هیدروفیشیال پوست چیست؟ دترلند

در واقع این دستگاه با حرکت و یک فشار بسیار آرام و ملایم بر روی پوست دقیقاً مثل یک ماساژور عمل میکند که این ماساژ به صورت آهسته باعث افزایش گردش خون شده و غدد لنفاوی را تحریک میکند. وقتی سلول های مرده و چربی اضافی که روی پوست صورت وجود دارند توسط لایه برداری از بین بروند؛ کدری و ناهمواری پوست دیگر قابل مشاهده نخواهد بود و شفافیت و درخشندگی با بهبود بافت پوست صورت به آن برمیگردد. این تغییر ات به نحوی صورت میگیرند که شما بلافاصله پس از انجام هیدرودرم متوجه آن میشوید. لیفت صورت فرکانس رادیویی یک روش غیر جراحی برای چین و چروک و عیوب پوستی صورت بود. حتی حساس ترین انواع پوست هم به راحتی هیدروفیشیال پوست را تحمل می کنند.

  • از این هندپیس برای تسکین التهاب پوست ، بستن منافذ باز و آرام بخش کردن پوست استفاده می شود.
  • توانایی هیدروفیشیال در مرطوب‌سازی پوست، این روش را از دیگر روش‌های جوان‌سازی پوست مجزا می‌سازد.
  • در واقع این روش برای بسیاری از افراد دارای حس آرام‌بخش و تسکین‌دهنده است.
  • •تا 24 ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید.

اگر از چین و چروک‌ها، تیرگی پوست، جای جوش و انواع جوش‌های سر سیاه و سر سفید خسته شده‌اید؛ هیدروفیشیال بسیار برای شما کاربردی خواهد بود. اسم دیگر این روش هیدرودرم نیز نام دارد که یک روش بدون لیزر و غیر تهاجمی است و وظیفه آن ارائه یک پوست شفاف و جوان به شماست. این روش به عنوان یک روش درمانی برای جوانسازی پوست مانند تزریق بوتاکس طرفداران زیادی دارد. هیدرودرم ابریژن جایگزینی برای میکرودرم ابریژن بدون استفاده از کریستال ها یا نکات الماس برای ساییدن پوست است. در عوض ، این ترکیب فواید طبیعی اکسیژن و آب را برای شلیک یک جریان فشرده از محلول شور بر روی پوست ترکیب می کند.

این امر در ابتدا از طریق پاکسازی لایه سطحی فرآیند لایه برداری را تقویت می کند و سپس آلودگی موجود در منافذ را حذف می کند. آبرسانی پوست ، تغذیه صحیح و کلاژن سازی طبیعی پوست ، اصل و بنیان سلامت و شفافیت پوست است . این درمان جدیدترین پیشرفت در روش های جوانسازی پوست بدون لیزر است. تنها روش میکرودرم ابریژن است که به طور همزمان پاکسازی، لایه برداری، استخراج، هیدراتاسیون و محافظت از آنتی اکسیدان را ترکیب می کند و در نتیجه باعث شفافیت و زیبایی بیشتر پوست بدون ناراحتی یا خرابی می شود. پروسه معمولا به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه، عمل لایه برداری پوست آغاز می گردد. سپس عمل پاکسازی پوست شروع شده و ناخالصی های پوستی و عواملی مانند جوش های سر سیاه از پوست بیرون کشیده می شوند و پوست عمیقا تمیز می گردد.

اگر به عنوان اسکینکر یا سالن آرایشی فعالیت دارید حتما در مورد خرید دستگاه هیدروفیشیال سوالاتی دارید و قصد دارید این دستگاه را در بهترین کیفیت و قیمت ممکن خریداری کنید. اما اگر به دنبال رفع مشکلات پوستی خود و یا افزایش شادابی پوست خود هستید هزینه هر جلسه هیدروفیشیال سوال شماست. خلاصه ویژگی های هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین خرید هیدروفیشیال با ارزانترین قیمت و بالاترین کیفیت را با برند سایان تجربه کنید ،هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس موتور سنگین درمان مشکلات پوست… ویژگی‌های مدل دستگاه هیدروفیشیال 8 کاره مجهز به مزوگان کلینکی مزوگان کلینیکی Micropowerجهت تزریق کوکتل مزوتراپی و مزوژلعمق ، قدرت و سرعت قابل تنظیمکلاژن سازی ، ضد چین و چروک ، ضد آکنه و جای لکجوانسازی…

فیشیال 5 کاره آکوا پیل آپ

•تا 24 ساعت پس از درمان از محصولات مراقبتی و آرایشی تحریک کننده پوست استفاده نکنید و به محافظت در برابر آفتاب توجه کنید. محصول مراقبت از پوست رقیق شده (مرطوب کننده یا جوان ساز) را در بطری روی دسته بریزید. توجه داشته باشد که اشیا را نباید روی هیدروفیشیال 7 کاره نیوفیس قرار دهید حتی اگر موقتی باشد. میکرودرم ابریژن، قابل استفاده برای پوست های معمولی یا حساس، یا پوست با جوش، کومدو، آکنه و غیره. از بین بردن کک و مک، بهبود قرمزی پوست، درمان خارش، جایگزینی رنگدانه ها.

سوزش و خارش پوست پس از اصلاح: چرا اتفاق می افتد و چگونه آن را متوقف کنیم؟

در اینجا، این دستگاه چندین عملکرد مانند هیدرو درمابراسیون، هیدرو میکرودرمابراسیون، هیدرو درمابراسیون فیشیال و هیدرو دیاموند درمابراسیون ارائه می دهد. کلاژن برای ترمیم بافت از بین رفته پوست ضروری است که این امر خود باعث از بین رفتن چروک ها و اسکار های سطح پوست، روشن کنندگی پوست، سفت کننده و ضد پیری میشود. از این هندپیس برای تبدیل محصولات مراقبت از پوست به سلول های یونی آب با اکسیژن بالا و سپس اسپری آن به سطح پوست و لایه درم استفاده می شود.

این دستگاه روشی ظریف، غیرتهاجمی و کارآمد برای حذف جوش های سرسیاه است زیرا سلول های مرده پوست را مکیده و جوش های سرسیاه را تخلیه می کند. سر مارپیچی که تماس با پوست را طولانی می کند حتی جوش های سر سیاه موجود در لایه عمقی پوست را هم حذف می کند. همچنین اثبات شده است که این دستگاه ها یک روش غیرتهاجمی و کارآمد برای بهبود ظاهر پوستتان هستند.