشتری تولید کند. مجله خبری میکاپ اولین مانع در انجام میکرونیدلینگ این است که این روش می‌تواند موجب ایجاد زخم شده و ریسک عفونت کردن نیز در آن بالاست. این درمان چه توسط متخصص پوست انجام شود و چه در خانه ممکن است سوزن‌های بزرگ و منحنی موجب ایجاد زخم‌هایی جبران‌ناپذیر و عفونت شوند.

همچنین این روش درمانی باعث افزایش فیبر کلاژن، منقبض شدن عروق خونی برای سفت شدن و تسکین پوست، حفظ خاصیت ارتجاعی، کاهش چین و چروک و قرمزی پوست می شود. پاک کننده صورت Hydra Water Aqua Peel سبب بهبود لکها، سینک رنگها، کوچک کردن منافذ، درمان پوست تیره، درمان پوست مایل به زرد، حذف جوش های سرسیاه، پاکسازی عمیق پوست، تقویت پوست، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست، درخشندگی پوست می شود. قطر منافذ پوست حدود (۰٫۰۲ تا ۰٫۰۵) میلی لیتر است که برای مولکول آب جهت ورود به داخل از طریق عملکرد اسپری کار بسیار آسانی است.